Beoordelingen ASV Webdesign

• Afspraken nakomen 9,8

bernhard uit: vianen

11-04-2018
7,4

Prettig samengewerkt met Ameet, duurde wel vrij lang voor website online was omdat design vaak bijgeschaafd moest worden, uiteindelijk resultaat is prima naar wens.

Mirjam uit: ´s-Gravenzande

03-04-2018

Ik heb geen seconde spijt gehad van mijn beslissing om mijn website door ASV Webdesign te laten bouwen. Toen Ameet beloofde dat de website pas klaar was als ik tevreden zou zijn, nam ik dat met een korreltje zout. Ik ben namelijk best een perfectionist. Maar met zijn eindeloze geduld en inzet heeft hij zijn belofte dubbel en dwars waargemaakt; een website die helemaal naar mijn zin is voor een leuke prijs!

Hendrik uit: Oosterbeek

05-03-2018

Bijzonder goede service! Veel contactmomenten over verloop en implementatie volledig nieuwe website. Verhuizing van server verliep vlekkeloos. Ameet doet wat hij zegt!

Abdel uit: Amsterdam

25-01-2018

2 websites bij hun laten bouwen en het was eenmposotieve ervaring ze zik goed bereikbaaf en denken goed met je mee een aanrader voor een ieder die een website wil laten bouwen

Sell and Buy uit: Utrecht

08-01-2018

Zeer correct en snelle afhandeling van wensen aan de website.

In een woord ,dit bedrijf is sterk antebevelen ,voor die gene die een website zoeken.

Tevens is de prijs zeer concurrerend.

Dhr Jeuring

Hafid uit: Bodegraven

26-12-2017

Top service en goed bereikbaar altijd

Dlovan uit: Zoetermeer

24-12-2017

Klantgericht, nauwkeurig en betrouwbaar.

Soenita uit: Den Haag

21-12-2017

Zeker een aanrader. Ik ben zeer tevreden op de wijze waarop ze werken en meedenken. Ja, ik zal ASV Webdesign zeker aan anderen aanbevelen!!

Sandra uit: Kapel Avezaath

14-11-2017

In zeer korte tijd had ik een perfecte website. Om mijn site up to date te houden heb ik filmpjes met instructies ontvangen. Ik ben heel tevreden over het eindresultaat van mijn site, dit komt met name ook door de snelle en duidelijke communicatie!!

Infinite Sports uit: Lelystad

07-11-2017

Super service van Ameet gekregen. Doet precies wat er gevraagd wordt en geeft verder ook aan als iets op een andere manier beter/mooier is. Zeker aan te bevelen en qua prijs eigenlijk een koopje voor een startende ondernemer.