Beoordelingen Arto Recruitment

21-04-2017

J. uit: Nieuw Vennep

7,2

Beoordeling van: Werknemer

Tot nu toe tevreden met Arto, wat erg leuk is dat je met Kerst en nu met Pasen een leuke attentie ontvangt. Verder is er regelmatig contact op de locatie en dat vind ik erg prettig

Sander uit: Purmerend

9,5

Beoordeling van: Werknemer

Sinds augustus 2015 werkzaam via Arto, ideale werkgever!

Bas uit: Rijswijk

8,2

Beoordeling van: Werknemer

De wijze van persoonlijke aandacht en belangstelling is erg prettig. Arto en haar medewerkers denken met je mee en geven advies. Je bent geen nummer.

Linda uit: Koog aan de zan

13-04-2017

Beoordeling van: Werknemer

Ik ben zeer postief over Arto.

Tom uit: Amsterdam

12-04-2017

Beoordeling van: Werknemer

Tot nu toe erg fijne ervaringen.

Nadia uit: Haarlem

12-04-2017
8,2

Beoordeling van: Werkgever

Fijne en duidelijke samenwerking.

Mark uit: Hilversum

29-03-2017

Beoordeling van: Werknemer

IK ben via Arto Recruitment benaderd voor een baan als showroom medewerker bij Koopman International. Ik heb een half jaar gewerkt als uitzendkracht en heb met trots mijn eerste contract ontvangen van mijn werkgever Koopman International. De reden dat ik als cijfer een 10 geef, is dat ik altijd goed te woord werd gestaan door medewerkers van ARTO. Als ik vragen had mocht ik direct bellen en ik werd altijd goed te woord gestaan en geholpen. Mijn topper van ARTO is mv Enrica Coccoo. Dankzij haar heb ik een nieuwe baan gekregen. Jullie service is gewoon fantastisch en jullie staan klaar voor de mensen die voor jullie uitzendbureau werken. Team ARTO en speciaal Enrica: Bedankt voor alles! Jullie zijn echt top!

Jeanique uit: Amsterdam

24-03-2017

Beoordeling van: Werknemer

Ik wil Annoeska bedanken voor de snelle actie! Zonder haar had ik deze baan nooit gekregen! Super snelle service en genoeg baan mogelijkheden, ze gaan echt op zoek waar jij persoonlijk het beste bij past. Gaat het een niet door dan hebben ze altijd een oplossing voor iets anders!

Miranda uit: Heemstede

23-03-2017

Beoordeling van: Werkgever

Goede communicatie, weten wat ik zoek, snel schakelen en geen ruis op de lijn. Kortom prima samenwerking.