Beoordelingen Arigato.nl

• Persoonlijke aandacht 9,6
  • Behandeling 9,5

09-08-2017

Ik heb bij Indra twee maal zwangerschapsmassage genoten tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap. Het was een heerlijk ontspannende behandeling en Indra is ook zeer kundig. Ik kon mij direct ontspannen, ook doordat Indra je direct op je gemak stelt. Wat ook heel fijn is dat je eindelijk weer eens op je buik kan liggen! Ik kan de behandeling van harte aanbevelen!

Milou uit: Amsterdam

31-07-2017

Zeer prettige behandeling(en) tijdens de laatste fase van mijn zwangerschap. Ultiem ontspanningsgevoel en relaxmomentje. Niet alleen ikzelf maar ook de baby reageerde erg goed.
Bij de laatste behandeling (week 41) zijn, in combinatie met accupunctuur, een paar uur later mijn weeën gestart. Aanrader!

Babs uit: Amsterdam

22-07-2017
9,5

Indra is deskundig en een warme, intuïtieve vrouw zonder zweverig te zijn. Heerlijke massage!

Linda uit: Amsterdam

21-07-2017

Hele fijne massage . Goede mix tussen aanpakken van spanningspunten en het vinden van totale ontspanning in de massage. Ik wil graag regelmatig terugkomen!

Carine uit: Amsterdam

16-07-2017

Indra vraagt goed naar je behoeftes, en handelt daar vervolgens ook echt naar - op rustige, ervaren en zorgvuldige wijze. Daardoor kon ik vanaf minuut 1 ontspannen!

Marjolein uit: Amsterdam

13-07-2017

Wat heb ik elke keer genoten van de zwangerschapsmassage van Indra! Mijn onderrugklachten waren na een week weg. Heerlijk om op je buik te kunnen liggen op de massagetafel door de uitsparing voor je buik en borsten! Gun jezelf en je lijf dit verwenmoment tijdens je zwangerschap!

Frederique uit: Fit

13-07-2017

Hele fijne massage voor als je zwanger bent, je loopt echt als herboren naar buiten! Indra luistert goed naar wat je wil!
Ik raad het iedereen aan!

Pauline uit: Castricum

19-02-2017

Ik vind de massages van Indra erg fijn en doeltreffend. Daarnaast vind is de massageruimte prettig en is Indra hartelijk en professioneel. Ik beveel Indra's massages van harte aan omdat deze mij gelukkiger en meer ontspannen maken.

06-02-2017

Bij Arigato ben je volledig in goede handen en het heeft mij o.a. door de laatste "zware' weken geholpen.

Heleen uit: Amsterdam

06-02-2017