Beoordelingen Auto te Water

• Begeleiding 8,6
  • Deskundigheid 8,8

05-02-2019
7,5

Ik ben blij dat ik de cursus heb gedaan, het is een fijn idee dat ik nu weet wat ik kan doen, mocht het me ooit overkomen.

Chris uit: Beuningen

7,0

Leuk om te doen en grensverleggend. Wel een paar man gewond aan scherpe onderdelen van de auto. Dit moet wel verbeteren.

Simone uit: Rotterdam

Supper leuke ervaring

Arjan uit: Alphen aan den Rijn

04-02-2019

Een leerzame en leuke experience

Angelique uit: Alphen aan den Rijn

04-02-2019

Bedankt voor de leerzame experience en de tijd die jullie voor ons hebben genomen om alles zo goed en veilig mogelijk te laten verlopen!

Hannelore uit: Amersfoort

18-11-2018

Ik was vooraf héél bang, daar was aandacht voor en dat hielp. De theorie vooraf was glashelder en ook luchtig, dat hielp ook. En tijdens de training: zoveel veiligheid rondom de auto-te-water-ervaring (met die duikers, en coaching-op-maat vanaf de kant). Ik houd eraan over dat ik niet HOEF te verzuipen als ik in het water kom, het maakt dat ik minder angstig in de auto zit en niet meer omrijd. Vrij wezenlijk, als je het mij vraagt. Superbedankt!

Rijschool Rebin uit: Tiel

14-11-2018

Wij hebben de cursus echt als super ervaren! Wij zouden het echt een verplichting vinden voor iedereen! Het geeft zo'n ontzettend goed beeld van wat er gebeurd. Echt een top cursus!

Eric uit: Heteren

13-11-2018

Prima training. Veel geleerd.

Gertjan uit: Utrecht

13-11-2018

Fantastische instructeurs! Ze gaven een erg fijne, rustige en deskundige begeleiding. Voor zowel cursisten die het erg spannend vonden, als voor cursisten die vooral voor plezier meededen.

Carlijn uit: Ede

9,5

Hele leuke en leerzame cursus!