Beoordelingen Arto Recruitment

• Reactiesnelheid 8,8

Amal uit: Amsterdam

17-09-2017

Beoordeling van: Werknemer

uitgebreide kennismakingsgesprek, goed op de hoogte gehouden op ontwikkelingen

Zanita uit: Alkmaar

15-09-2017

Beoordeling van: Werknemer

Een super postieve ervaring bij Arto!

Hayleen uit: Amsterdam

14-09-2017

Beoordeling van: Werknemer

Hele goede ervaringen met Arto met name Enrica Coco.

Barbara uit: Amsterdam

Beoordeling van: Werknemer

Enrica Cocco heeft met haar tomeloze inzet en enthousiasme laten zien dat Arto Recruitment een zeer professionele en unieke organisatie is. Zij maakt echt het verschil voor Arto!

Aziz uit: Lelystad

Beoordeling van: Werknemer

Super tevreden, goed geholpen, snelle terugkoppeling gekregen na iedere gesprek.
Goed en duidelijk beeld gegeven van de job, kortom werk geleverd zoals het hoort

Yvonne uit: Almere

9,8

Beoordeling van: Werknemer

Fijne kennismaking met het team, in het bijzonder met Saskia. Zij voelt mij perfect aan en doet haar uiterste best om mij een leuke baan te bezorgen. Het is haar al een keer gelukt alleen koos ik toen voor een andere baan waar ik heel erg spijt van heb gehad. Ik heb haar gebeld of zij weer voor mij op zoek wilde gaan, en haar enthousiasme dat ze dat zeker wilde doen deed mij goed. Ik ben meer dan tevreden!

Frank uit: 't Veld

12-09-2017

Beoordeling van: Werknemer

Gewoon goed. Als men bijvoorbeeld beloofd terug te bellen, dan wordt je ook op tijd teruggebeld. En dat is bij andere bureaus wel eens anders.

Susy uit: Amsterdam

12-09-2017

Beoordeling van: Werknemer

Alle Arto Recruiters hebben zich vanaf dag 1 dat ik mij heb aangemeld volledig voor mij ingezet. Ik werk al een aantal jaar met plezier via Arto bij verschillende bedrijven. Goede persoonlijke aandacht, goede communicatie, ze zoeken naar wat echt bij je past en bedrijven waar je goed binnen het team valt, voor een goed salaris.
Ik ben mijn Arto Recruiters dankbaar voor hun hulp en inzet! Kun je geen werk vinden? Meld je aan!

Jasmina uit: Uithoorn

07-09-2017

Beoordeling van: Werknemer

De begeleiding was uitstekend! Zeer goede communicatie, goede voorbereidingen en oprecht interesse. Bedankt :)

Annelies uit: Amsterdam

21-08-2017

Beoordeling van: Werkgever

De samenwerking met Saskia en Laura is goed. Men is goed op de hoogte naar wat voor kandidaten wij zoeken. Er wordt met ons meegedacht en de terugkoppeling is snel en efficiƫnt.