Beoordelingen Autohulpdienst Broekmans

• Service 9,1
  • Snelheid 9,0

Marc uit: Berg en Terblijt

06-07-2018

Eric Hedrix heeft ons gisteren op een zeer professionele en vriendelijke manier geholpen. Onze teleurstelling niet op tijd te zijn bij de opening van de nieuwe themagebieden bij Toverland (waarvan ik de ontwerper ben) is omgezet in een aangename beleving van pechhulp. Dat dit mensenwerk is bewijst Eric in optima forma.
Gefeliciteerd met zo’n medewerker!

19-06-2018
5,8

Slecht geholpen,

Geert uit: Venlo

18-06-2018
6,6

Ervaring met: Pechhulp oplossingen

Heel tevreden, maar het duurde bijna 50 minuten voordat de assistentie was gearriveerd.

Ton uit: Kronenberg

18-06-2018

Ervaring met: Ongeval

Supersnelle service, opslepen na ongeval, binnen kwartier geregeld en netjes afgeleverd bij garage

G uit: Roermond

11-06-2018

Servé uit: Meerssen

16-04-2018

Klantvriendelijk

Jos uit: Nuenen

13-04-2018

Ervaring met: Pechhulp oplossingen

We stonden in Horst-Sevenum geparkeerd en konden ineens niet meer starten met onze Benz. Geen idee wat er aan de hand was eigenlijk, want hij doet het altijd erg goed dus schrikken. Bleek toch de accu te zijn die helemaal leeg was. Verder niets aan de hand. Aanduwen is trouwens geen optie bij een (zware) automaat, maar die meneer van de autohulpdienst had het meteen gezien en verholpen. Dank voor de snelle, vakkundige hulp! We kwamen goed thuis (Nuenen) en de accu werd door de rit meteen weer opgeladen.

H. uit: Doenrade

20-03-2018

Tobi uit: Soest

20-03-2018

Ervaring met: Pechhulp oplossingen

Topservice! Binnen het uur weer onderweg. Bij thuiskomst Eric nog geappt dat we veilig waren aangekomen en nogmaals bedankt voor zijn hulp.

Gilbert uit: Koningsbosch

16-03-2018

Ervaring met: Voertuigtransport

Na melding was Peter binnen de vermelde tijd aanwezig. Heeft netjes alles gedaan wat binnen zijn mogelijkheden lag. Auto toch afgesleept naar Depot waar een vervangende auto via AVN klaar stond. Dus alkes perfect geregeld. Over de vervangauto heb ik echter een aantal kleine opmerkingen. Deze kan ik Autohulpdienst Broekmans niet aanrekenen maar wil ze wel graag vermelden.
Het gaat om vervangauto HB-940-F. De aandachtspunten zijn : 1. Er is in deze auto gerookt, de geur hangt gewoon in de auto.
2. De ruitenwissers voor waren compleet versleten. Deze heb ik vervangen. Rekening en oude wissers liggen nog in de auto. 3 er was geen kopie groene kaart aanwezig, die in buitenland wel verplicht is, en als laatste was de ruitensproeier vloeistof hekemaal leeg. Ook deze heb ik bijgevuld.