Beoordelingen Auto Greven

• Aanbod auto’s 8,6

Ibrahim uit: Utrecht

24-02-2018

Positieve ervaring:
Vriendelijk geholpen door het personeel van Greven. De autos worden al rijklaar gemaakt dus kon de auto gelijk meenemen bedankt Greven bedrijfswagens.

Danny uit: Wormerveer

23-02-2018
1,0

Type auto: Bestelwagen

Positieve ervaring:
Heel erg jammer. We hebben weliswaar een voordelige bestelwagen gekocht, echter bleek toen de auto was gebracht dat de auto stonk naar uitlaatgassen.
Dit door onze garage laten bekijken, bleken de verstuivers te lekken. Kosten meer als € 2000,00 ex. btw.
Vroeg nog bij aankoop of een nieuwe apk mogelijk was, dit kon niet. Achteraf begrijp ik wel waarom, hij was niet door de apk gekomen met die lekkende verstuivers.
Beetje jammer. De verkoper was zelf wel heel vriendelijk.
Les voor de volgende keer!

Verbeterpunten:
zie hierboven het verhaal.

Lukas uit: Stadskanaal

8,5

Positieve ervaring:
Goede ontvangst, Goede voorlichting, Auto gekocht bij Chiel. Al ruim 20.000 Km gereden, en naast APK en bandjes geen omkijken gehad naar de auto.

Ga zo door!

girbe uit: ter apel

Positieve ervaring:
de bedrijfsauto s staan erbij zo als het hoort netjes schoon

Verbeterpunten:
geen aan of opmerkingen goeie koffie en mee denkent naar de klant toe

Pieter uit: Assen

Positieve ervaring:
Onlangs heb ik bij Greven een 2e auto gekocht. wel gebruikt, maar nieuw leveren ze niet geloof ik.
Wel makkelijk dat de verkoper alles van je weet, wat je zoekt. Chiel is mijn contact persoon, ben blij met de aankoop.

Verbeterpunten:
Korting haha, ondanks dit heb je daar in tegen wel een goede auto terug. en aan de koffie ligt het niet!

P uit: Ter Apel

21-02-2018

Positieve ervaring:
Altijd zeer prettig zaken gedaan met Chiel van Auto Greven. Al meerdere auto's gekocht en dit hou ik ook graag zo. Alles is altijd in orde en de auto's zijn zoals ze beschreven zijn. Eerlijk en transparant. Graag tot de volgende keer !

Geen aanmerkingen.

Jorn uit: Fochteloo

16-02-2018
7,9

Goed aanbod
Nette auto's

Verbeterpunten:
Financiële plaatje inzichtelijker maken.

Montage-totaal uit: Antwerpen

Chiel bedankt Topper!

't Twentse Kozijnen Huis B.V. uit: ALMELO

9,7

Positieve ervaring:
zeer correct en gastvrij. ze nemen hier nog de tijd voor je.

En de koffie smaakt goed!

Sil uit: Bathmen

Type auto: Bestelwagen

Positieve ervaring:
Helaas is mijn vertrouwde Berlingo er met het koude weer mee opgehouden, waardoor ik op internet begon te zoeken naar een Jumpy. net even een slag groter... maar er was natuurlijk haast bij geboden aangezien mijn auto het begeven had. toen in contact gekomen met Gerlof van Greven bedrijfswagens. na een telefoongesprek was er direct het vertrouwen en een dag later stond de auto al voor de deur. beter had niet gekund en heb ik maar 1 dag een auto hoeven huren.

Bedankt Greven Bedrijfswagens!