Beoordelingen Auto te Water

• Begeleiding 8,6
  • Deskundigheid 8,9

Hannelore uit: Amersfoort

18-11-2018

Ik was vooraf héél bang, daar was aandacht voor en dat hielp. De theorie vooraf was glashelder en ook luchtig, dat hielp ook. En tijdens de training: zoveel veiligheid rondom de auto-te-water-ervaring (met die duikers, en coaching-op-maat vanaf de kant). Ik houd eraan over dat ik niet HOEF te verzuipen als ik in het water kom, het maakt dat ik minder angstig in de auto zit en niet meer omrijd. Vrij wezenlijk, als je het mij vraagt. Superbedankt!

Rijschool Rebin uit: Tiel

14-11-2018

Wij hebben de cursus echt als super ervaren! Wij zouden het echt een verplichting vinden voor iedereen! Het geeft zo'n ontzettend goed beeld van wat er gebeurd. Echt een top cursus!

Eric uit: Heteren

13-11-2018

Prima training. Veel geleerd.

Gertjan uit: Utrecht

13-11-2018

Fantastische instructeurs! Ze gaven een erg fijne, rustige en deskundige begeleiding. Voor zowel cursisten die het erg spannend vonden, als voor cursisten die vooral voor plezier meededen.

Carlijn uit: Ede

9,5

Hele leuke en leerzame cursus!

Mireille uit: Tilburg

31-10-2018
7,8

Dolf uit: Drunen

31-10-2018

Wat een leuke leerzame ervaring. Een team van leuke vlotte mensen met een goede uitleg en begeleiding.

Cor uit: Zoutelande

30-10-2018

Een goede ervaring. Eerst een stukje theorie is super

Tabitha uit: Zooutelande

30-10-2018

Caroline

25-09-2018
9,6

Een spannende maar zeer leerzame ervaring. Goede uitleg en prettige en attente begeleiding. Wij zijn blij dat we dit zo hebben kunnen ervaren.
We zouden het zeker aanraden!