Beoordelingen Autohopper

13-06-2018
1,5

Vestiging: Cuijk

Ervaring met: Personenauto

Een en al drama. Elke medewerker zegt wat anders. Heb gewoon een auto met schade gekregen (accu volledig leeg). Hele weekend niemand te bereiken, geen enkel hulplijn. Nu krijg ik mn borg zelfs niet terug.

Robert uit: Wageningen

12-06-2018

Vestiging: Ede (A12, van Gent)

Ervaring met: Bestelbus

Twee dagen bakwagen gehuurd. Vrijwel nieuw materieel. Zeer correcte en vlotte service. Zonder meer voor herhaling vatbaar.

uit: Bennekom

12-06-2018

Vestiging: Ede (A12, van Gent)

Ervaring met: Personenauto

vlot, vriendelijk, denken mee. Prettig geprijsd ook. Aanrader.

Eef uit: Elst

09-06-2018

Vestiging: Elst (GLD)

Ervaring met: Personenauto

Ik heb online een auto gereserveerd. Op de vestiging ben ik vriendelijk geholpen, ook wordt er niet moeilijk gedaan in overleg de auto een dag eerder terug te brengen. Autohopper heeft op mij een zeer goede indruk gemaakt.

Andries uit: Ede

07-06-2018
4,3

Vestiging: Ede (centrum)

Ervaring met: Personenauto

Verhuurder was erg kort van stof. Auto was schadevrij, jaja er moesten wel twee fotos gemaakt worden van schades. 1 schade op de bumper was zelfs al "gerepareerd" met een lakstift. De auto was vies en dan kun je dat nauwelijks zien. Auto dinsdagochtend 8.30 uur ingeleverd maar ik heb nu op 7 juni 14 uur mijn borg van 600 Euro nog niet terug. Rare manier van zaken doen hier.

Fleur uit: Amsterdam

22-05-2018

Vestiging: Waddinxveen

Ervaring met: Bestelbus

M'n broer heeft de auto voor mij opgehaald, maar hij gaf aan dat het soepel ging.

Anke uit: Harfsen

07-05-2018

Vestiging: Deventer

Ervaring met: Bestelbus

Op het laatste moment nog een verhuiswagen kunnen regelen met de zeer vriendelijke Hulp van uw medewerkers. Heel tevreden en heel blij ermee!

martijn uit: olst

24-04-2018

Vestiging: Raalte

Ervaring met: Personenauto

kreeg een grotere auto mee zonder extra kosten en wat een fijne auto aanrader zuinig in gebruik en je zat er als een prins in

Elpi uit: Wageningen

22-04-2018
2,0

Vestiging: Wageningen

Ervaring met: Personenauto

Ik had in de ochtend gebeld om te vragen of er een auto beschikbaar was en ik was verteld dat er wel een beschikbaar is. Twee uur later ging ik hem ophalen en kreeg te horen dat er geen auto beschikbaar was. Het was toen ook te laat om bij een andere bedrijf een auto te krijgen.
Dat was echt niet netjes.

Christina uit: arnhem

19-04-2018

Vestiging: Arnhem

Ervaring met: Personenauto

Goede communicatie, snelle service. Zeker aan te bevelen!