Beoordelingen Autohulpdienst Broekmans

Marco uit: Budel Dorplein

14-09-2018

Marc uit: Berg en Terblijt

06-07-2018

Eric Hedrix heeft ons gisteren op een zeer professionele en vriendelijke manier geholpen. Onze teleurstelling niet op tijd te zijn bij de opening van de nieuwe themagebieden bij Toverland (waarvan ik de ontwerper ben) is omgezet in een aangename beleving van pechhulp. Dat dit mensenwerk is bewijst Eric in optima forma.
Gefeliciteerd met zo’n medewerker!

19-06-2018
5,8

Slecht geholpen,

Geert uit: Venlo

18-06-2018
6,6

Ervaring met: Pechhulp oplossingen

Heel tevreden, maar het duurde bijna 50 minuten voordat de assistentie was gearriveerd.

Ton uit: Kronenberg

18-06-2018

Ervaring met: Ongeval

Supersnelle service, opslepen na ongeval, binnen kwartier geregeld en netjes afgeleverd bij garage

G uit: Roermond

11-06-2018

Servé uit: Meerssen

16-04-2018

Klantvriendelijk

Jos uit: Nuenen

13-04-2018

Ervaring met: Pechhulp oplossingen

We stonden in Horst-Sevenum geparkeerd en konden ineens niet meer starten met onze Benz. Geen idee wat er aan de hand was eigenlijk, want hij doet het altijd erg goed dus schrikken. Bleek toch de accu te zijn die helemaal leeg was. Verder niets aan de hand. Aanduwen is trouwens geen optie bij een (zware) automaat, maar die meneer van de autohulpdienst had het meteen gezien en verholpen. Dank voor de snelle, vakkundige hulp! We kwamen goed thuis (Nuenen) en de accu werd door de rit meteen weer opgeladen.

H. uit: Doenrade

20-03-2018

Tobi uit: Soest

20-03-2018

Ervaring met: Pechhulp oplossingen

Topservice! Binnen het uur weer onderweg. Bij thuiskomst Eric nog geappt dat we veilig waren aangekomen en nogmaals bedankt voor zijn hulp.