Beoordelingen Auto Hoogenboom Schadeservice

• Tevredenheid herstel 8,8

Miloslav uit: Rotterdam

23-05-2018

Kent ons van: Overig

Ik ben volledig tevreden , vanaf a tot z , alles correct , deskundig . Het is mijn eerste ervaring en kan ik alleen een word op nieuw zeggen - bedankt !!!

Raymon uit: Rotterdam

23-05-2018

Annie uit: Spijkenisse

22-05-2018

Kent ons van: Mijn auto komt bij Auto Hoogenboom vandaan

Goede ervaring schade goed opgelost

Hoogeboom

Jeroen uit: Rotterdam

22-05-2018

K uit: Rotterdam

Super goed geholpen

Marlies uit: Stellendam

4,1

Kent ons van: Overig

De schade is sowieso 800 euro duurder uitgevallen dan opgegeven is, dat vind ik buitenproportioneel. Die marge was zeker niet van te voren opgegeven. Daarbij ook het feit dat er na aflevering een grote lakbeschadiging op de auto zat die er beslist niet zat toen we hem ingeleverd hebben. Ter plekke kon niemand daar iets mee doen, we zouden teruggebeld worden, maar dat is nooit gebeurd, na 2 weken weer contact opgenomen, weeeer niet teruggebeld ondanks dat dit toegezegd was. Totaal niet tevreden dus. Wij zijn in afwachting van verdere afhandeling van onze klacht , maar we krijgen alleen te horen dat degene die er over gaat het zo druk heeft...ja ja. Fijne service hoor. Tot overmaat van ramp is ons verteld dat het indienen van deze schade geen gevolg zou hebben voor de noclaim, krijgen we net een brief dat dit dus wel zo is. Echt super. Wij gaan hierover een offiviele klacht indienen bij het hoofdkantoor van Skoda, dit zijn gewoon te veel missers.

Rein uit: SChiedam

Kent ons van: Overig

Prima geregeld. Vervangend was goed en schade prima verholpen. Ook was meneer zo vriendelijk om langer open te blijven, aangezien ik in de file stond!

Greenflor b.v.

Danley uit: Ridderkerk