Beoordelingen Auto te Water

• Deskundigheid 8,9

ZLM

16-11-2017
8,2

Leuke en leerzame training 'auto te water'. Past zeer goed bij de preventieactiviteiten die wij voor verzekerden organiseren. Complimenten voor de organisatie, duikersteam én de lifeguards in het zwembad. Een aanrader voor iedereen.

Tip: bij de ontsnapping via de kofferbak een helm verplichten.

Mark uit: Sprang-Capelle

23-10-2017

Super leuke en leerzame ervaring!

Andre uit: Hoek v holland

22-10-2017
6,2

Volgens mij mogen er geen sportduikers werkzaamheden verrichten en is dit alleen aan proffesionele duiker toegestaan
Ook word er geen indicatie gemaakt ( schrifetijk ) van gezondheids toestand van de kandidaten

Diny uit: Den Haag

22-10-2017

Zeer leerzaam, nuttig en waanzinnig veel lol gehad.

Els uit: Roosendaal

06-07-2017

Bob uit: Tilburg

02-07-2017

Hele leuke en ook leerzame cursus/experience. Minder deelnemers zou fijner zijn omdat je dan meer situaties kunt oefenen. Wellicht mogelijkheid om meer te betalen met minder deelnemers

Miranda uit: Andel

30-06-2017

Veel geleerd, waar we wat aan hebben als we met de auto om wat voor reden ook in het water terecht komt.

Fijne ervaring!

Elly uit: 's Gravenmoer

29-06-2017

was een zeer leerzame middag

Pieter uit: Breda

27-06-2017

Erg leuke en leerzame cursus. Zeker een ervaring om mee te maken!

Kiemthin uit: Rotterdam

27-06-2017

Training van 3 uren behelste 2 onderdelen: 1) jezelf redden uit een zinkende auto; 2) een drenkeling redden uit een gezonken auto. Bij deel 1) heel goed om daadwerkelijk de spanning te ervaren; bij deel 2) heel goed te ervaren dat het duiken inspanning vereist, zeker met kleren aan. Van belang is zwemmen te oefenen. Meedoen is belangrijk, gewoon een videootje op het internet bekijken vergeet je. Zoals de Amerikaanse wetenschapper Benjamin Franklin zei: "Tell me and I forget, teach me and I remember, involve me and I learn."