Beoordelingen Autohopper

• Deskundigheid 9,2
  • Service 9,2

Hm uit: DRACHTEN

Ervaring met: Personenauto

Zeer correct en ik kreeg in een half uur een auto. En een hele goede. Ik ga er zeker weer heen als ik een auto wil gaan huren, en ga dit rond vertellen. Zeker een 10 en vergeleken met borent die van mij een 0 krijgt.

robert uit: Groningen

Ervaring met: Personenauto

We stonden aan de andere kant van Drachten met pech. We moesten naar een crematie in Lelystad. Eigenaar brengt ons direct een auto. Super! Inleveren is met de rolkluis ook heel fijn.
Doet bedankt!!

Gert-Jans uit: Drachten

Ervaring met: Personenauto

We zijn enorm tevreden over het huren van een auto bij autohopper. We weten ook geen negatieve punten. De medewerkers kennen ons persoonlijks en komen ons vaak tegemoet. Wij huren altijd een auto bij autohopper en willen ook nergens anders huren. Iedere keer krijgen we een goeie auto mee en wordt alles keurig netjes afgehandeld. Super tevreden.

Leon uit: Drachten

03-12-2019

Prima zaak

E. uit: Appelscha

27-11-2019

Ervaring met: Bestelbus

Zeer tevreden, 1 belletje en een uur later kon ik de bus al ophalen. Zeer vriendelijk geholpen en het grote voordeel was dat ik de bus buiten kantooruren weer kon inleveren.
Ik had zeer weinig kilometers gereden en had alleen de verreden diesel kosten op de factuur en kosten voor het aftanken. Kortom een dikke 10 voor de service!!

Geert Mels uit: Drachten

26-11-2019

Ervaring met: Bestelbus

Goede service, bestelbusje voldeed prima voor verhuizing. Financiële afwikkeling ging vlot en bedrag borg stond snel weer terug op de rekening.

M uit: Campen/ Krummhörn

25-11-2019

Ervaring met: Anders

Duidelijk en netjes bij reservering, afspraak zeer correct, duidelijke uitleg bij ophalen en terug brengen zeer eenvoudig. Een echte aanrader.

Erik uit: Drachten

25-11-2019

Ervaring met: Anders

Super! Alles ging top! Van begin tot eind goed geregeld! Borg ook snel weer terug!

Richard uit: Drachten

18-11-2019

Ervaring met: Anders

Prima service. Goede en vriendelijke communicatie. Snelle afhandeling betaalde borg.

Giso uit: Boelenslaan

04-11-2019

Ervaring met: Bestelbus

Altijd fijn om er zaken mee te doen, wordt er erg vriendelijk ontvangen en behandeld.