Beoordelingen Assurantiesite.nl

06-06-2018

willy uit: amsterdam

23-04-2018

Ervaring met: Overige

ik wilde bij centraal beheer waar ik al mijn verzekeringen heb afgesloten ook een verzekering voor de canta afsluiten ik kreeg ten antwoord dat deze geen invalide voertuigen meer wilde verzekeren , dus ben ik op zoek gegaan via internet en heb verschillende verzekeringen bekeken dit is niet iets wat ik dagelijks doe maar gelukkig kwam ik u verzekering tegen en heb toen gelijk een aanvraag voor de verzekering van de canta ingediend , vandaag maandag ik heb het zondag aangevraagd maar vandaag heb ik de tijdelijke bevestiging gekregen over de aanvraag hopelijk dat deze word goed gekeurd dan zou ik kunnen gaan oefenen ergens waar geen mensen auto,s of wat dan ook rijden en lopen want de scoutmobiel heb ik jaren maar de canta zal ik moeten oefenen en dat kan nu nog niet omdat deze nog niet verzekerd is . dus hoop dat het goed gekeurd word zodat hij eerst naar de garage kan voor een controle beurd en dan veel oefenen . ik ben blij dat ik deze heb gevonden en dat hij misschien al binnen een paar dagen verzekerd is met plaatje en al

Ingrid uit: DELDEN

19-04-2018

Ervaring met: Reisverzekering

Tevreden over de dienstverlening. Duidelijke, begrijpelijke informatie en vertrouwen om weer een beroep te doen op jullie ondersteuning.

Hans uit: Leusden

09-04-2018

Ervaring met: Bromfietsverzekering

Er was een probleem met het afwikkelen van een schade aan derden en dat is perfect opgelost.

Judritza uit: Rotterdam

08-04-2018

Ervaring met: Autoverzekering

Helder communicatie, snel en altijd goed bereikbaar. Uitstekende service!

Niek uit: Nijmegen

28-03-2018

Ervaring met: Overige

Zeer snelle en adequate reactie op mijn vragen.
Zeer klantgericht; complimenten!

Midas uit: Hoofddorp

05-02-2018

Ervaring met: Motorverzekering

Medewerkers communiceren helder en denken mee voor een oplossing. Op problemen worden alternatieven geboden.

jacqueline uit: amsterdam

17-01-2018
9,8

Ervaring met: Autoverzekering

Heldere uitleg, goede snelle service, neemt veel uitzoekwerk uit handen.

Peter uit: Apeldoorn

08-12-2017

Ervaring met: Overige

Firma Van der Veen is al tientallen jaren tot volle tevredenheid onze verzekeringen adviseur.

Bastiaan uit: Amsterdam

03-12-2017

Ervaring met: Autoverzekering

Erg behulpzaam. Snelle reactie.