Beoordelingen Arnhemse zwembaden

17-02-2018
7,5

Dichtbij, gezellig, plezierig

Verbeterpunten:
Gezond eten in restaurant!

Bob uit: Arnhem

03-02-2018
8,2

Positieve ervaring:
Verreweg de meeste medewerkers zijn meestal heel vriendelijk! Lekker warm water in een schoon zwembad. En de koffie is prima.

Verbeterpunten:
Ik ben het er voorlopig absoluut mee ONeens dat het tegoed op de sportpas na een jaar vervalt! Ik begrijp ook totaal niet wat daar het nut van is. Er kunnen allerlei oorzaken zijn waarom mensen even niet willen of kunnen sporten. Waarom zou de gemeente niet gewoon leveren waar de klant/burger voor betaald heeft? Dat kan voor de gemeente toch nooit nadelig zijn?

ricardo uit: arnhem

01-02-2018
5,4

1. Diversiteit van aquasporten;
2. Voldoende kleedhokken;
3. De Grote Koppel is goed gesitueerd.
4. De sauna beleid is gelukkig aangepast. Gasten mogen nu wel 2 keer gebruik maken van de sauna.

1. De service en de diensten stagneren;
2. De prijzen worden exorbitant hoog;
3. De meeste medewerkers zijn niet meer amicaal met enkele uitzonderingen natuurlijk zoals Judith, Hessel, Dwight en Rosemarie. Komt dit door de verzelfstandiging en de privatisering van de Grote Koppel ? Worden er meer uitzendkrachten ingeschakeld en verdwijnen de zekerheden bij de vaste medewerkers.
4. Haal de fitness attributen weg. Niemand gebruikt het en investeer deze liquide middelen in het uitbreiden van de sauna. Dit levert meer omzet op voor de Grote Koppel.
5. Erg onhygiƫnisch in de kleedhokken.

In April 2018 ga ik na 22 jaren trouwe dienst aan de Grote Koppel op zoek naar een andere sportvereniging. Ik kom wel terug mits ze nog bestaan.

Mj uit: Arnhem

22-01-2018
5,1

Bezocht zwembad: Valkenhuizen

Positieve ervaring:
Normaal gesproken zwom ik altijd graag op dinsdag- en woensdag -avond.

Verbeterpunten:
Sinds recreatief zwemmen in valkenhuizen op dinsdag- en woensdag-avond is gewijzigd naar banenzwemmen is het veel te druk in het diepe bad, temeer omdat er ook nog banen gebruikt worden voor les in vrije slag op de dinsdag.
Graag weer wijzigen naar recreatief zwemmen dus!

Henk uit: Duiven

24-12-2017

Positieve ervaring:
De borstcrawllessen van Wilma en Dwight. Nooit gedacht dat een man van bijna 73 jaar dit nog zou kunnen leren. Zoals ik dus.

Verbeterpunten:
Zo laten. Graag uitbreiding richting gevorderden.

ricardo uit: arnhem

19-10-2017
7,8

Positieve ervaring:
Ik zwem 5 dagen per week bij de Grote Koppel en de meeste medewerkers zijn klantvriendelijk. Er worden voldoende aquasporten aangeboden en er heerst een gemoedelijke sfeer.

Verbeterpunten:
1. Verander de sauna beleid en geef alle gasten 2 sauna kaarten. De gasten hebben een overeenkomst gesloten met de Grote Koppel. Het oorspronkelijke beleid was om 2 kaarten pp te geven. Dit is jaren zo geweest en wordt nu acuut gewijzigd. Het merendeel van de gasten is het niet eens met dit nieuwe beleid. Daarom is er een bezwaarschrift verzonden naar de manager.
2. Strenge controle op handdoeken ivm Hygiene en douchen na de sauna.
3. Verwijder de fitness attributen die al maanden defect zijn en investeer de liquide middelen in het zwembad.
4. Organiseer een actiemaand betreft de sauna. Open de sauna van Maandag t/m Donderdag en verdubbel uw omzet. Vooral nu de zwembad aan het privatiseren is.

Charlotte uit: Arnhem

27-09-2017

Positieve ervaring:
Ik aquajog hier elke week en ben zeer tevreden over de manier van lesgeven

Verbeterpunten:
De hygiene in de toiletten bij het doelgroepenbad het stinkt hier regelmatig met name maandagavond na aquajoggen om 22 u

Yess uit: Amsterdam

30-07-2017
3,3

Regelmatige bezoeker: nee

Positieve ervaring:
Wat een vreselijke onvriendelijke personeel, zowel bij entree als bij restaurant. Voormij geen 2e bezoek meer

Vriendelijkere personeel

Martin uit: Arnhem

25-07-2017
6,5

Genoeg ruimte voor baantjestrekken

Verbeterpunten:
Duidelijke communicatie en er niet omheendraaien als manager. Ik attendeerde ze op het feit, dat er bij het vakantie zwemkaartje niet duidelijk was gecommuniceerd, dat het om recreatief zwemmen ging. Antwoord van de manager was, dat het teveel ruimte kostte op internet. Zeer onprofessioneel. Ze zouden het aanpassen, maar dat is ook nog niet gebeurd tot op heden. Wees dan coulant, en geef een weekkaart. Dit lijkt namelijk nergens naar.

Bovendien kan je altijd even om een rubberen slang vragen, om de rugspieren mee te oefenen. Maar op donderdagavond kan dat niet. Nee, zei de badmeester, ik zet een ton met spullen neer en daar moet je het mee doen. Daar zaten dus gewoon die rubberen slangen in......

Conclusie niet al het personeel is klantvriendelijk, en zou hierin echt extra getraind moeten worden.

Sanne uit: Arnhem

30-06-2017
6,8

Leeftijdscategorie: student

Positieve ervaring:
-Vriendelijk kassa personeel, je mag altijd een muntje van 50 lenen voor de kluisjes als ik er weer eens een vergeten ben!
-veel aqua sport mogelijkheden. Deze lessen zijn gewoon gezellig druk, maar niet te druk

Verbeterpunten:
- Meer en ruimere tijden voor het banen zwemmen.
- Meer aanwezigheid van de badmeesters tijdens het banenzwemmen. Deze zitten vaak passief aan de kant. Ik geloof echt dat ze goed op de veiligheid letten. Maar het zou fijn zijn als ze wat meer initiatief tonen in de manier waarop de banen worden gezwommen. Helemaal in het doelgroepen bad waarbij ouderen vaak de halve tijd halverwege het zwembad staan te kletsen met elkaar. Je komt zo eigenlijk niet tot lekker zwemmen en wanneer je er wat van zegt op een vriendelijke manier, wordt er niet naar geluisterd.
-Een tip voor het banenzwemmen. Leg een extra lijn in het bad. Dus verdeel het grote zwemgedeelte naast de lijn, waarachter de hele snelle zwemmers zwemmen, ook nog eens in twee. Zodat de recreatieve banenzwemmers gewoon rustig kunnen zwemmen en de geoefende banenzwemmers ook gewoon lekker door kunnen zwemmen!