Beoordelingen Auto te Water

Els uit: Roosendaal

06-07-2017

Bob uit: Tilburg

02-07-2017

Hele leuke en ook leerzame cursus/experience. Minder deelnemers zou fijner zijn omdat je dan meer situaties kunt oefenen. Wellicht mogelijkheid om meer te betalen met minder deelnemers

Miranda uit: Andel

30-06-2017

Veel geleerd, waar we wat aan hebben als we met de auto om wat voor reden ook in het water terecht komt.

Fijne ervaring!

Elly uit: 's Gravenmoer

29-06-2017

was een zeer leerzame middag

Pieter uit: Breda

27-06-2017

Erg leuke en leerzame cursus. Zeker een ervaring om mee te maken!

Kiemthin uit: Rotterdam

27-06-2017

Training van 3 uren behelste 2 onderdelen: 1) jezelf redden uit een zinkende auto; 2) een drenkeling redden uit een gezonken auto. Bij deel 1) heel goed om daadwerkelijk de spanning te ervaren; bij deel 2) heel goed te ervaren dat het duiken inspanning vereist, zeker met kleren aan. Van belang is zwemmen te oefenen. Meedoen is belangrijk, gewoon een videootje op het internet bekijken vergeet je. Zoals de Amerikaanse wetenschapper Benjamin Franklin zei: "Tell me and I forget, teach me and I remember, involve me and I learn."

eefke uit: nvt

22-06-2017

Goede, relaxte, leuke en deskundige manier om te leren wat je moet doen als je auto te water raakt. Ik heb mijn grootste angst overwonnen. Eerst krijg je theorie, dan ga je 12x te water, voorin, achterin, via het raam naar buiten, via de deur, via de achterklep. Ik ga volgend jaar weer.

Jessica uit: Heerhugowaard

21-06-2017
7,6

Theory mag iets uitgebreider

Nt uit: Nieuwe niedorp

20-06-2017
7,8

Ontzettend leuk en gezellig team, zoons van 15 en 11 mochten alles uitproberen, maar ze hielden gelukkig wel rekening met n overbezorgde moeder 😉. Legden alles duidelijk en met veel geduld uit en vergaten daarbij de omstanders ook niet bij evt vragen... wij hebben n topdag gehad

Willem uit: Warmenhuizen

19-06-2017
9,8

best wel nerveus voor de eerste keer te water.
uiteindelijk een leuke ervaring.

Bedankt voor de les