Beoordelingen Art in the Attic

• Totaal indruk 8,9

Renate uit: Apeldoorn

24-04-2017

Reactie:
Een geweldig leuke cursus met Roos als docent.... een echte vakvrouw die je de tips en tricks van het vak leert. Ik heb er enorm van genoten!!!!!

Naomi uit: Alphen aan den rijn

22-02-2017

Reactie:
Bij art in the attic in korte tijd super veel geleerd en gied voorbereid op het werk als visagiste!

Erna uit: Putten

22-02-2017

Reactie:
Nooit te oud om nieuwe vaardigheden te leren. Voor mij zijn innerlijk en uiterlijk onlosmakend met elkaar verbonden. Ruim 7 weken geleden gestart met de cursus Visagie Basis + Pro
Ik kan niet anders zeggen dan FANTASTISCH! Het is echt onvoorstelbaar hoeveel meer je leert door de vervolg cursus PRO te doen en vooral veel oefenen naast de lessen.
Door de volledige cursus te doen beschik je over voldoende kennis om direct aan de slag te kunnen!
De mooiste bekroning voor mij was een "trotse" docente. Oefening baart kunst is dan ook zeker op zijn plek zodat het voor Roos een bekroning is op al hetgeen zij heeft getracht je bij te leren. Wat heerlijk om weer iets in de praktijk te doen waar ik zo ontzettend veel plezier aan beleef "Mensen mooi en blij maken"
Lieve Roos ik ga je missen, maar ben trots dat ik op de PRO Make-up Artist site kom te staan en zal je zeker in ere houden! Voor iedereen die nu nog twijfelt...niet doen! maar gaan!

Seval uit: Deventer

20-02-2017

Reactie:
Super leerzaam & gezellige curcus! Ik heb de BASE & PRO in 7 weken afgerond. Ik raad deze curcus echt iedereen aan! Je leert veel in een korte tijd. En Roos, je bent een TOP vrouw!

Elvera uit: Hattem

20-02-2017

Reactie:
Professionele cursus met zeer goede en persoonlijke begeleiding. Roos brengt met veel passie haar vak over en verstaat haar vak goed!
Zelf heb ik de Visagie Basis + Pro gedaan en binnen 7 weken beschik je over voldoende kennis om direct aan de slag te kunnen.
Pluspunten zijn ook de goede bereikbaarheid en parkeermogelijkheden.

Miriam uit: Utrecht

10-02-2017

Reactie:
Leuke visagie cursus! Leuke, gezellige lessen. Mooie professionele make up producten. Veel geleerd een aanrader.

Martina uit: Apeldoorn

08-02-2017

Reactie:

Ben erg goed voorgelicht en opgemaakt , hoop dat ik het zelf ook kan !
Superprofessioneel en ben ik erg blij !!

Inge uit: Arnhem

17-01-2017

Ervaring met: Combinatie

Reactie:
Een prettige - en ongedwongen setting om foto's te maken. Een professionele fotograaf met veel geduld geeft mooie foto's.

Güldöne uit: Arnhem

19-12-2016

Reactie:
Ik heb er heel wat van geleerd dankzij de opleiding en de goede begeleiding van Roos. Ben heel wat vooruit gegaan wat betreft het aanbrengen van makeup. Echt een aarader dus!!

Willemijn uit: Ugchelen

14-12-2016