Beoordelingen Auping Plaza Gouda

11-12-2017

Dick uit: Gouda

11-12-2017
6,5

De vrouw was wel deskundig maar de man was helemaal niet deskundig. Hij leek vooral te willen verkopen maar niet gericht op onze wensen. Doordat hij dingen zei waar wij twijfels over hadden zijn we nog in contact getreden met de klantenservice van Auping via telefoon en mail.

A Boender uit: Reeuwijk

M.P. den Hertog uit: Zoetermeer

9,9

Uw medewerker Mariette Scholten ontving ons op zeer vriendelijke wijze en liet merken dat ze ons kon herinneren van ca een jaar geleden toen we het bed bij haar gekocht hebben. Bij de aankoop van de moppermatras liet ze ons uitgebreid de verschillen zien en gaf ons het advies om de stevige variant te nemen. Dat hebben we gedaan en we slapen nu heerlijk zonder last te hebben van de langsnaad in het bed.

H.C. Vat

07-12-2017

Prima correcte matrassen en verzorging

Dresme uit: Vlaardingen

06-12-2017

Buijense uit: Stolwijk

15-11-2017
8,5

Vanaf de eerste dag prima geslapen.

Juliette Bosscher uit: Breukelen

13-11-2017

Waren zo maar in de buurt en in Gouda binnengestapt. Zeer vriendelijk ontvangen en ook zeer deskundig advies gekregen. Na een paar keer proefliggen de knoop doorgehakt en besteld. Bij aflevering bleken er 2 afdekdopjes verkeerd geplaatst te zijn, maar dit euveltje wordt binnenkort opgelost. Het uitproberen van de kussens via filiaal Woerden is ook super. Dank!

12-11-2017
9,7

Don Frederiks uit: Gouda

11-11-2017
9,8

Top ervaring! goede Service, Top kwaliteit!!