Beoordelingen Autohulpdienst Broekmans

• Snelheid 8,9

Ron uit: Heythuysen

09-11-2018

Ervaring met: Pechhulp oplossingen

Supersnelle service Opel pechhulpdienst liet me mooi staan waardeloze service. Dankzij Friesland lease geholpen zeer correct en zeer goede koppeling naar Broekmans. Berger was zeer snel ter plekke. Ik wil hierbij beide partijen bedanken voor de snelle hulp. Dankje Wel.

Kurt uit: Panningen

Netjes geholpen

Bart uit: Steyl

9,8

Ervaring met: Pechhulp oplossingen

Hele goede service, zelfs nog achter mij aan gereden zodat hij zeker wist dat ik zonder problemen thuis kwam!

23-10-2018

Mart uit: Heibloem

23-10-2018

Ervaring met: Voertuigtransport

Goed en snel geholpen zodat ik op vrijdag nog voor 17.00 uur bij schadebedrijf was en daardoor een leenauto kon krijgen

Gerard uit: Belfeld

20-10-2018
9,8

Susanne uit: Venlo

19-10-2018
6,6

Ervaring met: Pechhulp oplossingen

De jongeman die mij geholpen heeft wist duidelijk wel een en ander van auto's en onderhoud. Hij heeft vloeistoffen bijgevuld en een stukje met de auto gereden om te kijken of hij iets raars zag of hoorde. Tot zover prima. De reden dat ik jullie toch niet zou aanbevelen is dat hij na het ondertekenen (door mij en door hem) van het pechhulp formulier, nog veranderingen aan het formulier maakte. Tijdens de afspraak heb ik hem uitgelegd dat onze auto in onderhoud is bij een garage 70km verderop, omdat we hem daar de vorige keer ook heen moesten brengen vanwege het LPG onderhoud, en omdat ik nu vermoed dat de LPG installatie nogsteeds niet goed functioneert. Na het ondertekenen voegt hij nog een opmerking toe aan het formulier dat "de auto goed genoeg kan rijden om naar een garage in de buurt te rijden". Nog even zichzelf indekken voor het geval dat de auto het niet redt die 70km naar Gelderland. Niet netjes en niet correct.