Beoordelingen Greven Bedrijfswagens

8,1

Raymond uit: Ijmuiden

04-04-2019

PRIMA!

3 jaar geleden een vito gekocht, zojuist weer ingeruild op een nieuwe vito dubbelcabine.

Bedankt Gerlof voor het leveren van de auto!

Joey uit: Gasseltenijeveen

29-03-2019
9,6

Positieve ervaring:
Bedankt voor het leveren van de mooie kangoo, recent gestart maar top dat alles geregeld is!

Bedankt Gerlof!

Ron uit: Hoogkarspel

27-03-2019
9,6

Type auto: Bedrijfswagen

Positieve ervaring:
In de zomer van 2018 waren wij voor ons televisieprogramma De Grote Tuinverbouwing op zoek naar een bedrijfswagen waar we het nodige in kunnen vervoeren. Als snel kwam ik in contact met Hans van Greven bedrijfswagen. Binnen de kortste keren waren we eruit en zijn we het partnerschap aangegaan. De ervaringen met Greven zijn tot op heden zeer positief. Helder en duidelijk contact, flexibel en altijd oplossingsgericht.

N.V.T.

Revolinio uit: Amsterdam

26-03-2019

Positieve ervaring:
Goed ontvangen, goeie service heel prettig en duidelijk.

Daniel uit: Breda

25-03-2019
1,0

Positieve ervaring:
Ook ik heb hier mijn bedrijfswagen gekocht een Mercedes vito uit 2015 met 40000 km na een maand een kapotte turbo greven gaf niet thuis ook bleek toen de wagen de brug op ging dat deze een flinke schade heeft gehad en dat was ook niet vermeld nu heb ik de bus ingeruild tegen een iveco kreeg ik een app dat de versnellingsbakbak kapot is van de vito en dat ik de helft moet betalen terwijl hun zonder garantie verkopen en niet thuis heven als er iets aan de auto mankeert dus betaal helemaal niet en heb gezegd dat men dit ook wel eens een koekje van eigen deeg noemt dus kijk uit en koop hier geen wagen en zeker oppassen met verkoper met zijn arrogante praatjes

Klantvriendelijke verkoper aannemen

Fred uit: Ommen

24-03-2019

Positieve ervaring:
De bovenstaande beoordeling spreekt voor zich.

Verbeterpunten:
Afspraak was dat de beschadiging op een laaddeur en de beschadiging op de motorklep zou worden weggewerkt, is niet gebeurd.
De gratis aflevering was niet nodig omdat John de bus kwam halen.
Ik heb Gerlof gezegd het zeer op prijs te stellen John met een volle tank te laten vertrekken, als service, omdat er voor Greven geen kosten waren om de bus te brengen.
Viel ons een beetje tegen !

Abdel uit: Zutphen

22-03-2019

Positieve ervaring:
Goed en snel geholpen. Groot aanbod aan auto's dus keuze genoeg.

Gerco uit: Schoonebeek

21-03-2019

Positieve ervaring:
Bijna een jaar geleden een zwarte Ford Transit connect uit 2014 gekocht, echt een hele nette bestelwagen. Er moest alleen nog een nieuwe zonneklep worden aangebracht, die was helaas niet op voorraad. In overleg met Gerlof mocht ik bij mijn lokale Ford garage eentje bestellen en dan betaalden zij de kosten. Door omstandigheden is dit pas bijna een jaar later gebeurd, en zelfs toen hebben zij de zonneklep toch nog vergoed.
Dat is pas service! Ik kan Greven bij iedereen aanbevelen, TOP!

Carina's Nagelstudio uit: Groningen

21-03-2019

Positieve ervaring:
Bedankt voor de keurig nette Caddy!

2 weken geleden kwam ik bij Greven voor een Caddy met een DSG automaat en alles er op en er aan.

Tot dat ik ging proefrijden.. toen kwam ik er achter dat de auto geen airco had:(

Teleurgesteld kwam ik terug van een de proefrit tot dat Gerlof met een goed idee kwam:

We hebben nog net zo Caddy DSG staan alleen zonder meegespoten bumpers en sportvelgen maar wel met airco, en dan gaan wij voor u de bumpers spuiten en sportvelgen monteren. dit was natuurlijk de uitkomst voor mij!

Vandaag de Caddy opgehaald en is de blikvanger voor mijn nagelstudio!!!

Bedankt voor het goede meedenken en de mooie auto!