Beoordelingen Arto Recruitment

• Reactiesnelheid 8,8

Marta uit: Amstelveen

20-07-2017

Beoordeling van: Werknemer

The company is very professional, they took care of me from the very first meeting. I have been through job coaching, which has never occurred to me before. It was east to contact the company, they also responded to all my queries very fast. I strongly recommend Arto Recruitment as a business partner.

Fred uit: Kockengen

20-07-2017

Beoordeling van: Werknemer

De manier waarop jullie opereren verdient een hele grote pluim. Prima reactiesnelheid echt van onder de indruk. Marina en Marion fijne mensen om contact mee te hebben.
doe met deze mensen jullie voordeel.

Annemarie uit: Zaandijk

17-07-2017

Beoordeling van: Werkgever

Arto denkt met je mee en weet goed naar welke je mensen je wel en niet je op zoek bent. Het contact met de medewerkers van ARTO ervaar is als zeer plezierig.

Ton uit: Amsterdam

14-07-2017
8,5

Beoordeling van: Werkgever

Potentiële kandidaten worden goed geïnformeerd en voorbereid aangaande de vacature(s) en ingeval gesprekken plaatsvinden.
Prettige en goede communicatie met onze contactpersonen bij Arto zelf

philip uit: Almere-haven

10-07-2017
7,5

Beoordeling van: Werknemer

De dames waren van begin af aan heel behulpzaam.
Ik kon altijd met vragen bij ze terecht.
Dames heel erg bedankt Top!

Philip

erik uit: amsterdam

04-07-2017

Nissrine uit: Almere

04-07-2017

Beoordeling van: Werknemer

Arto is een top uitzendbureau, dat meen ik oprecht! Veerle (die inmiddels weg is) en Marina zijn toppers! Ben echt blij met de service!

Niek uit: Amsterdam

27-06-2017

Beoordeling van: Werknemer

Vriendelijk, toegankelijk en persoonlijk in het contact. Zowel op het kantoor als in overige contactvoering.

Lourens uit: Ams/ Ldn

23-06-2017

Beoordeling van: Werknemer

zeer kundige dames bij Arto; warme en hartelijk dames, authentiek, ga zo door! Beste agency in de hoofdstad.

Jordi uit: Hooglanderveen

23-06-2017

Beoordeling van: Werknemer

een zeer positieve indruk van dit bureau! ik ben goed voorbereidt op mijn gesprek en heb de baan gekregen alle communicatie verliep vlekkenloos en heb er niets op aan te merken. kortom, zeer tevreden!