Beoordelingen Auping Plaza Gouda

• Plaatsing / montage / levering 8,8
  • Garantie / nazorg 8,5

C.M.A. van Lier uit: Krimpen aan den IJssel

23-09-2017

Heel goed, alleen vinden we het matras best wel stevig liggen, dat hadden we iets anders in gedachten. Ook het kussen van 12 cm is misschien niet helemaal dejuiste keuze.

A. Leeflang uit: Hilversum

23-09-2017
6,8

De verkoopster was ok. De mensen die de matrassen kwamen leveren waren erg aardig en behulpzaam. Het oplossen van het probleem ging niet goed. Dit heeft veel irritatie veroorzaakt. Het probleem is uiteindelijk opgelost maar verdiende niet de schoonheidsprijs. Daar zou ik ook een slecht cijfer voor geven maar dat kan hier niet.

Van Heel uit: Gouda

22-09-2017

heel prettige ervaring, veel tijd voor de klant.
Tijd om de verschillen te ervaren.
Goed luisterend personeel.

Reijm uit: Nieuwerkerk aan den IJssel

20-09-2017

Zeer prettig en kundig geholpen bij het samenstellen van het juiste bed, uitgebreid de tijd en aandacht gekregen. Plaatsing ook netjes uitgevoerd.

Theo Poot uit: Zoetermeer

13-09-2017

Deskundig en uitgebreid advies, nette en zorgzame plaatsing. Alle lof!

03-09-2017

Fijn geholpen attent gewezen op lopende acties.

Wim Boon uit: Gouda

02-09-2017

We hebben heerlijk geslapen op het nieuwe Auping bed met matrassen. Vooral mij vrouw met scoliose, voor wie het matras heel belangrijk is, slaapt prima.
Het is een mooi en degelijk bed. Eenvoud siert.

De mensen die het bed geïnstalleerd hebben, hebben dat ook keurig gedaan.

De verkoper en eigenaar Freek Fidder is een plezierige man voor klanten in de winkel.

29-08-2017

Sloof uit: Stolwijk

28-08-2017
7,9

Bas Klinkenberg uit: Oudewater

25-08-2017

Door het professionele advies van Mariette Scholten heeft mij doen besluiten een Auping bed aan te schaffen. Er werd tijd en vriendelijkheid in gestoken en mevrouw gaf een zeer betrouwbare en zorgvuldige indruk.
De heren van de montage, van Auping Woerden waren correct, op tijd, uiterst vriendelijk en het bed werd met grote zorgvuldigheid en kennis in elkaar gezet.