Beoordelingen Auto te Water

05-02-2018
7,0

Sabine uit: De meern

23-01-2018

Het was echt een super vette ervaring, heel leerzaam en super fijne begeleiding! Echt een aanrader (vooral het uitgebreide pakket)

uit: Middelburg

22-01-2018

Met ons volledigpe team hebben we de ervaring ondergaan hoe het voelt om met een auto te water te raken.
Door de duidelijke uitleg en deskundige, relaxte begeleiding van de Auto-te-water-instructeurs weet ons team nu heel goed hoe te handelen in een dergelijke situatie, hetgeen een veilige en geruststellende gedachte is tijdens onze verantwoordelijke rijlesomstandigheden.

Jesse uit: Boxtel

13-12-2017
7,4

Communicatie verliep niet altijd op orde en er zijn vooraf enkele verkeerde beloftes gemaakt met betrekking tot de indeling van het zwembad/de verschillende onderdelen. Maar dit werd goed opgelost. Over het algemeen zijn we tevreden, en is de cursus voor onze leden erg leerzaam!

ZLM

16-11-2017
8,2

Leuke en leerzame training 'auto te water'. Past zeer goed bij de preventieactiviteiten die wij voor verzekerden organiseren. Complimenten voor de organisatie, duikersteam én de lifeguards in het zwembad. Een aanrader voor iedereen.

Tip: bij de ontsnapping via de kofferbak een helm verplichten.

Mark uit: Sprang-Capelle

23-10-2017

Super leuke en leerzame ervaring!

Andre uit: Hoek v holland

22-10-2017
6,2

Volgens mij mogen er geen sportduikers werkzaamheden verrichten en is dit alleen aan proffesionele duiker toegestaan
Ook word er geen indicatie gemaakt ( schrifetijk ) van gezondheids toestand van de kandidaten

Diny uit: Den Haag

22-10-2017

Zeer leerzaam, nuttig en waanzinnig veel lol gehad.

Els uit: Roosendaal

06-07-2017

Bob uit: Tilburg

02-07-2017

Hele leuke en ook leerzame cursus/experience. Minder deelnemers zou fijner zijn omdat je dan meer situaties kunt oefenen. Wellicht mogelijkheid om meer te betalen met minder deelnemers