Beoordelingen Assemblee Speakers

siegfried - steen - ROCB2B

18-03-2019

HEEL GOED VERLOPEN,DOEN WAT ZE BELOVEN

Uw mening over de spreker
Jan Terlouw als gastspreker ontvangen bij het ROCB2B(Regionaal Ondernemers Contact).
uitstekende spreker, hele duidelijke visie ,kortom een aanrader.

Hans - Sligchers - Stichting RB - Studiekring Zuidoost-Nederland

15-03-2019

De Assemblee is een zeer professionele organisatie met een keur aan topsprekers 'in portefeuille'.

Uw mening over de spreker
Jan Kees de Jager heeft in het interview een soms openhartige inkijk gegeven in de keuken van politiek en het Ministerie van Financiƫn, mede aan de hand van diverse anekdotes.

Jan-Willem - ten Broek

15-03-2019

Wij zijn erg tevreden met de samenwerking met Assemblee Speakers. Schakelen snel en denken goed mee.

Uw mening over de spreker
Bas Hoogland was een enthousiaste en inspirerende spreker.

Joy - Blank - Mtevents

14-03-2019

Prettige, duidelijke, snelle communicatie

Uw mening over de spreker
gasten waren zeer tevreden over de spreker Fred Teeven!

Corine - van Winden - GlobalPETS Community

28-01-2019

to the point en efficient georganiseerd

Uw mening over de spreker
Mark Rijmeman is een zeer professionele spreker. Het thema big data weet hij in begrijpbare woorden aantrekkelijk onder de aandacht te brengen.

Chantal - Pluijm - Sligro food groep

11-12-2018

Uw mening over de spreker
Kundig en kan zich ook goed in de klant inlezen.
Hoewel Gino van Ossel normaal over retail praat heeft hij een goed verhaal over foodservice verteld, dat ook positief is ontvangen door de genodigde.

Marcel - Smits

07-12-2018

Uw mening over de spreker
uitstekende spreker. Prettig mens, goed contact, ook met kleine kinderen.

Sandra - Lentfert - Twence

04-12-2018

Een prettige samenwerking met Assemblee heeft tot een goed ingelichte spreker geleid. Vooraf hebben we tijdig kunnen schakelen en was afstemming op inhoud mogelijk. Kortom, heel fijn samengewerkt!

Uw mening over de spreker
Z.K.H. Prins Carlos is als spreker aanwezig geweest op de Opening van de vernieuwde biomassa-energiecentrale van Twence en het grootste zonnepark van Twente. Hij heeft zijn visie op het gebied van circulaire economie & biobased economy gedeeld en de opening verricht. Prins Carlos was een waardevolle toevoeging aan ons evenement.

Kim - De Paepe - Departement Werk en Sociale Economie

21-11-2018

Goede ervaring. Vlotte en snelle communicatie. Niets op aan te merken.

Spreker: Rik Torfs.
Heel veel positieve reacties gekregen. Ook de voorbereidingen verliepen vlot.
Goede ervaring.

Danielle - Zeeman - Gemeente Moerdijk

19-11-2018

Prettige samenwerking. Snelle, duidelijke en fijne communicatie. Assemblee voelde onze wensen goed aan, waardoor we een spreker hadden die precies paste bij de doelgroep en het doel van de avond!

Uw mening over de spreker
Joseph Oubelkas is een inspiratiebron voor velen van ons. Zijn manier van vertellen, zijn enthousiasme, zijn humor en zijn kijk op het leven hebben vele deelnemers in de zaal geraakt. Zijn boodschap is aangekomen. We hadden nog wel een uur langer kunnen luisteren naar zijn inspirerende verhaal.