Beoordelingen Arigato.nl

• Persoonlijke aandacht 9,6
  • Behandeling 9,5

Angelique uit: Amsterdam

23-07-2018

Vandaag weer een heerlijke massage gehad.
Het tempo, de aandacht, de druk, het vinden en het losmasseren van knopen, in schouders, nek en rug, was een ware belevenis. Nu veel water drinken en snel weer een nieuwe afspraak plannen.

Zoe uit: Amsterdam

10-07-2018

Hele fijne massage, niet te slapjes (ik was bang dat een zwangerschapsmassage enkel aaien zou zijn), fijne tafel en muziek.

Marieke uit: Amsterdam

01-07-2018

Geweldige zwangerschapsmassage, echt ontzettend van genoten!

Joyce

22-06-2018

Heerlijk!!! Ik heb lang niet zo'n fijne ontspanningsmassage gehad. Nadia weet precies wat ze doet (echt kennis van zaken) en is ook erg vriendelijk. Ik kan het iedereen aanraden om een "momentje voor jezelf" te boeken bij Arigato.

Nanette uit: Amsterdam

19-06-2018

Onlangs heb ik een zwangerschapsmassage gehad van Nadia. Mijn complimenten, met veel aandacht werd ik gemasseerd. Een hele goede combinatie van ontspanning maar ook bepaalde punten die het nodig hadden veel aandacht geven. Ik zou deze massage aan alle zwangere dames aanraden, een heerlijk moment voor jezelf.

Merel uit: Amsterdam

07-06-2018
9,5

Super fijne zwangerschapsmassage gehad bij Nadia. Ondanks best laat in de zwangerschap (week 40) nog steeds een heerlijk stevige massage waarbij alles wordt meegenomen (als je dat wil) en er echt wordt ingegaan op punten waar je het extra kan gebruiken - hierdoor ben je daarna weer helemaal één met je lichaam en helemaal ontspannen. Verder is de sfeer in de kamer echt heel fijn en is het gewoon echt een cadeautje uit liefde voor jezelf! Ik zou het iedereen aanraden en dan echt niet alleen als je zwanger bent!

Laila uit: Amsterdam

07-06-2018

Afgelopen zaterdag heb ik bij Arigato een zwangerschaps massage gehad van masseuse Nadia Schernhuizen en dit was ontzettend fijn. Dit was de eerste keer dat ik een behandeling heb genomen bij Arigato en zeker voor herhaling vatbaar. Het einde van mijn zwangerschap is wat stressvoller i.v.m. complicaties en tijdens de massage kon ik heel erg ontspannen en kwam compleet tot rust, na de behandeling ook overigens. Nadia wist precies te masseren op de plekken die wat gevoeliger zijn en hier hoefde ik zelf geen guidance in te geven. Ze heeft zelf een hele fijne energie wat ze tijdens de behandeling ook overdroeg op mij, waardoor ik nog meer ontspande. Het voelt of ze tijdens de behandeling alleen gefocust op mij en dit heb ik bij andere salons wel eens anders ervaren.
De bedden bij Arigato zijn ook erg fijn ingericht met gaten voor de buik en borsten. Goeie sfeer in de kamers, fijne muziek alle factoren om helemaal weg te kunnen dromen.
Ik zou elke zwangere vrouw dit aanraden zichzelf kado te doen!!
Dank voor de goede zorgen dames!

Hanneke uit: Haarlem

06-06-2018
9,5

Nadia heeft zo’n heerlijke zachte uitstraling en stem dat ik mij direct kon overgeven aan haar fijne aanrakingen. Hele fijne massage ontvangen, ga zeker nog een keer terug komen. De ruimte is lekker rustig en goed bereikbaar.

Hendriek uit: Amsterdam

28-05-2018

Ik kwam gehaast binnen bij Arigato en zat erg in m’n hoofd. Niet handig als je 34 weken zwanger bent... de massage bij Nadia was echt fantastisch, na een fijn ontvangst kreeg ik een uur lang een super ontspannende massage. De druk was perfect! Wat heel fijn voor me was is dat Nadia zich ook focust op ademhaling en zo ging ik van een hoge ademhaling naar een ontspannen relaxte mood.
Ik had hiervoor nog geen zwangerschapsmassagetafel ervaren en ook dat beviel goed, heerlijk om even van de zwaartekracht te genieten. Baby vond dat ook want er werd flink getrappeld.
Een echte aanrader hoor!

Anouke uit: Amsterdam

21-04-2018
9,5

Hele fijne zwangerschapsmassage van Nadia mogen ontvangen in prettige nieuwe ruimte. Ik voelde me echt gezien en Nadia tunede feilloos in op wat ik nodig had. Ook de massagetafel met gat waar mijn dikke buik in paste was een pluspunt!