Beoordelingen Autohopper

• Service 9,1

Sipke uit: Drachten

19-08-2019

Ervaring met: Bestelbus

Plezierige communicatie en duidelijke uitleg!

Anna uit: Groningen

17-08-2019

Ervaring met: Bestelbus

Het was wederom een prettige ervaring. Het enige jammere was dat de bus stonk (ik weet dat de bus hiervoor laat was ingeleverd en smerig was) en dat er enorme scheuren in het vooruit zat. Dit was in maart ook al zo en ook al is dit goed gegaan is het idee niet heel prettig. De ervaring met de medewerker was top!

Peter uit: Drachten

09-08-2019

Ervaring met: Bestelbus

Goede service en goed geholpen dank je wel.

Theun uit: Drachten

06-08-2019
9,5

Ervaring met: Bestelbus

Ze leveren wat ze beloven! In mijn geval een bakbus geschikt voor mijn verhuizing.

J uit: Leeuwarden

29-07-2019

Ervaring met: Anders

Vriendelijk, hulpvaardig, goede uitleg, prima verhuiswagen, ruime tijden.

Stefan uit: Drachten

28-07-2019

Ervaring met: Personenauto

Was een verzorgde auto en deed het prima. Goede prijs en kwaliteit verhouding!

Klaaske uit: Drogeham

20-07-2019
9,7

Ervaring met: Personenauto

Heel goed , fijne auto gehad

Annemiek uit: Drachten

18-07-2019

Ervaring met: Personenauto

Ik huur met regelmaat een auto Autohopper Hofstee in Drachten, en ik ben zeer tevreden over het gemak waarmee dit steeds weer gaat, of het nu gaat om een busje, een bestelauto of een 'gewone' auto voor een weekendje weg. Grote pluspunten van Autohopper Hofstee zijn voor mij het directe lijntje met Erik (ik wil me nog wel eens bedenken: ander formaat auto bijvoorbeeld, en dat is altijd met 1 e-mailtje geregeld) en de snelle terugbetaling van de borg ('s avonds de auto inleveren, de volgende morgen de factuur via e-mail plus borg weer terug op m'n rekening). Voordat ik bij Autohopper Hofstee terecht kwam had ik al een aantal autoverhuurbedrijven geprobeerd, maar ben niet eerder zo tevreden geweest; ik blijf klant bij Autohopper Hofstee.

Jacqueline uit: Siegerswoude

29-06-2019

Ervaring met: Anders

Dit was voor ons de 1e keer dat we een bakwagen gehuurd hebben.Geweldige service,fijne auto met een heerlijk goed werkende airco affijn ja mochten we in de toekomst weer een auto moeten huren dan weten we waar we weer heen zullen gaan: Autohopper Hofstee te Drachten!!Nogmaals dank voor de goede service!

Oscar uit: Drachten

06-06-2019