Beoordelingen Aron Jacobs Schilderwerken

• Betrouwbaarheid 9,7
  • Nazorg en garantie 9,5

Familie uit: Didam

25-03-2019

Aron heeft prima schilderwerk afgeleverd.
Hij is bekwaam, betrouwbaar, perfectionistisch, houdt zich aan de afspraken en daarnaast een prettig persoon in de omgang.
Wij hadden ons geen betere schilder kunnen wensen.

Winfred uit: Zevenaar

22-03-2019

In één woord fantastisch schildersbedrijf. Aron Heeft bij ons alle kozijnen aan de buitenzijde geschilderd. Het ziet er pico bello uit! Zelfs de ramen worden gewassen en boven op het omhulsel van onze rolluiken lag allemaal Rotzooi (opgehoopte bladeren etc. Van een paar jaar) Zelfs dat werd opgeruimd en schoongemaakt. Ook werd er op verschillende plekken opnieuw gekit etc etc. Een grote pluim voor Aaron en zijn collega !!! Mijn vrouw zag dat ze een stukje vergeten waren bij de voordeur. Gebeld En dezelfde dag stond Aron nog op de stoep. Helemaal top. Tot slot krijgt de vrouw ook nog een mooie bos bloemen. Ik kan de schildersbedrijf een ieder aanraden je zult er geen spijt van krijgen. Mocht er weer wat geschilderd moeten worden bij ons thuis dan zullen we Aron zeker bellen

Ingrid uit: Zevenaar

22-03-2019

Vriendelijke en bekwame schilder. Hij weet waar hij over praat. Komt zijn afspraken na. Hele nette afwerking. Alles zo keurig.
Een hele goede keuze. Zijn we echt blij mee

uit: Didam

03-03-2019
9,8

Professionele schilder met oog voor detail!

Ivo uit: Zevenaar

17-11-2018
8,2

Goede informatie van tevoren en duidelijke offerte gemaakt. Schilderwerk is netjes uitgevoerd. Alles netjes achter gelaten.

Rudie uit: Babberich

17-11-2018
9,5

Klantgericht en meedenkend. Geeft goede adviezen in kleurkeuze en afstemming op het totaal. Strakke en nette afwerking. Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat van onze woonkamer en keuken.
Aron nogmaals super bedankt!

Joost uit: Zevenaar

17-09-2018
9,5

Komt afspraken na, levert vakkundig werk. Na afloop alles netjes schoon achtergelaten. Geeft goede adviezen wat betreft kleuren.

Annemieke uit: Duiven

19-08-2018

Aron is een vakman die z’n afspraken nakomt, betrouwbaar dus! Reageert snel en communiceert erg prettig. Verplaatst zich in de klantsituatie en denkt met je mee. Bovendien een hele sympathieke gast. Voor ons een lot uit de loterij! Bedankt Aron voor je hulp!

Lianne uit: Zevenaar

16-07-2018

Aron, heeft bij mij in de zaak de muren hersteld naar de vervelende lekkage.

Peter uit: Aerdt

01-07-2018

Voor de plafond en wandafwerking in onze nieuw keuken hebben we contact opgenomen met Aron Jacobs schilderwerken.
Naast een passende offerte kregen we veel advies over kleur en te gebruiken materialen.
Het resultaat is een totaal plaatje helemaal naar onze wens.