Beoordelingen Assemblee Speakers

• Advies en deskundigheid 8,6
  • Betrokkenheid medewerker 8,7

Corine - van Winden - GlobalPETS Community

28-01-2019

to the point en efficient georganiseerd

Uw mening over de spreker
Mark Rijmeman is een zeer professionele spreker. Het thema big data weet hij in begrijpbare woorden aantrekkelijk onder de aandacht te brengen.

Chantal - Pluijm - Sligro food groep

11-12-2018

Uw mening over de spreker
Kundig en kan zich ook goed in de klant inlezen.
Hoewel Gino van Ossel normaal over retail praat heeft hij een goed verhaal over foodservice verteld, dat ook positief is ontvangen door de genodigde.

Marcel - Smits

07-12-2018

Uw mening over de spreker
uitstekende spreker. Prettig mens, goed contact, ook met kleine kinderen.

Sandra - Lentfert - Twence

04-12-2018

Een prettige samenwerking met Assemblee heeft tot een goed ingelichte spreker geleid. Vooraf hebben we tijdig kunnen schakelen en was afstemming op inhoud mogelijk. Kortom, heel fijn samengewerkt!

Uw mening over de spreker
Z.K.H. Prins Carlos is als spreker aanwezig geweest op de Opening van de vernieuwde biomassa-energiecentrale van Twence en het grootste zonnepark van Twente. Hij heeft zijn visie op het gebied van circulaire economie & biobased economy gedeeld en de opening verricht. Prins Carlos was een waardevolle toevoeging aan ons evenement.

Kim - De Paepe - Departement Werk en Sociale Economie

21-11-2018

Goede ervaring. Vlotte en snelle communicatie. Niets op aan te merken.

Spreker: Rik Torfs.
Heel veel positieve reacties gekregen. Ook de voorbereidingen verliepen vlot.
Goede ervaring.

Danielle - Zeeman - Gemeente Moerdijk

19-11-2018

Prettige samenwerking. Snelle, duidelijke en fijne communicatie. Assemblee voelde onze wensen goed aan, waardoor we een spreker hadden die precies paste bij de doelgroep en het doel van de avond!

Uw mening over de spreker
Joseph Oubelkas is een inspiratiebron voor velen van ons. Zijn manier van vertellen, zijn enthousiasme, zijn humor en zijn kijk op het leven hebben vele deelnemers in de zaal geraakt. Zijn boodschap is aangekomen. We hadden nog wel een uur langer kunnen luisteren naar zijn inspirerende verhaal.

R - Cox - De Zorggroep

15-11-2018

Contact verliep soepel en snel.

Naam spreker: Harry Piekema
- goede interactie met de groep
- wist publiek geboeid te houden
- inspirerend

Diane - Parlevliet - Bouwend Nederland

12-11-2018

Goed en snel contact, er wordt direct meegedacht over mogelijke andere sprekers wanneer de spreker van de eerste keuze niet beschikbaar is.

Uw mening over de spreker
Wij hebben Karl Raats eerder geboekt en wisten wat we konden verwachten. Ondanks dat hij de eerste voorbespreking deed vanuit de auto werd het optreden een groot succes! Met wat overeenkomsten met zijn eerdere optreden wist hij opnieuw een grappig en interactief verhaal neer te zetten.

Kathy - Boomstra - Gemeente Schagen

08-11-2018

Prima.

Uw mening over de spreker
We hebben heel veel positieve reacties ontvangen over het optreden van Ruud Koornstra. Hieronder heb ik er twee geciteerd.

“Graag wil ik jullie nog complimenteren met in mijn ogen een zeer geslaagd DZP! Goede opkomst en positieve vibe. Ook Ruud Koornstra vond ik een geweldige spreker. Door mijn presentatie heb ik enkele nuttige contacten opgedaan die hopelijk de realisatie van waterstoftractoren een flinke stap dichterbij kan brengen.” Ruud Bakker (Next Generation Machinery)

“Duidelijk was dat er nog veel behoefte is aan informatie over het onderwerp Duurzaamheid. Prima initiatief dus van de gemeente. Wij hebben erg genoten van het presenteren van onze duurzame nieuwbouw en hebben vele leuke reacties mogen ontvangen. Prima opkomst van deelnemers. Onze zaal was mooi gevuld :-). Ruud Koornstra was werkelijk top. Wat een spreker is die man. Lonneke deed het overigens ook erg goed. Kortom, eigenlijk de complimenten aan iedereen.” Simco Kruijer (Bouwteam Fit4lady Schagen)

Ellen - Geuzebroek - Student Union Utwente

22-10-2018

Snel en direct contact! Zeer betrokken bij het laten slagen van ons evenement. Miscommunicatie mbt een afspraak werd snel opgelost.

Uw mening over de spreker
Dennis Weening was voor ons evenement goed geschikt. Voorbereidingen liep soepel en duidelijk. Wij waren erg tevreden!