Beoordelingen ASV Webdesign

• Deskundigheid 9,3
  • Afspraken nakomen 9,8

Ethel uit: Badhoevedorp

22-03-2019

Het was een hele prettige ervaring om met ASV Webdesign samen te werken. Ik kon Ameet alles vragen en we hadden altijd snel contact. De website ziet er geweldig en professioneel uit en was inderdaad snel af! Ik zou ASV zeker aanbevelen bij andere!

Westcoaching uit: Rijswijk

13-03-2019
8,2

Top samenwerking. Werkt erg snel en is heel goed bereikbaar.

Vincent uit: Den Haag

25-02-2019

Ik ben enorm tevreden met ASV Webdesign. Voor mij persoonlijk was dit een belangrijk element wat te maken heeft gehad met de startup van mijn eigen bedrijf, de communicatie en de werkwijze van ASV Webdesign heeft mij het oprechte gevoel gegeven dat ik er niet alleen voor stond. De communicatie is zuiver, en de kwaliteit is geweldig.

Remco uit: Geffen

14-11-2018

Ameet van ASV Webdesign heeft alles tot in de puntjes geregeld.
Dit bedrijf is zeker weten een aanrader voor elke ondernemer.
Alleen maar plus punten.

Anja uit: Bergambacht

05-10-2018

zonder jullie had ik niet zo snel aan een website gekomen .harstikke bedankt gr Anja

Varsha uit: Den Haag

27-09-2018

Het was erg prettig samen werken met ASV Webdesign. Ameet heeft alle tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden. Hij reageert onmiddellijk op je vragen. Dat is erg prettig.

Youssef uit: Rotterdam

13-09-2018

Professioneel, correcte afspraken, denken mee.

Roy

30-08-2018

Heb me website laten maken bij dit bedrijf was snel en een normale prijs perfect!!!

Gijs uit: Delft

29-08-2018

Klantvriendelijk, snel, betaalbaar en als iets mooier/beter kan dan geven ze dat aan.

Danielle

23-08-2018

Voor een scherpe prijs een prachtige website gekregen. Alles is vlekkeloos verlopen!