Beoordelingen Arnhemse zwembaden

ter uit: arnhem

05-01-2017
5,0

Positieve ervaring:
ik vind het personeel achter de kassa erg vriendelijk.

Verbeterpunten:
- betere reiniging van de zwembaden;
- er zijn nog steeds te veel recreatieve zwemmers, dus wellicht meer lijnen uitzetten, zodat mensen daadwerkelijk banenzwemmen ipv kletsen;
- duidelijkere instructies aan de zwemmers door badmeester (mag zich sowieso actiever opstellen) wat de logica van banenzwemmen is (slag/snelheid/cirkelen),

écht banenzwemmen heb ik helaas nog niet kunnen ervaren bij de Grote Koppel, daarvoor is 't veel druk en chaotisch georganiseerd en daarom vind ik het ook véél te duur voor je krijgt aangeboden.

Hillie uit: Huissen

04-01-2017
7,8

Kinderen vermaken zich prima

Verbeterpunten:
Verschrikkelijke ergenis, dat in de vakanties alle stoelen bezet zijn, ( met handdoeken , dus eingelijk niet bezet)
En als je vraagt of een stoel vrij is, niet dus want de kinderen kunnen zo terug komen, .......niet dus......
vind dit een hele sclechte eigenschap...
Zou dit graag anders zien,
Dus vraag aan de koppel kunnnen jullie hier iets aan doen, door uren een stoel bezet houden door een handdoek?

roxy uit: Arnhem

29-10-2016
7,7

Leeftijdscategorie: jongere

Verbeterpunten:
discozwemmen vaker en mis het thema valentijn
die was juist zo leuk vonden wij

Diego uit: arnhem

28-10-2016

Leeftijdscategorie: jongere

Metin uit: arnhem

27-10-2016

Positieve ervaring:
goed, schoon zwembad met goede parkeermogelijkheden

Verbeterpunten:
banenzwemmen is wel druk.
ik zou gewild hebben dat mensen instructies krijgen hoe ze het beste banen kunnen zwemmen. liefst wat geordend
of meerdere tijdstippen

tineke uit: arnhem

24-10-2016

Positieve ervaring:
Vanavond ( 24- 10) deelgenomen aan aquajogging les. Enthousiaste, gemotiveerde en energieke instructeur. gaf mij de indruk dat hij het zijn deelnemers serieus neemt. Hier en daar kreeg een deelnemer op een prettige manier feedback de oefening volgens de instructie te doen.

structuur en rust
aandacht voor start van de les, deelnemers een fysiek een oriëntatiepunt ( ankerpunt) bieden om de instructie te verstaan en daardoor ook binnen de gegeven tijd op te kunnen volgen. De ruimte is van invloed op de akoestiek. Muziek, instructie en rondlopen zouden meer met elkaar in evenwicht gebracht kunnen worden. Eerder heb ik de lessen van Jos gevolgd. Hij had een goed evenwicht tussen het geven, verstaan en volgen van de instructie voor de deelnemers. Ik vond dat plezierig omdat ik daadwerkelijk met de oefeningen bezig kon zijn. Tip: ga eens bij hem kijken of laat hem je les eens observeren. Of neem je les op video op. Ik hoef namelijk geen gelijk maar geloof dat jij je werk echt serieus neemt. je komt namelijk heel gemotiveerd over. Dit is voor mij ook de reden dat ik deze feedback per mail stuur. Zodat je niet afhankelijk bent van je collega's met wie ik mijn ergernis in eerste instantie heb gedeeld. Ik wens je succes, en hou je enthousiasme erin. hartelijke groet, Tineke

Rob uit: Arnhem

27-07-2016
6,8

Leeftijdscategorie: 55+-er

Verbeterpunten:
Banenzwemmen tussen lijnen en cirkelen. Regie door badpersoneel.
Hoewel niet vallend onder verantwoordelijkheid komt het mij niet sympathiek over dat het andere Arnhemse Zwembad Klarenbeek hier doodgezwegen wordt. Een link naar hun site is wel het minste wat je kunt verwachten. Jullie schrijven Arnhemse zwembaden, maar wees dan eerlijk en zet erbij "van het Sportbedrijf"

Sharon uit: Arnhem

25-07-2016
7,7

Positieve ervaring:
Vandaag met mijn dochtertje lekker gezwommen in De Grote Koppel. Prima temperatuur. Na afloop lekker boerenijsje gegeten. Echt vakantie.

Verbeterpunten:
De aankleding mag wat vrolijker.

Ilona uit: Huissen

08-04-2015