Beoordelingen Auto Hoogenboom Schadeservice

• Tevredenheid herstel 8,9

Rob uit: Rotterdam

27-06-2017

Kent ons van: Mijn auto komt bij Auto Hoogenboom vandaan

Prima service. Kreeg de auto als nieuw terug.

H uit: hoogvliet

Kent ons van: Mijn auto komt bij Auto Hoogenboom vandaan

kan niet anders zeggen dat het totale plaatje zo hoort . Ik heb dit als klant zeer zeer positief ervaren van deskundigheid, tot meedenken oplossing, klantvriendelijkheid en herstel van de auto. complimenten hiervoor

J uit: Spijkenisse

7,3

Kevin uit: Dordrecht

Kent ons van: Overig

Na mijn schade gemeld te hebben aan de leasemaatschappij, contact opgezocht met de schadeherstelservice. Deze wisten in eerste instantie niet af van de procedure bij mijn private lease contract. Na meermaals communiceren tussen leasemaatschappij en Auto Hoogenboom is dit zeer netjes opgelost. De procedure werd direct in werking gezet en hierbij werd er op een juiste en nette wijze gecommuniceerd naar mij als "klant" toe. Ik wil jullie dan ook een compliment geven voor de service die jullie als organisatie leveren. De uitvoering en aflevering van mijn gerepareerde auto is gewoon ronduit "Top" te noemen. Om een voorbeeld te geven; mijn auto werd zowel gewassen- als gestofzuigd opgeleverd hetgeen ik als een extra service beschouw die een klant het vertrouwen in jullie organisatie geeft. Als eventuele tip/optimalisatie zou ik jullie kunnen meegeven voor de toekomst; een eventuele implementatie van een statusoverzicht omtrent de huidige stand van reparatie, hierbij wordt de klant "live" betrokken bij het reparatieproces. Maar hierbij moet natuurlijk de afweging worden gemaakt vanuit een bedrijfseconomisch perspectief. Als bijna afgestudeerd hbo-bedrijfseconoom wil ik jullie als organisatie daarom nogmaals complimenteren voor de geleverde service en mij lijkt het erg mooi om eventueel in de toekomst mee te werken aan een mooie organisatie die staat voor kwaliteit en de klant hoog in het vaandel heeft staan. Alvast bedankt.

Francois uit: Goes

nvt

Arjan uit: Vlaardingen

12-06-2017

Kent ons van: Mijn auto komt bij Auto Hoogenboom vandaan

Cadeau-gekregen kras & deukje snel & vakkundig weggewerkt.

Chau uit: Berkel en Rodenrijs

06-06-2017
1,6

Hallo,

Mijn eerste ervaring met de schadeservice is niet bepaald naar wens geweest. Ik had schade aan mijn lease auto. Deze is opgehaald door de reparatie service en naar Spijkenisse gebracht. Reparatie is niets op aan te merken. Afhandeling echter wel.

Ten eerste werd ik niet zoals afgesproken bij het afleveren van mijn auto gebeld, maar een directielid die midden in een meeting zat. Dat was nogal storend en ik sla een figuur bij de directeur.

Daarnaast is er een misverstand over het aftanken geweest (dit loopt nog en ik wacht op nader bericht van de reperateur uit Spijkenisse kant). Ik belde de vestiging om opheldering te vragen en word niet bepaald vriendelijk te woord gestaan door een medewerker die zichzelf tegenspreekt en niet luistert naar hetgeen ik vertel. Ik betreur deze afhandeling, omdat ik enkel feedback en opheldering wilde maar de afhandeling was niet professioneel en onvriendelijk. Middels deze weg hoop ik dat hier nog iets mee gedaan wordt.

Vriendelijke groet,

Chau Nguyen