Beoordelingen AS Glashandel

Peter

21-01-2019
1,0

Ervaring met: het vervangen van ruiten

Hele slechte ervaring met het zetten van dubbelzijdig glas in het toiletraam. Het heeft 3 maanden geduurd voor het geplaatst is, met meerdere beschadigen op het houtwerk als gevolg. Na het meten van het raam zelf contact moeten zoeken na een lange tijd wanneer het gezet kon worden. De eerst geplande datum moest worden verzet door meneer, net als bij het inmeten. De nieuwe datum net na kerst werd ik gebeld, het ruitje was kwijt ondanks dat hij hem (naar zeggen) in zijn handen heeft gehad. Door kerst was de fabriek dicht dus moest ik weer ander halve week wachten tot ongenoegen mijnerzijds. Ik hoorde na die 1.5 alsnog niks en moest er weer zelf achteraan. Ik kreeg toen te horen dat hij mijn bericht niet ontving vanwege een kapotte telefoon. Hij zou een spoedorder plaatsen voor een ruitje (blijkbaar was er dus helemaal nog niets besteld). Ik hoorde na dat bericht weer niks en moest weer zelf contact opnemen om te vragen wanneer het gezet kon worden... uiteindelijk is het ruitje gezet. Het schilderwerk op het hout is beschadigd op meerdere plekken. Hij heeft het ruitje gezet in het donker tegen de schutting van de buren en ook het kitwerk is niet netjes. Ik ontving de dag erna de factuur (iets wat blijkbaar wel snel kan). Ik heb hem toen geconfronteerd met de beschadigingen en het feit dat ik niet tevreden ben. Ik kreeg te horen dat beschadiging bij raamzetten normaal is en dat ik het overdrijf.... Ik ging af op de lovende recensies maar daar blijkt nu weinig van waar. Het enige wat het heeft opgeleverd is gezeik en afgeraffeld werk. Ik moet zelf de (in mijn ogen) onnodige beschadigingen gaan herstellen.

T. uit: Rotterdam

31-08-2018

Aardig,spontaan en duidelijke afspraken

John uit: Rotterdam

21-06-2018

Ervaring met: het vervangen van ruiten

Anton is een zeer betrouwbare en goede glaszetter, is zeer snel met reageren.
Hij heeft het werk boven verwachting goed uit gevoerd, voor een goede betaalbare prijs.
Alles uitgevoerd zoals was overlegd, alles keurig gekit en netjes opgeruimd.
Prima vakman , een aanrader.

Sanne uit: Dordrecht

31-05-2018

Goed, snel en flexibel

Jean Michel uit: Stroveer

21-04-2018

Ervaring met: het vervangen van ruiten

Very serious and friendly team. the job was done in the expected time.

Petroos uit: Rotterdam

14-04-2018
9,6

Ervaring met: het vervangen van ruiten

Super service, eerlijk en betaalbaar

Nienke uit: Rotterdam

08-04-2018
4,0

Ervaring met: het vervangen van ruiten

Bovenstaande oordeel is niet alleen op basis van mijn eigen ervaringen, maar ook op basis van de ervaringen bij een vriendin van mij.
De communicatie is erg slecht, het is niet altijd duidelijk wanneer ze komen, en komen geregeld 1,5h te laat. Waarbij ook nog bleek dat niet alle ruiten er waren, dit ten gevolgen van de storm. Dat kan gebeuren, maar zorg dan dat je hier over communiceert. Het plaatsen duurde 2x zo lang als verwacht en ging tergend langzaam, het had vele malen efficiƫnter gekund.

Nancy uit: Rotterdam

29-03-2018

A uit: Rotterdam

28-03-2018

Ervaring met: het vervangen van ruiten

Heel lief dat ze meteen het glas van de voordeur kwamen repareren en dat wij achteraf mochten betalen omdat wij studenten zijn.

Hans uit: Rotterdam

25-03-2018
9,6

Ervaring met: het vervangen van ruiten

Vervanging van dakramen met vakmanschap gedaan. Komt zn afspraken na, en probeert zsm de klus af te maken. Door weersomstandigheden (regen) duurde het project iets langer dan gepland, maar dat kan je hem niet kwalijk nemen natuurlijk