Beoordelingen Auto te Water

• Begeleiding 8,7
  • Deskundigheid 8,9

Wanda uit: Zeist

18-04-2018

Inzake communicatie: door een technisch probleem startte onze training bijna 45 min later. Dat is op zich niet erg, echter werden we er niet duidelijk over geïnformeerd. De EHBO cursus (reanimatie) was slecht. Wellicht ontstaan doordat er minder tijd was door eerdergenoemde.

Alex uit: Ede

11-04-2018

goed uitgelegd,leuk om te doen,en zinvol.

ruben uit: amsterdam

08-04-2018
8,2

Hele leuke, spannende en leerzame middag, zeker ook voor mijn dochtertjes. Niet eng, maar spannend en leuk.
Basis zou bij ieder rijexamen moeten zitten.

Marianne uit: Castricum

04-04-2018

Geweldig ! We moesten wel even wachten maar dat werd ook weer ruimschoots goedgemaakt. Het had wel fijn geweest de reden even te weten of, het duurt nog xx Een geweldige ervaring, dat zou iedereen moeten doen! Bruisende groet Marianne

Lynn uit: Ede

8,2

Rosanne uit: Amsterdam

Anica uit: Waarder

04-04-2018

Erg leerzame cursus die ook nog eens ontzettend leuk was om te doen!! Fijn om stap voor stap de ervaringen te kunnen opbouwen en zo m’n eigen grens steeds een beetje te kunnen verleggen zonder angst. Fijne begeleiding met oog voor ieder persoonlijk. 1 tip qua materiaal: geef de “gezonken cabine” waar we mee oefenden een normale deurgrendel zoals bij een echte auto. Deze leverde nu even wat frustratie op maar gelukkig werd hier prima op ingespeeld! Kortom: een uitstekende cursus!

J uit: Diemen

Irene uit: Alkmaar

26-03-2018

Ik vond het erg leuk en nuttig om te doen. De ontvangst met de uitleg vond ik erg rommelig, omdat het lang duurde voordat er iemand in herkenbare kleding was die de leiding nam. Tijdens de eerste uitleg boven, was de herrie van het waterpolotoernooi storend.
Eenmaal bij het zwembad was dit geluid niet langer storend en vond ik de begeleiding prima. Jammer dat de oefenauto geen elektrische ramen heeft, zoals de meeste auto's tegenwoordig wel hebben en dat de ramen niet meer dicht konden.

26-03-2018