Beoordelingen Advocatenkantoor A Streefkerk

• Betrokkenheid 9,4

Shannon G uit: Amsterdam

05-01-2019

Geholpen door: A. Streefkerk

Doorverwezen door mijn vaste advocaat Barry Z naar mevrouw Streefker. Diverse vragen mbt alimentatie hier heeft ze mij goed in geholpen!

Sandra uit: Almere

04-01-2019

Geholpen door: A. Streefkerk

Ik heb een zeer prettige ervaring gehad. Door snelle reacties van beide kanten is onze scheiding soepel en zeer snel verlopen. Top!! Dank je wel Annet en Deborah voor de prettige samenwerking!

PLIUSKYTE

12-12-2018

Corine uit: Almere

13-10-2018

Geholpen door: A. Streefkerk

Je moet eerst Annet haar manier van werken leren kennen. Tijdens het verkoop van de zaak lijkt het soms alsof ze er niks aan doet een of ze is moeilijk bereikbaar, maar net voor het moment Supreme tovert ze van alles uit haar hoge hoed. Dingen d waar je zelf niet aan gedacht hebt. Tijdens een rechtzaak weet ze alle feiten en is ze met een pit Bull. Ze klampt zich vast en gaat alleen voor het maximale haalbare. Ze functioneert kennelijk onder stress het beste, maar dat waar je voor wilt gaan. Uiteindelijk trekt het resultaat. Geen loze beloftes, recht voor z'n raap. Ik hou ervan.

natascha

29-09-2018

Larsen uit: Almere

19-09-2018

Geholpen door: A. Streefkerk

Ik ben tijdens mijn scheiding zeer goed bijgestaan door A. Streefkerk.

Zonder twijfel beveel ik A. Streefkerk dan ook aan.

Ben je opzoek naar een professionele advocaat die snel handelt en duidelijk communiceert dan is dit het advocaten kantoor om mee in zee te gaan!

Conny uit: Amersfoort

01-05-2018

Geholpen door: A. Streefkerk

Voor een alimentatiezaak heb ik mevrouw Streefkerk in de arm genomen. Zij heeft mijn belangen goed behartigd in deze. De communicatie tussen ons verliep helder en duidelijk. Zodra er ontwikkelingen in de zaak waren, werd ik direct op de hoogte gesteld door haar of haar secretaresse. Dankzij de inspanningen van mevr. Streefkerk is mijn zaak positief afgerond.

Mirjam uit: Almere

04-10-2017
9,8

Geholpen door: A. Streefkerk

Ben zeer tevreden over de hulp bij mijn echtscheidingsprocedure. Deskundig advies maar op een menselijke en duidelijke manier.
Zou advocate mevrouw Streefkerk zeker aanbevelen.

Shirley uit: Almere

03-10-2017

Geholpen door: A. Streefkerk

Communicatie is altijd goed en soepel verlopen. Ze heeft me altijd bijgestaan in advies en kon ook altijd terecht als ik vragen had. Niets dan lof voor haar geduld, advies en expertise. Ze heeft mij bijgestaan in mijn scheidingszaak + OSP en wijziging OSP van co-ouder naar omgangsregeling.

Nicole uit: Almere

23-09-2017

Geholpen door: A. Streefkerk

17 jaar geleden kennisgemaakt met Annet ivm een scheiding. Deze scheiding viel onder de categorie 'vechtscheiding'. Haar kennis, deskundigheid en onvoorwaardelijkse steun en vasthoudendheid zijn onwaarschijnlijk. Nog steeds af en toe contact en zou geen andere advocaat meer willen!