Beoordelingen Autobestickeren.com

• Betrouwbaarheid 9,4
  • Personeel 9,3

Fix Your Phone uit: Amsterdam

15-10-2018

Een zeer goede ervaring welke een zeer positieve review verdiend! Ik ben goed geholpen en het is precies zo geworden als ik in gedachten had, chapeau! Tevens is de bestickering doorgevoerd tot op onze gereedschap koffers, werkelijk geweldig! Krijg veel positieve reacties en raad iedereen aan wie op zoek is naar goede bestickering!

SPORTSCHOOL IKIGAI uit: Sint-Oedenrode

02-10-2018

Fantastisch bedrijf!
Heldere afspraken, vriendelijk personeel, lekkere koffie, vakwerk.
Heel blij ben ik met de door jullie geleverde, snelle autobestickering.

Stukadoorsbedrijf Thijs Mieremet uit: Katwijk

01-10-2018

Super snel en netjes voor een schappelijke prijs

Klue B2B marketing uit: Utrecht

01-10-2018

MFood uit: Amsterdam

12-09-2018

Jullie zijn heel klantvriendelijk en de benadering is van buiten naar binnen. Snelle service en aantrekkelijke prijs-/kwaliteitverhouding. Bedankt voor de service!

Kookplaat.info uit: Zeewolde

06-09-2018

Autobestickeren.com heeft een mooi ontwerp gemaakt voor mijn bestelauto. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Toen het bestickeren klaar was heb ik de monteur gevraagd of het mogelijk was de achterramen zwart dicht te plakken ivm inbraakrisico. Hij gaf aan dat hij nog een kwartier over had. Het werd voor een bescheiden meerprijs direct gedaan. Top bedrijf, erg professioneel!

The Mall de Baarsjes uit: Amsterdam

29-08-2018
9,8

Foto/Video Smits uit: Arnhem

22-08-2018

We werden erg goed geadviseerd en geholpen. De communicatie was helder, snel en flexibel. Bedrijfspand ziet er netjes uit! De bestickering zit er hele goed uit op op 1 kleine bubbeltjes na. Schoonheidsfoutjes hou je toch, hier is mee te leven, zeker gezien de nette prijs! Wij zullen in de toekomst zeker vaker van de services van Autobestickeren.com gebruik maken.

Thrive Yoga

22-08-2018

De kwaliteit moet natuurlijk nog blijken omdat de auto pas net klaar is. Maar de samenwerking, opzet ontwerp, en snelle afspraak en uitvoering verliepen zeer voorspoedig. We zijn zeer tevreden over het resultaat en de prijs was prima.