Beoordelingen Assurantiesite.nl

• Snelheid 9,1

Marcel uit: Almere

05-10-2018

Ervaring met: Autoverzekering

Geholpen door de heer Bader.
Goede communicate, snel antwoord, meedenkend en behulpzaam.
Uiterst tevreden over de geboden service!

Michael uit: Amsterdam

13-09-2018

Ervaring met: Autoverzekering

Assurantiesite helpt mij elk jaar weer met het uitzoeken van de juiste autoverzekering voor de beste prijs.

stefan uit: zoetermeer

10-09-2018
5,0

Ervaring met: Motorverzekering

"Piaggio MP3 verzekeren lastig? Bij ons niet, wij regelen de verzekering voor je" Dat is jullie advertentie online!
De praktijk is helaas anders.... verzekering met clausule waar ik niets mee kan, ondanks terugkoppeling hierover toch gewoon met deze clausule verzekerd. Na telefoontje hierover nu een werkweek later nog steeds geen reactie behalve het standaard mailtje kort na ons gesprek!

Badr uit: Amsterdam

04-09-2018
1,0

Nooit een kentekenplaatje ontvangen, ook waren de medewerkers erg brutaal behalve Alex super aardige vent.

L uit: Bleiswijk

30-08-2018
7,3

Ervaring met: Autoverzekering

Ook ondanks het feit dat dit bedrijf echt een scherpe premie kan aanbieden, zal ik dit bedrijf niet aanbevelen: wat bij een ander zelfstandig digitaal aangepast kan worden zonder enkele moeite, kost bij dit bedrijf ten eerste enorme moeite en ten tweede, alleen bij een fout te corrigeren (verwerking verhuizing door hen), wordt het gehele polis omgegooid en zonder uw zeggen opnieuw berekend met rond €10,- extra voor de wijziging huisadres, wat ik totaal schandalig vind. De App werkt niet naar behoren, dit jaar heb ik gekampt met hetzelfde probleem wat vorig jaar niet is geholpen, blijkbaar. Bij het melden van dit is dus onterecht mijn polis gewijzigd en ook ondanks het feit dat ik al alweer 1 schadevrije jaar extra heb, dus meer korting zou moeten ontvangen, is mijn premie omhoog gegaan!
Ik boet dus als klant voor het feit dat ik alleen een fout in het systeem gemeld heb middels dat er de verhuizing in app niet sinds vorig jaar verwerkt was....zo'n gedoe krijgt u ermee. Mij verbaast het dat dit nog bestaat terwijl het probleem al vorig jaar is aangekaard en als een bekend probleem erkend.
Ik voel me als een gestrafte klant met die opnieuw berekende polis wat ik niet naar vroeg, gewoon automatisch, en omhoog!
Eerste keer dacht ik, OK, een probleem, maar de tweede keer hetzelfde, sorry.

Helmy uit: Nieuwerkerk aan den Ijssel

06-06-2018

willy uit: amsterdam

23-04-2018

Ervaring met: Overige

ik wilde bij centraal beheer waar ik al mijn verzekeringen heb afgesloten ook een verzekering voor de canta afsluiten ik kreeg ten antwoord dat deze geen invalide voertuigen meer wilde verzekeren , dus ben ik op zoek gegaan via internet en heb verschillende verzekeringen bekeken dit is niet iets wat ik dagelijks doe maar gelukkig kwam ik u verzekering tegen en heb toen gelijk een aanvraag voor de verzekering van de canta ingediend , vandaag maandag ik heb het zondag aangevraagd maar vandaag heb ik de tijdelijke bevestiging gekregen over de aanvraag hopelijk dat deze word goed gekeurd dan zou ik kunnen gaan oefenen ergens waar geen mensen auto,s of wat dan ook rijden en lopen want de scoutmobiel heb ik jaren maar de canta zal ik moeten oefenen en dat kan nu nog niet omdat deze nog niet verzekerd is . dus hoop dat het goed gekeurd word zodat hij eerst naar de garage kan voor een controle beurd en dan veel oefenen . ik ben blij dat ik deze heb gevonden en dat hij misschien al binnen een paar dagen verzekerd is met plaatje en al

Ingrid uit: DELDEN

19-04-2018

Ervaring met: Reisverzekering

Tevreden over de dienstverlening. Duidelijke, begrijpelijke informatie en vertrouwen om weer een beroep te doen op jullie ondersteuning.

Hans uit: Leusden

09-04-2018

Ervaring met: Bromfietsverzekering

Er was een probleem met het afwikkelen van een schade aan derden en dat is perfect opgelost.

Judritza uit: Rotterdam

08-04-2018

Ervaring met: Autoverzekering

Helder communicatie, snel en altijd goed bereikbaar. Uitstekende service!