Beoordelingen Arto Recruitment

• Service 8,8
  • Reactiesnelheid 8,9

Anja uit: Almere

24-10-2018

Mijn eerste ervaring via een uitzendbureau is goed

Marc uit: Amersfoort

23-10-2018

Beoordeling van: Werknemer

Een prima ervaring. Goede en snelle antwoorden op vragen.

Joelle uit: Velserbroek

10-09-2018

Beoordeling van: Werknemer

Tot nu toe heb ik nergens om over te klagen. Het contact tussen mij en Marinda Koek heb ik altijd heel prettig ervaren. Ze neemt echt de tijd voor je en legt alles duidelijk uit. Als ik een vraag heb kan ik altijd bellen en is er altijd wel iemand die mij tewoord kan staan. Alles wordt gelijk in gang gezet waardoor ik heel snel antwoord krijg. Ik heb een keer om half 5 gebeld met een vraag en ik werd diezelfde dag nog teruggebeld.

Anne uit: Maarssen

9,5

Beoordeling van: Werknemer

Heerlijk korte lijnen en uitstekende uitleg via mail en telefoon. Supersnelle en vriendelijke reacties. Echt verademend. Lekker doorgaan zo en hoop dat meer mensen mijn mening delen.

Sherell uit: Amsterdam

Beoordeling van: Werknemer

Sacha is hartstikke behulpzaam en geeft veel persoonlijke aandacht. Arto is zeker een aanrader.

Dionne uit: Amsterdam

TOP

Chanty uit: Purmerend

18-07-2018

Beoordeling van: Werknemer

Marinda is een topper! In een korte tijd paar sollicitaties gehad en inmiddels al aan het werk.
Ik raad Arto aan bij iedereen. Alles verloopt snel, gemakkelijk en je bent geen nummertje.

Bianca uit: Amstelveen

11-07-2018

Beoordeling van: Werknemer

Ik heb het positief ervaren

Yasmin uit: Almere

27-06-2018

Beoordeling van: Werknemer

Ik heb enorm fijn samengewerkt met jullie!
Jullie zijn duidelijk in de communicatie en wat de opdrachtgever verwacht en steken erg veel tijd in het voorgesprek voorafgaand aan het sollicitatiegesprek bij de opdrachtgever.

Manita uit: Enkhuizen

24-06-2018

Beoordeling van: Werknemer

Mijn ervaring is getekend door omstandigheden, niettemin, mijn ervaring met Arto is goed en met name met Enrica Cocco, een fijne persoonlijkheid.