Beoordelingen Autohopper

Annick uit: Nijmegen

28-05-2019

Vestiging: Nijmegen

Ervaring met: Personenauto

Super dat er eindelijk een nieuwe vestiging in Nijmegen is! Heb er vandaag een auto gehuurd en ben erg tevreden.

Paola uit: Hilversum

25-05-2019

Vestiging: Hilversum

Ervaring met: Bestelbus

Erg klantvriendelijk, en denken in oplossingen.Moest de volgende dag een bus hebben, om een vriendin met een spierziekte met haar speciale fiets op te halen uit Rotterdam.Ze hadden zelf geen bus meer, maar heel soepel werd een bus bij een collega geregeld.Erg prettige benadering (zelfs een vrouw).Je voelt je serieus genomen.
Heel betrouwbaar.!

Silvester uit: Elst / Gld.

21-05-2019
9,5

Vestiging: Elst (GLD)

Ervaring met: Personenauto

Hartelijke / gastvrije ontvangst met vers gezette koffie. Geen gehaast; duidelijke uitleg bij de intake. Ik werd ontvangen door een bijzonder vriendelijke medewerker; hij bleek de filiaalchef te zijn. Er stond een mooie
gewassen witte Mitsubishi Space Star voor me klaar, met brandschone ramen en stofvrij interieur, tegen een alleszins billijk weekendtarief. Een klantvriendelijke benadering v.w.b. toepassing uurtarief versus huurperiode lijkt daar standaard te zijn. Na terugbrengen heb ik een compacte overzichtelijke kostenspecificatie per e-mail ontvangen.
Mijn e-bike mocht ik inpandig stallen.
Zo'n sympathieke, zichzelf No Nonsense noemende, Company voelt in een kille zakenwereld gewoon weldadig aan.
Filiaal Elst is dus een echte aanrader !

Claire uit: utrecht

11-05-2019
9,8

Ervaring met: Personenauto

Prima service, erg vriendelijk personeel en auto was perfect voor een lage prijs !

Marlinda uit: Utrecht

08-05-2019
8,5

Ervaring met: Personenauto

Ik ben tevreden over de informatievoorziening en overige service van Autohopper. Een aanbeveling zou wel zijn om, een dag na de huur, een mail te sturen met informatie over eventuele schade, gereden km's en het door Autohopper terug te betalen bedrag.

Karel uit: Zwolle

06-05-2019

Vestiging: Zwolle

Ervaring met: Personenauto

Je herkent het probleem wel, met vrienden op vakantie gaan en niet genoeg hebben met 1 auto
.... na 1 telefoontje naar autohopper zwolle kreeg ik ene Erik aan de telefoon verzekerde mij dat hij dan een auto had staan. Werd 30 minuten later door tjaart ( taart met een j ;-) ) terug gebeld dat alles was geregeld kreeg een keurige kona mee met winterbanden dus voor de ski vakantie was het geen probleem ! Heerlijk zonder stres op vakantie ik zeg top ! Beide heren enorm bedankt !

uit: Drachten

29-04-2019
9,8

Vestiging: Drachten

Ervaring met: Personenauto

De rapportcijfers komen wellicht ongeloofwaardig over, maar ik heb louter en alleen maar goede ervaringen met Erik van Autohopper Drachten. Heel felexibel, staat altijd voor ons klaar en zeer betrouwbaar bedrijf. Ik zeg: auto huren? Autohopper Hofstee!

Casper uit: Utrecht

22-04-2019
8,2

Gewoon prima!

Walter uit: Woerden

22-04-2019
6,8

Ervaring met: Bestelbus

Prima bus, goed geregeld. Aardige medewerker bij Auto Weerd. Alleen vermelding van betaald parkeren bij locatie zou fijn zijn. Fred was gelukkig zo aardig om m'n auto bij hoge uitzondering ondanks enorme drukte binnen neer te zetten; anders had ik een hele dag parkeergeld moeten betalen in Utrecht Centrum.

Persi uit: Utrecht

21-04-2019