Beoordelingen ASV Webdesign

• Deskundigheid 9,4
  • Afspraken nakomen 9,9

Abdel uit: Amsterdam

25-01-2018

2 websites bij hun laten bouwen en het was eenmposotieve ervaring ze zik goed bereikbaaf en denken goed met je mee een aanrader voor een ieder die een website wil laten bouwen

Sell and Buy uit: Utrecht

08-01-2018

Zeer correct en snelle afhandeling van wensen aan de website.

In een woord ,dit bedrijf is sterk antebevelen ,voor die gene die een website zoeken.

Tevens is de prijs zeer concurrerend.

Dhr Jeuring

Hafid uit: Bodegraven

26-12-2017

Top service en goed bereikbaar altijd

Dlovan uit: Zoetermeer

24-12-2017

Klantgericht, nauwkeurig en betrouwbaar.

Soenita uit: Den Haag

21-12-2017

Zeker een aanrader. Ik ben zeer tevreden op de wijze waarop ze werken en meedenken. Ja, ik zal ASV Webdesign zeker aan anderen aanbevelen!!

Sandra uit: Kapel Avezaath

14-11-2017

In zeer korte tijd had ik een perfecte website. Om mijn site up to date te houden heb ik filmpjes met instructies ontvangen. Ik ben heel tevreden over het eindresultaat van mijn site, dit komt met name ook door de snelle en duidelijke communicatie!!

Infinite Sports uit: Lelystad

07-11-2017

Super service van Ameet gekregen. Doet precies wat er gevraagd wordt en geeft verder ook aan als iets op een andere manier beter/mooier is. Zeker aan te bevelen en qua prijs eigenlijk een koopje voor een startende ondernemer.

G├╝rsel uit: Den Haag

31-10-2017

ASV staat mij altijd te woord en helpt mij altijd erbij. SUPER AANRADER VOOR IEDEREEN!!

Kooppoint uit: Hellevoetsluis

03-05-2017

Wij hebben een complete webshop laten bouwen door ASV Webdesign.
Daarbij hadden wij nog wat extra wensen voor bepaalde functie in onze webshop.
Wij zijn zeer goed geholpen en alle wensen zijn vervult en de webshop draait goed.
Hierbij wil ik Ameet special bedanken voor de Hulp hiermee.
Ik zeg nieuwe website of webshop nodig bestel hem bij ASV webdesign.

Aranya uit: Tenerife

07-03-2017
9,8

Ik heb een goede ervaring met ASV Webdesign het gaat meer om de persoonlijke betrekking bij het maken van de site die is gewoon goed snel contact over en weer.
Dit is hoe mensen geholpen willen worden en niet op een vragenlijst terechtkomt en dan nog geen antwoord geen antwoord hebt.
Het is op de mannier zoals het hoort,wij zijn tot nu toe erg tevreden.