Beoordelingen Arnhemse zwembaden

ricardo uit: arnhem

19-10-2017
7,8

Positieve ervaring:
Ik zwem 5 dagen per week bij de Grote Koppel en de meeste medewerkers zijn klantvriendelijk. Er worden voldoende aquasporten aangeboden en er heerst een gemoedelijke sfeer.

Verbeterpunten:
1. Verander de sauna beleid en geef alle gasten 2 sauna kaarten. De gasten hebben een overeenkomst gesloten met de Grote Koppel. Het oorspronkelijke beleid was om 2 kaarten pp te geven. Dit is jaren zo geweest en wordt nu acuut gewijzigd. Het merendeel van de gasten is het niet eens met dit nieuwe beleid. Daarom is er een bezwaarschrift verzonden naar de manager.
2. Strenge controle op handdoeken ivm Hygiene en douchen na de sauna.
3. Verwijder de fitness attributen die al maanden defect zijn en investeer de liquide middelen in het zwembad.
4. Organiseer een actiemaand betreft de sauna. Open de sauna van Maandag t/m Donderdag en verdubbel uw omzet. Vooral nu de zwembad aan het privatiseren is.

Charlotte uit: Arnhem

27-09-2017

Leeftijdscategorie: 55+-er

Positieve ervaring:
Ik aquajog hier elke week en ben zeer tevreden over de manier van lesgeven

Verbeterpunten:
De hygiene in de toiletten bij het doelgroepenbad het stinkt hier regelmatig met name maandagavond na aquajoggen om 22 u

Yess uit: Amsterdam

30-07-2017
3,3

Regelmatige bezoeker: nee

Positieve ervaring:
Wat een vreselijke onvriendelijke personeel, zowel bij entree als bij restaurant. Voormij geen 2e bezoek meer

Vriendelijkere personeel

Martin uit: Arnhem

25-07-2017
6,5

Genoeg ruimte voor baantjestrekken

Verbeterpunten:
Duidelijke communicatie en er niet omheendraaien als manager. Ik attendeerde ze op het feit, dat er bij het vakantie zwemkaartje niet duidelijk was gecommuniceerd, dat het om recreatief zwemmen ging. Antwoord van de manager was, dat het teveel ruimte kostte op internet. Zeer onprofessioneel. Ze zouden het aanpassen, maar dat is ook nog niet gebeurd tot op heden. Wees dan coulant, en geef een weekkaart. Dit lijkt namelijk nergens naar.

Bovendien kan je altijd even om een rubberen slang vragen, om de rugspieren mee te oefenen. Maar op donderdagavond kan dat niet. Nee, zei de badmeester, ik zet een ton met spullen neer en daar moet je het mee doen. Daar zaten dus gewoon die rubberen slangen in......

Conclusie niet al het personeel is klantvriendelijk, en zou hierin echt extra getraind moeten worden.

Sanne uit: Arnhem

30-06-2017
6,8

Leeftijdscategorie: student

Positieve ervaring:
-Vriendelijk kassa personeel, je mag altijd een muntje van 50 lenen voor de kluisjes als ik er weer eens een vergeten ben!
-veel aqua sport mogelijkheden. Deze lessen zijn gewoon gezellig druk, maar niet te druk

Verbeterpunten:
- Meer en ruimere tijden voor het banen zwemmen.
- Meer aanwezigheid van de badmeesters tijdens het banenzwemmen. Deze zitten vaak passief aan de kant. Ik geloof echt dat ze goed op de veiligheid letten. Maar het zou fijn zijn als ze wat meer initiatief tonen in de manier waarop de banen worden gezwommen. Helemaal in het doelgroepen bad waarbij ouderen vaak de halve tijd halverwege het zwembad staan te kletsen met elkaar. Je komt zo eigenlijk niet tot lekker zwemmen en wanneer je er wat van zegt op een vriendelijke manier, wordt er niet naar geluisterd.
-Een tip voor het banenzwemmen. Leg een extra lijn in het bad. Dus verdeel het grote zwemgedeelte naast de lijn, waarachter de hele snelle zwemmers zwemmen, ook nog eens in twee. Zodat de recreatieve banenzwemmers gewoon rustig kunnen zwemmen en de geoefende banenzwemmers ook gewoon lekker door kunnen zwemmen!

ter uit: arnhem

05-01-2017
5,0

Positieve ervaring:
ik vind het personeel achter de kassa erg vriendelijk.

Verbeterpunten:
- betere reiniging van de zwembaden;
- er zijn nog steeds te veel recreatieve zwemmers, dus wellicht meer lijnen uitzetten, zodat mensen daadwerkelijk banenzwemmen ipv kletsen;
- duidelijkere instructies aan de zwemmers door badmeester (mag zich sowieso actiever opstellen) wat de logica van banenzwemmen is (slag/snelheid/cirkelen),

écht banenzwemmen heb ik helaas nog niet kunnen ervaren bij de Grote Koppel, daarvoor is 't veel druk en chaotisch georganiseerd en daarom vind ik het ook véél te duur voor je krijgt aangeboden.

Hillie uit: Huissen

04-01-2017
7,8

Regelmatige bezoeker: minder dan een keer per maand

Kinderen vermaken zich prima

Verbeterpunten:
Verschrikkelijke ergenis, dat in de vakanties alle stoelen bezet zijn, ( met handdoeken , dus eingelijk niet bezet)
En als je vraagt of een stoel vrij is, niet dus want de kinderen kunnen zo terug komen, .......niet dus......
vind dit een hele sclechte eigenschap...
Zou dit graag anders zien,
Dus vraag aan de koppel kunnnen jullie hier iets aan doen, door uren een stoel bezet houden door een handdoek?

roxy uit: Arnhem

29-10-2016
7,7

Leeftijdscategorie: jongere

Verbeterpunten:
discozwemmen vaker en mis het thema valentijn
die was juist zo leuk vonden wij

Diego uit: arnhem

28-10-2016

Leeftijdscategorie: jongere

Regelmatige bezoeker: minder dan een keer per maand

Metin uit: arnhem

27-10-2016

Positieve ervaring:
goed, schoon zwembad met goede parkeermogelijkheden

Verbeterpunten:
banenzwemmen is wel druk.
ik zou gewild hebben dat mensen instructies krijgen hoe ze het beste banen kunnen zwemmen. liefst wat geordend
of meerdere tijdstippen