Beoordelingen Art in the Attic

• Totaal indruk 8,9

Esther uit: Apeldoorn

28-05-2017

Reactie:
Mijn moeder en ik hebben een super leuke en gezellige workshop gehad. We weten nu hoe we makeup moeten gebruiken.

Sandra uit: Nagele

12-05-2017

Reactie:
leuke ontspannen professionele middag gehad met goede tips

Christine uit: Nijkerk

01-05-2017

Reactie:
Ik heb een erg leuke tijd gehad bij Art in the Attic en veel geleerd! Ik raad de cursus zeker aan!

Songul uit: Topgac

28-04-2017

Ebru uit: Nijmegen

27-04-2017

Renate uit: Apeldoorn

24-04-2017

Reactie:
Een geweldig leuke cursus met Roos als docent.... een echte vakvrouw die je de tips en tricks van het vak leert. Ik heb er enorm van genoten!!!!!

Naomi uit: Alphen aan den rijn

22-02-2017

Reactie:
Bij art in the attic in korte tijd super veel geleerd en gied voorbereid op het werk als visagiste!

Erna uit: Putten

22-02-2017

Reactie:
Nooit te oud om nieuwe vaardigheden te leren. Voor mij zijn innerlijk en uiterlijk onlosmakend met elkaar verbonden. Ruim 7 weken geleden gestart met de cursus Visagie Basis + Pro
Ik kan niet anders zeggen dan FANTASTISCH! Het is echt onvoorstelbaar hoeveel meer je leert door de vervolg cursus PRO te doen en vooral veel oefenen naast de lessen.
Door de volledige cursus te doen beschik je over voldoende kennis om direct aan de slag te kunnen!
De mooiste bekroning voor mij was een "trotse" docente. Oefening baart kunst is dan ook zeker op zijn plek zodat het voor Roos een bekroning is op al hetgeen zij heeft getracht je bij te leren. Wat heerlijk om weer iets in de praktijk te doen waar ik zo ontzettend veel plezier aan beleef "Mensen mooi en blij maken"
Lieve Roos ik ga je missen, maar ben trots dat ik op de PRO Make-up Artist site kom te staan en zal je zeker in ere houden! Voor iedereen die nu nog twijfelt...niet doen! maar gaan!

Seval uit: Deventer

20-02-2017

Reactie:
Super leerzaam & gezellige curcus! Ik heb de BASE & PRO in 7 weken afgerond. Ik raad deze curcus echt iedereen aan! Je leert veel in een korte tijd. En Roos, je bent een TOP vrouw!

Elvera uit: Hattem

20-02-2017

Reactie:
Professionele cursus met zeer goede en persoonlijke begeleiding. Roos brengt met veel passie haar vak over en verstaat haar vak goed!
Zelf heb ik de Visagie Basis + Pro gedaan en binnen 7 weken beschik je over voldoende kennis om direct aan de slag te kunnen.
Pluspunten zijn ook de goede bereikbaarheid en parkeermogelijkheden.