Beoordelingen AS Glashandel

• Afspraken nakomen 9,1

Jean Michel uit: Stroveer

21-04-2018

Ervaring met: het vervangen van ruiten

Very serious and friendly team. the job was done in the expected time.

Petroos uit: Rotterdam

14-04-2018
9,6

Ervaring met: het vervangen van ruiten

Super service, eerlijk en betaalbaar

Nienke uit: Rotterdam

08-04-2018
4,0

Ervaring met: het vervangen van ruiten

Bovenstaande oordeel is niet alleen op basis van mijn eigen ervaringen, maar ook op basis van de ervaringen bij een vriendin van mij.
De communicatie is erg slecht, het is niet altijd duidelijk wanneer ze komen, en komen geregeld 1,5h te laat. Waarbij ook nog bleek dat niet alle ruiten er waren, dit ten gevolgen van de storm. Dat kan gebeuren, maar zorg dan dat je hier over communiceert. Het plaatsen duurde 2x zo lang als verwacht en ging tergend langzaam, het had vele malen efficiƫnter gekund.

Nancy uit: Rotterdam

29-03-2018

A uit: Rotterdam

28-03-2018

Ervaring met: het vervangen van ruiten

Heel lief dat ze meteen het glas van de voordeur kwamen repareren en dat wij achteraf mochten betalen omdat wij studenten zijn.

Hans uit: Rotterdam

25-03-2018
9,6

Ervaring met: het vervangen van ruiten

Vervanging van dakramen met vakmanschap gedaan. Komt zn afspraken na, en probeert zsm de klus af te maken. Door weersomstandigheden (regen) duurde het project iets langer dan gepland, maar dat kan je hem niet kwalijk nemen natuurlijk

Eelco en Tilly uit: Apeldoorn

02-02-2018

Ervaring met: het vervangen van ruiten

Super geschikte gozers, helemaal naar de Veluwe gekomen met zijn collega s voor een paar dagen en het perfect afgeleverd

Emine uit: Achiedam

12-10-2017

Snelle en goede service

Robert uit: rotterdam

12-10-2017

uit: Vlaardingen

10-10-2017

Ervaring met: het vervangen van ruiten

Anton heeft bij ons in de keuken een bestaande grote ruit van HR++ glas, vervangen door een iets minder hoge ruit met daarboven een ventilatie rooster.

Wij zijn erg tevreden over de werkzaamheden en Anton is erg prettig in de omgang.

Echt een aanrader dus!