Beoordelingen Auto te Water

• Begeleiding 8,5
  • Deskundigheid 8,8

Gerco uit: Rotterdam

03-07-2018

Erg leerzaam. Het geld zeker waard.

Fijn dat we met duiken naar drenkeling nog wat extra uitdagende scenario's kunnen doen.

Bij sommige andere deelnemers was het zwem- en duikniveau beperkt.
Het lijkt me goed om voor het drenkeling deel op de site aan te geven dat mensen wel minimaal door een gat onder water moeten kunnen zwemmen.

Bij het rechter achterraam van de auto die te water gaat zit ws een scherp randje aan het raam. Mijn vrouw had zich daar aan geschaafd bij haar handpalm en hiel.
In de groep jongens eind zondagmiddag had iemand een pleister nodig. Ik weet niet of dit gerelateerd was.

Eveline uit: Culemborg

03-07-2018
4,2

- Inhoud theoriegedeelte was goed; wel wat rommelig.
- Zeer slechte, summiere uitleg over praktijkgedeelten.
- Chaotisch verloop van de praktijkonderdelen.

Goede (korte en krachtige) enquête!

Luna uit: Middelburg

25-06-2018

Paul uit: Wijchen

11-06-2018

Top ervaring

Dani uit: Hippolytushoef

23-05-2018
9,6

Ik heb erg genoten van de cursus dankzij de leuke en deskundige begeleiding. Heb veel geleerd bij deze cursus en vond het onwijs leuk dat je ook je eigen grenzen kon verleggen met de oefeningen. Al met al een top cursus die ik zeker zal aanbevelen omdat ik het erg nuttig vond.

Gitta uit: Alkmaar

22-05-2018

Het was echt een hele leuke leerzame dag. Alleen miste ik het EHBO gedeelte. Verder alles goed geregeld 👍

Fons uit: Harderwijk

24-04-2018

EHBO ver. Leersum uit: Leersum

24-04-2018
9,6

Zeer leerzame cursus. Iedereen was zeer enthousiast.

Wanda uit: Zeist

18-04-2018

Inzake communicatie: door een technisch probleem startte onze training bijna 45 min later. Dat is op zich niet erg, echter werden we er niet duidelijk over geïnformeerd. De EHBO cursus (reanimatie) was slecht. Wellicht ontstaan doordat er minder tijd was door eerdergenoemde.

Alex uit: Ede

11-04-2018

goed uitgelegd,leuk om te doen,en zinvol.