Beoordelingen Arto Recruitment

Sabina uit: Amsterdam

08-02-2018
7,2

Beoordeling van: Werknemer

Voor een uitzendbureau was ik zeer tevreden. Kreeg alleen soms het gevoel dat ze er meer voor de werkgever waren dan voor de werknemer.

Reacties waren zeer snel en de presentjes op feestdagen erg leuk.

Bart uit: Waarland

23-01-2018
9,6

Beoordeling van: Werknemer

AL heb ik maar een maand gewerkt onder Arto, alles was duidelijk en goed uitgelegd. Ook het systeem van elke week uitbetalen bevalt goed.

Eric uit: Hilversum

16-01-2018

Beoordeling van: Werknemer

Na lang volhouden en aardig wat gesprekken is het ons samen gelukt om een leuke passende baan voor mij te vinden. Ik ben Marina en Saskia daar zeer dankbaar voor. Ik heb dat dan ook zeker aan beide laten weten, wederom merci.

Irene uit: Amsterdam

11-01-2018

Beoordeling van: Werknemer

Werk al heel lang bij Arto en heb nooit een slechte ervaring gehad. Goede service en inlevingsvermogen.

Alina uit: Amsterdam

Ben tevreden met Arto.

Elaine uit: Delft

Beoordeling van: Werknemer

Toen ik net aangemeld was werd er vrijwel direct contact met mij opgenomen mbt uitleg van het contract omdat ik op hele korte termijn begon. De reden dat dat telefonisch ging was dan ook om mij te ontlasten van langskomen. Mails worden snel beantwoord en jullie zijn altijd vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon :) Zelfs voor de kleinste vragen geven jullie uitgebreide uitleg en zorgen jullie er voor dat echt alles duidelijk is.

Kaylee uit: Hoorn

Beoordeling van: Werknemer

De benadering is erg persoonlijk, er wordt snel gereageerd en er zijn verschillende mogelijkheden voor uitbetaling mogelijk, bijvoorbeeld per week of per maand, afhankelijk van wanneer je je uren inlevert. Daarnaast ben ik een week voor kerst lid geworden van ARTO recruitment, maar ik werd behandeld alsof ik er al jaren bijhoorde.

Carola uit: Diemen

22-12-2017

Beoordeling van: Werknemer

Geweldig....super fijne en persoonlijke begeleiding.

Aimée uit: Amsterdam

22-12-2017

Beoordeling van: Werknemer

Geen enkele klacht; ben blij met jullie.

Kerry uit: Amsterdam

28-11-2017

Beoordeling van: Werknemer

Enrica Benhammou-Cocco has been very helpful.