Beoordelingen ASV Webdesign

• Deskundigheid 9,3
  • Afspraken nakomen 9,8

Remco uit: Geffen

14-11-2018

Ameet van ASV Webdesign heeft alles tot in de puntjes geregeld.
Dit bedrijf is zeker weten een aanrader voor elke ondernemer.
Alleen maar plus punten.

Anja uit: Bergambacht

05-10-2018

zonder jullie had ik niet zo snel aan een website gekomen .harstikke bedankt gr Anja

Varsha uit: Den Haag

27-09-2018

Het was erg prettig samen werken met ASV Webdesign. Ameet heeft alle tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden. Hij reageert onmiddellijk op je vragen. Dat is erg prettig.

Youssef uit: Rotterdam

13-09-2018

Professioneel, correcte afspraken, denken mee.

Roy

30-08-2018

Heb me website laten maken bij dit bedrijf was snel en een normale prijs perfect!!!

Gijs uit: Delft

29-08-2018

Klantvriendelijk, snel, betaalbaar en als iets mooier/beter kan dan geven ze dat aan.

Danielle

23-08-2018

Voor een scherpe prijs een prachtige website gekregen. Alles is vlekkeloos verlopen!

bernhard uit: vianen

11-04-2018
7,4

Prettig samengewerkt met Ameet, duurde wel vrij lang voor website online was omdat design vaak bijgeschaafd moest worden, uiteindelijk resultaat is prima naar wens.

Mirjam uit: ´s-Gravenzande

03-04-2018

Ik heb geen seconde spijt gehad van mijn beslissing om mijn website door ASV Webdesign te laten bouwen. Toen Ameet beloofde dat de website pas klaar was als ik tevreden zou zijn, nam ik dat met een korreltje zout. Ik ben namelijk best een perfectionist. Maar met zijn eindeloze geduld en inzet heeft hij zijn belofte dubbel en dwars waargemaakt; een website die helemaal naar mijn zin is voor een leuke prijs!

Hendrik uit: Oosterbeek

05-03-2018

Bijzonder goede service! Veel contactmomenten over verloop en implementatie volledig nieuwe website. Verhuizing van server verliep vlekkeloos. Ameet doet wat hij zegt!