Beoordelingen Auto te Water

Top ervaring

Dani uit: Hippolytushoef

23-05-2018
9,6

Ik heb erg genoten van de cursus dankzij de leuke en deskundige begeleiding. Heb veel geleerd bij deze cursus en vond het onwijs leuk dat je ook je eigen grenzen kon verleggen met de oefeningen. Al met al een top cursus die ik zeker zal aanbevelen omdat ik het erg nuttig vond.

Gitta uit: Alkmaar

22-05-2018

Het was echt een hele leuke leerzame dag. Alleen miste ik het EHBO gedeelte. Verder alles goed geregeld ­čĹŹ

Fons uit: Harderwijk

24-04-2018

EHBO ver. Leersum uit: Leersum

24-04-2018
9,6

Zeer leerzame cursus. Iedereen was zeer enthousiast.

Wanda uit: Zeist

18-04-2018

Inzake communicatie: door een technisch probleem startte onze training bijna 45 min later. Dat is op zich niet erg, echter werden we er niet duidelijk over geïnformeerd. De EHBO cursus (reanimatie) was slecht. Wellicht ontstaan doordat er minder tijd was door eerdergenoemde.

Alex uit: Ede

11-04-2018

goed uitgelegd,leuk om te doen,en zinvol.

ruben uit: amsterdam

08-04-2018
8,2

Hele leuke, spannende en leerzame middag, zeker ook voor mijn dochtertjes. Niet eng, maar spannend en leuk.
Basis zou bij ieder rijexamen moeten zitten.

Marianne uit: Castricum

04-04-2018

Geweldig ! We moesten wel even wachten maar dat werd ook weer ruimschoots goedgemaakt. Het had wel fijn geweest de reden even te weten of, het duurt nog xx Een geweldige ervaring, dat zou iedereen moeten doen! Bruisende groet Marianne

Lynn uit: Ede

04-04-2018