Beoordelingen Assurantiesite.nl

• Snelheid 9,3

Nico uit: Barendrecht

15-09-2017

Ervaring met: Overige

Duidelijk en zeer snel.Zoeken de beste verzekering voor je uit.Proberen ook zoveel mogelijk uit handen te nemen.Zowel auto/motor/scooter als oldtimer verzekering.

bjorn uit: vijlen

07-09-2017

Ervaring met: Autoverzekering

willy uit: apeldoorn

18-07-2017

Ervaring met: Bromfietsverzekering

lekker makkelijk even naar kantoor, vlot geholpen en koffie

Jennifer uit: Sassenheim

23-06-2017

Ervaring met: Autoverzekering

In mijn contacten met het Assurantiehuis word ik altijd heel prettig te woord gestaan en adequaat geholpen. Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening.

Luc uit: Amsterdam

08-06-2017

JANE

01-06-2017

Ervaring met: Motorverzekering

Daar waar ik mijn buggy met moeite of slechts onder voorwaarden kon verzekeren was het via deze site zeer snel gepiept. Vooral communicatief fijn om (terug)gehoord te worden.

(nb - heb een alternatief mailadres gebruikt en mn middennaam omdat ik niet geconfronteerd wil worden met alle privé-gegevens op een dergelijke site de beoordeling is er niet minder om!!!)

C.G.M. uit: Swalmen

30-05-2017

Ervaring met: Motorverzekering

Ik heb zowel een motor als bromfiets verzekering gehad en beiden zijn altijd uitstekend verzorgd.

Peter uit: Ermelo

23-05-2017

Ervaring met: Mobiele telefoonverzekering

Ik ben zeer tevreden over de manier van corresponderen. Ik voel me als klant gewaardeerd!

Veronique uit: Deventer

09-05-2017

Ervaring met: Inboedelverzekering

alle verzekeringen bij hun lopen top . na al de jaren nog steeds super tevreden

Birgit uit: Apeldoorn

02-05-2017
8,2

Ervaring met: Overige

Al jaren lang klant bij Danny. Heeft me ook buiten het werk om geweldig geholpen. Ik heb geen flauw benul van verzekeringen, maar weet dat ik altijd snel geholpen wordt, op de, voor mij, meest gunstige en deskundige manier.