Beoordelingen Auto Greven

Tess uit: Den Bosch

12-12-2017
7,6

Positieve ervaring:
Maken waar wat ze zeggen en waar ze mee adverteren.

Anh uit: Utrecht

10-12-2017
8,1

Positieve ervaring:
Goed geholpen, goed advies, geduldig en behulpzaam. Bedankt voor de hulp Gerlof.

Damon uit: Nieuw-Buinen

09-12-2017
9,6

Positieve ervaring:
Mooie nette Caddy gekocht, verder ben ik blij met hoe jullie mij geholpen hebben, bedankt daarvoor!

Verbeterpunten:
Ga zo door!

H uit: Rolde

09-12-2017

Uitstekend ontvangen en behandeld

Verbeterpunten:
Altijd een bepaalde vorm van garantie geven.

Lann uit: Dalfsen

07-12-2017

Positieve ervaring:
Super nette wagen aangeschaft bij Greven, zoals beloofd!

Myrthe uit: Almelo

06-12-2017

Type auto: Bestelwagen

Positieve ervaring:
Goede service voor en na de verkoop. Bedankt.

Rick uit: Rouveen

05-12-2017

Positieve ervaring:
Vanwege het uitvallen van onze bedrijfswagen met spoed opzoek naar een bedrijfswagen gegaan, toen in contact gekomen met Gerlof van Greven Bedrijfswagens en eigenlijk binnen 1 uur de auto gekocht. Omdat wij niet in de buurt van stadskanaal wonen heeft Gerlof mij Foto's gestuurd van details van de wagen ( klein deukje en gebruikersporen ) zodat ik op afstand de wagen kon kopen, dit heeft me veel tijd gescheeld.

Omdat Gerlof mijn verhaal begreep heeft hij er voor gezorgd dat ik de auto de zelfde dag nog in huis had.

Betere service kan niet!

Bedankt Greven bedrijfswagens.

August uit: Haarlem

Positieve ervaring:
Door een collega ZZP'er advies gekregen om eens te gaan kijken bij Greven bedrijfswagens. Mijn wens was een maatje grote ( voorheen een Berlingo, nu een Ford Transit Custom )Mijn wens was dat ik het comfort wou houden van een personenwagen. Gerlof, dank voor het advies. We zijn uitgekomen op een Ford Transit Custom met alles er op en aan. Ik zal jullie aanraden bij al mijn collega ondernemers!

Rose uit: Assen

Positieve ervaring:
De service is ontzettend netjes en klantvriendelijkheid. Wat beloofd wordt, wordt ook nagekomen. Een prettige en gedegen garage met hart voor de zaak.

Hans uit: Schoonoord

Type auto: Bestelwagen

Positieve ervaring:
Inmiddels de 2e Volkswagen gekocht bij Greven bedrijfswagens, we zijn zeer tevreden en blij met de goede service.