Beoordelingen A/S Works

• Deskundigheid 8,2
  • Betrokkenheid 8,2

Rene uit: Rotterdam

04-01-2019

Een jarenlange, plezierige samenwerking waarbij snel en deskundig gewerkt wordt.

BV GKN uit: Dodewaard

05-09-2018

Monique / St. Ymere uit: Amsterdam

03-09-2018
7,0

ervaring betreft niet S.Koetsier persoonlijk, maar totaal AS Works dienstverlening

Netbeheer Nederland & WENB uit: Den Haag & Arnhem

30-08-2018
7,4

De standaard afwikkeling m.b.t. de loonstroken die is ruim voldoende. In het algemeen worden de mutaties goed afgewikkeld. Aandachtspunt is de overdracht/samenwerking tussen Marion Caspers en Ruben Stegink. Wij merken dat de werkload hoog is waardoor er het afgelopen jaar met regelmaat m.b.t. de mutatieverwerking slordigheden zijn ontstaan. Als gevolg hiervan zijn wij genoodzaakt de mutaties ook achteraf nog te checken.

Stichting Marenland uit: Appingedam

28-08-2018
7,6

Sinds januari 2018 klant van A/S Works. Er zijn uiteraard verbeterpunten maar in het geheel ben ik tevreden over de dienstverlening.

Petra /Stichitng Fortior uit: Venlo

28-08-2018

prettige samenwerking. vriendelijk en kundig.
snelle afhandeling bij vragen en problemen.

Jan / KSU uit: Utrecht

23-08-2018

Topadviseur!

Hertog van Brabantschool uit: Vught

21-06-2018

Altijd adequate reacties op vragen, altijd meedenken en helpen oplossen. Alles gaat op tijd. Prima
Dat geldt voor Marion, Tamara, Evelien en Stephanie

STROOMM uit: Rossum

18-06-2018
7,8

Ik kan maar één adviseur/medewerker aangeven, maar Stroomm wordt geholpen door Arjan Sipkema, Marion Caspers, Tamara Jille én Marcel Deij!

Enerige-Nederland uit: Den Haag

13-06-2018

Marion is een fijne persoonlijkheid en is snel met beantwoorden van vragen en geven van advies/oplossingen