Beoordelingen Arto Recruitment

• Reactiesnelheid 8,8

Pierrette uit: Haarlem

20-04-2018

Beoordeling van: Werknemer

Prima contact gehad met Arto.

Gloria uit: Almere

9,5

Beoordeling van: Werknemer

Ik ben erg tevreden met de Persoonlijke benadering, de Communicatie verloopt helder en duidelijk. Snelle terugkoppeling op vragen. Supervriendelijke medewerkers die met je meedenken. Indienen werkbriefjes makkelijk.

Francis uit: Amsterdam

Goede contact met Arto en werkzoekende/werknemer. Duidelijke afspraken

Esther uit: Haarlem

Beoordeling van: Werknemer

erg fijn uitzendbureau! snelle terug koppeling.

Mischa uit: Amsterdam

28-03-2018
8,2

Beoordeling van: Werknemer

Snelle, directe communicatie. Fijne relaxte intake. Goede ervaring in het algemeen.

Margret uit: Wijk bij Duurstede

11-03-2018

Beoordeling van: Werknemer

Ik vind jullie professioneel en integer. Jullie hebben oprechte belangstelling naar de medewerkers. De aandacht die ik ervaren heb met betrekking tot mij sollicitatie heb ik als zeer prettig ervaren. Ook het incident wat ik bij mijn werkgever had, is op een hele fijne en persoonlijke manier door jullie behandeld. TOP!!

Sheila uit: amsterdam

10-03-2018
7,7

Beoordeling van: Werknemer

Heel goed, het process was heel proffesioneel.Communicatie tussen werkgever was in het begin een beetje moeilijke rollen waren niet echt duidelijk, had wat maar info verwacht zodat het makkelijker was om te beslissen.

Paulien uit: Haarlem

Beoordeling van: Werkgever

Arto is een topbureau. Ik heb er een heel goed contact mee en ze leveren goede kandidaten. Ze kennen de business en kunnen zich goed verplaatsen in de problematiek van het vinden van de juiste persoon voor de juiste plek.

claudia uit: amersfoort

Beoordeling van: Werkgever

Wij zijn heel tevreden. Fijne communicatie, jullie kennen onze organisatie goed en weten wat we vragen. Heel fijn!

Sven uit: Utrecht

Beoordeling van: Werkgever

Fijne partij om zaken mee te doen, weten goed wat wij als onderneming zoeken en sluiten hun kandidaten daar goed op aan.