Beoordelingen Assemblee Speakers

02-05-2018
7,8

Medewerkers zijn behulpzaam.

Uw mening over de spreker
Helga is een zeer vriendelijke, open en kordate vrouw. Kundig als dagvoorzitter en bij ons event was ze een toegevoegde waarde. Het onderwerp paste goed bij haar, waardoor ze met passie de dag kon dragen.

Marnix - Arentsen - A Signs & Safety B.V.

25-04-2018

Assemblee heeft 1 van onze gastsprekers voor ons mogen "aanleveren" en de contacten met Assemblee waren daarbij duidelijk, snel en hulpvaardig.

Uw mening over de spreker
Mr Koos Spee is 1 van onze gastsprekers geweest tijdens ons veiligheidsevent BRANDstof tot nadenken (19 april 2018 in het Louwman museum). Zowel in de voorbereiding als tijdens de dag was het contact uitstekend. de presentatie was uitstekend en ook de link naar ons Eigen vakgebied werd meerdere malen prima door Koos gelegd. Authoriteit gegarandeerd !

Hans - van Schaik - Koninklijke Kartoflex

29-03-2018

Prima contact. snel en zorgvuldig.

Uw mening over de spreker
Zeer geanimeerd, met veel kennis van zaken en de nodige -droge - humor. De aanwezigen hebben later nog laten weten dat ze dit een erg interessant en leuk element van de bijeenkomst vonden.

Kevin - Mottard - Alex van Groningen

27-03-2018

Was heel goed.

Uw mening over de spreker
Jeroen trad naar voren in het interview dat ik met hem had als een man met een eigen visie, die no nonsense en open zijn visie durft delen. Verfrissend in een tijd waar te veel sprekers enkel elkaar lijken na te spreken en vooral elkaars clichés herhalen.

Erik - Huijs - Stichting Drupal Nederland

26-03-2018

Assemblee Speakers heeft ons snel en vakkundig te woord gestaan en geholpen. Men was betrokken en bereid mee te denken voor een geschikte kandidaat voor het evenement. We wisten welke spreker we wilden hebben, dus dat was snel geregeld.

Uw mening over de spreker
Voor de presentatie van het jaarlijkse awards-gala van Stichting Drupal Nederland viel de keuze op Harry Piekema. Dit bleek een schot in de roos te zijn.
De heer Piekema is betrokken, leest zich goed in en kwam goed voorbereid voor dag. Ook bij contact vooraf was de samenwerking buitengewoon prettig.

Victoria - Heath - Bank of America Merrill Lynch

21-03-2018

very professional

Very professional, great speaker.

Recommendation ja

Toon - den Engelse - Gemeente Hilvarenbeek

19-03-2018

Correct. Meedenken. Snel.

Uw mening over de spreker
Prof. Rotmans is een kei. Hij zet niet alleen mensen aan tot denken, maar vooral ook tot doen! Mondiale scope als het gaat om de urgentie en maatwerk voor onze gemeente.
Door zijn ervaring en soepele manier van presenteren tilt hij het evenement naar een hoger plan. Precies wat nodig is! Koekenbakkers zijn er namelijk al genoeg. Meer dan genoeg.

Jos - Cuijpers - Rabobank Land van Cuijk & Maasduinen

27-02-2018
8,5

Op zoek naar een spreker voor een evenement voor beginnende beleggers (ondernemers) hebben wij Assemblee Speakers benaderd. Zij hebben ons voorgesteld aan Janneke Willemse. De contacten met Assemblee zijn prima verlopen en de afspraken zijn keurig nagekomen.

Uw mening over de spreker
Janneke Willemse heeft op ons verzoek een presentatie gehouden. Op voorhand hebben we met haar onze verwachtingen persoonlijk kunnen afstemmen. De presentatie sloot goed aan op onze doelgroep, Janneke vertaalde prima waar wij naar op zoek waren; klanten aan het denken zetten, oftewel een prikkelende boodschap overbrengen. Fijn ook dat ze nog even de tijd nam om met klanten te spreken tijdens de afsluitende borrel. Zowel de samenwerking als haar optreden is al met al naar onze volle tevredenheid verlopen.

Floris - van de Weijer - KLM

14-02-2018
8,5

Prima en prettig contact met Britt gehad.

Uw mening over de spreker
Zeer inspirerende en enthousiaste spreker. Erg goed verhaal, geeft energie en zet alle neuzen in je bedrijf dezelfde kant op!

Pieter - van Ree - Green Capital 2018

30-01-2018

Goed geholpen en met gevoel voor klant én spreker. Prettige mensen, daar bij de Assemblee Speakers.

Uw mening over de spreker
We zijn zeer tevreden met de inbreng van Jan Terlouw tijdens het openingsweekend van Green Capital 2018. Een geweldig, inhoudelijk en ontroerend verhaal. Ruimte voor serieuze interactie met de zaal en een staande ovatie. Echt een waardige afsluiter van de Wondertuin en een ambassadeur van ons gedachtegoed.