Beoordelingen Auto Hoogenboom Schadeservice

• Tevredenheid herstel 8,9

Ivo uit: Capelle aan den IJssel

22-03-2017

Kent ons van: Mijn auto komt bij Auto Hoogenboom vandaan

Prima dienstverlening met betrekking tot ontvangst en schadeherstel.
Ik had een cijfer van minimaal 9 gegeven als ik pro-actief was gebeld door Auto Hoogenboom of de winterbanden - die bij Auto Hoogenboom zijn opgeslagen - gewisseld konden worden. Nu ga ik hiervoor een aparte afspraak inplannen.

AIG Europe Limited

African Choice

Manfred uit: Alphen aan den Rijn

7,5

Kent ons van: Overig

Duurde heel erg lang voordat er contact gezocht werd om een afspraak te maken, bizar lang zelfs. Ook moest ik de auto halen en brengen, in ons contract zit haal- en brengservice. Na een belletje van ons was alles keurig geregeld. Wel slordig dat dit niet bekend is bij het maken van een afspraak

Van der Werff infra

annette uit: rotterdam

16-03-2017
9,9

Kent ons van: Overig

Ik ben doorverwezen door mijn verzekering. Maandag mijn auto gebracht. Hij zou vrijdag klaar zijn, maar ik werd dinsdagmiddag al gebeld dat ik hem kon afhalen. En hij bleek ook nog gewassen en de binnenkant was gestofzuigd. Dat overtrof mijn verwachtingen! Top. Ook dat er in de leenauto een tomtom aanwezig was. Super. Voor het ontvangst geef ik "slechts" een 9. De reden is dat ik het enigszins verwarrend vond. Ik werd te woord gestaan door een dame, daarna liep er een ander met mij mee om de schade op te nemen, weer een ander zorgde voor mijn leenauto. Op zich begrijp ik de verdeling van het werk wel, maar het was voor mij duidelijker geweest als de eerste dame had uitgelegd dat een collega (schade-expert) met mij naar de auto zou lopen voor het opnemen van de schade en dat een andere collega de leenauto zou regelen voor mij. Managen van de verwachting. Nu bleef mijn aandacht op de eerste dame gericht omdat ik dacht dat zijn alles zou regelen voor mij. Klein verbeterpuntje dus / Voor de rest echt meer dan ik verwacht had. Top gedaan!