Beoordelingen Autohopper

Tinus uit: Drachten

05-06-2019

Vestiging: Drachten

Nette auto,goed geregeld!
Ik ben erg tevreden,ik beveel iedereen die een auto wil huren,autohopoer aan!

Sharon uit: Hooglanderveen

04-06-2019
8,5

Vestiging: Baarn

Ervaring met: Anders

Erg netjes geregeld. Heldere communicatie. Zeker een aanrader.

A. Boomsma uit: Nijmegen

03-06-2019

Ervaring met: Bestelbus

Super nieuwe bus gehuurd voor mijn verhuizing, top!

Erwin uit: Losser

30-05-2019

Vestiging: Enschede

Ervaring met: Anders

Bakwagen met laadklep gehuurd.
Top geholpen door medewerker. Duidelijk en heldere uitleg. Borg snel weer terug gestort.
Kortom, uitstekend!

Barbera uit: Wijchen

Ervaring met: Personenauto

Super vriendelijk personeel, fijne auto, kom er zeker nog een keer terug!

Mark uit: Apeldoorn

Vestiging: Nijmegen

Onderin ziet u heel wat negatieve recensies over Autohopper Nijmegen. Dat is oa de reden geweest om in Nijmegen een nieuwe partner aan te stellen. Vanaf nu zullen de klanten in Nijmegen dan ook niet meer teleurgesteld worden en leveren we ook in Nijmegen dezelfde super service die alle klanten van Autohopper op alle ruim 100 vestigingen horen en verwachten te krijgen.

Annick uit: Nijmegen

Ervaring met: Personenauto

Super dat er eindelijk een nieuwe vestiging in Nijmegen is! Heb er vandaag een auto gehuurd en ben erg tevreden.

Paola uit: Hilversum

25-05-2019

Vestiging: Hilversum

Ervaring met: Bestelbus

Erg klantvriendelijk, en denken in oplossingen.Moest de volgende dag een bus hebben, om een vriendin met een spierziekte met haar speciale fiets op te halen uit Rotterdam.Ze hadden zelf geen bus meer, maar heel soepel werd een bus bij een collega geregeld.Erg prettige benadering (zelfs een vrouw).Je voelt je serieus genomen.
Heel betrouwbaar.!

Silvester uit: Elst / Gld.

21-05-2019
9,5

Vestiging: Elst (GLD)

Ervaring met: Personenauto

Hartelijke / gastvrije ontvangst met vers gezette koffie. Geen gehaast; duidelijke uitleg bij de intake. Ik werd ontvangen door een bijzonder vriendelijke medewerker; hij bleek de filiaalchef te zijn. Er stond een mooie
gewassen witte Mitsubishi Space Star voor me klaar, met brandschone ramen en stofvrij interieur, tegen een alleszins billijk weekendtarief. Een klantvriendelijke benadering v.w.b. toepassing uurtarief versus huurperiode lijkt daar standaard te zijn. Na terugbrengen heb ik een compacte overzichtelijke kostenspecificatie per e-mail ontvangen.
Mijn e-bike mocht ik inpandig stallen.
Zo'n sympathieke, zichzelf No Nonsense noemende, Company voelt in een kille zakenwereld gewoon weldadig aan.
Filiaal Elst is dus een echte aanrader !