Beoordelingen Assemblee Speakers

• Advies en deskundigheid 8,6
  • Betrokkenheid medewerker 8,7

Jan - Ketelaar - Bekader

13-07-2018

Assemblee is voor ons een heel plezierige en professionele partij geweest. Dat heeft er toe geleid dat we een plezierig proces hadden en een heel goed eindresultaat met een goede spreker die precies paste bij het evenement dat we organiseerden.

Uw mening over de spreker
Brenno de Winter was voor ons de perfecte spreker op ons congres over cybercriminaliteit en computerfraude voor bedrijfskundigen. Deskundig, goed geïnformeerd, uitstekend netwerk, goede spreker met humor. Wij vonden het vooral heel plezierig dat Brenno heel flexibel was in het aanpassen aan het door ons gekozen format en vooral om er een heel interactieve sessie van te maken. Als moderator van de paneldiscussie waarmee we ons evenement afsloten, bleek hij de perfecte keuze door zijn degelijke kennis van zake en uitstekende communicatieve vaardigheden.

Judith - de Geus - Vakmedianet

27-06-2018
7,3

Fijne samenwerking

Uw mening over de spreker
Een fijne man om mee samen te werken, staat zeer deskundig op het podium. Met name het interactieve gedeelte is zeer goed bevallen.

Anouk - Zelsmann - METS Center

26-06-2018

Professionele organisatie die vlot reageert op verzoeken.

Uw mening over de spreker
Jules van Hessen is dagvoorzitter geweest op het Syposium van het METS Cenetr ter ere van haar 10-jarig bestaan. Jules is een enthousiaste, inspirerende, humoristische en makkelijk te benaderen spreker die prachtige verhalen over zijn werk heeft en heel mooi de relatie heeft weten te leggen tussen dirigent van een orkest zijn naar de samenwerking binnen teams in de (acute) gezondheidszorg. Voor herhaling vatbaar!

Dion - Heijmink - Deloitte

20-06-2018

Goed inspelend op onze wensen en behoeften. Professioneel & prettig.

Uw mening over de spreker
Erg scherp en inspirerend.

Tanya - van Dijk - ABN AMRO

11-06-2018

Kundig, pro-actief, denken goed mee. Als fijne samenwerking ervaren.

Uw mening over de spreker
Arash is een zeer inspirerende spreker op het gebied van duurzaamheid en de energietransitie. Hij wist met zijn persoonlijke verhaal en bevlogen presentatie een grote indruk op de aanwezigen te maken. Verder heeft hij het verhaal op basis van onze voorbespreking op maat gemaakt, waardoor het goed aansloot bij de verwachtingen van het publiek. Voor een toekomstig evenement zullen we zeker weer aan hem denken.

Judith - Noortman - Allen & Overy

07-06-2018
7,8

Discreet vakkundig en efficient in de communicatie

Uw mening over de spreker
zeer positief ontvangen door gasten, Jeroen Dijsselbloem weet op een informele en flexibele manier zijn verhaal over te brengen.

Inge - Rabobank

07-06-2018

Goede bereikbaar en vlotte reacties

Uw mening over de spreker
Ruud Koornstra is inspirerende spreker als het gaat om duurzaam ondernemen. Zijn kennis over dit onderwerp is enorm. Omdat hij zelf een ondernemer is sprak dat onze bezoekers (ook allen ondernemers) erg aan. Een waardvolle toevoeging voor onze avond. Waarbij hij ondernemers oproept contact met hem op te nemen om innovatieve maar duurzame idee├źn met hem te bespreken

Michiel - Peters - Rabobank Oss Bernheze / bestuurslid Ondernemersvereniging Heesch (OVH)

28-05-2018

Als bestuurslid van OVH heb ik al diverse malen samengewerkt met Assemblee. Ik heb dit bedrijf aangereikt gekregen van mijn collega's van Rabobank die vaker met hen samenwerken. De contacten verlopen fijn, afspraken worden nagekomen en men weet leuke sprekers te verzinnen.

Uw mening over de spreker
Bas Nijhuis is zeer goed ontvangen door onze leden. Bas heeft een mooie presentatie met leuke beelden/geluid waarin je meegenomen wordt in zijn leven als scheidsrechter en deels ook als ondernemer. De presentatie bevatte ook leuke anekdotes met de nodige humor hier en daar. Echt een leuke avond die onze leden erg hebben gewaardeerd.

Monique - van Breukelen - Ondernemerskring Woerden

28-05-2018

Wij hebben prima ervaringen met Assemblee. De samenwerking bij het zoeken naar de juiste spreker gaat altijd bijzonder prettig en we worden daarbij goed geadviseerd. Ook de communicatie rondom de boeking en de bijeenkomst is prima geregeld. Ik werk graag met Assemblee!

Uw mening over de spreker
Bij de laatste OKW Lunch hebben we Daan Weddepohl als spreker gehad. Ons doel was onze leden te informeren over de snel veranderende manier van ondernemen. In de nieuwe economie wordt veel meer gekeken naar het delen/gebruiken van zaken/goederen dan naar het daadwerkelijk in eigendom hebben! Het verhaal van Daan waarbij hij onder andere vertelt over het opzetten van Peerby sloot hier goed bij aan. Daan is een leuke enthousiaste jonge ondernemer met een mooi verhaal. Ook de interactie met het publiek na afloop was goed. Onze leden hebben enthousiast gereageerd op deze spreker!

Caroline - de Hont - ING Nederland

02-05-2018
7,8

Medewerkers zijn behulpzaam.

Uw mening over de spreker
Helga is een zeer vriendelijke, open en kordate vrouw. Kundig als dagvoorzitter en bij ons event was ze een toegevoegde waarde. Het onderwerp paste goed bij haar, waardoor ze met passie de dag kon dragen.