Beoordelingen Arigato.nl

• Behandeling 9,5

Anouke uit: Amsterdam

21-04-2018
9,5

Hele fijne zwangerschapsmassage van Nadia mogen ontvangen in prettige nieuwe ruimte. Ik voelde me echt gezien en Nadia tunede feilloos in op wat ik nodig had. Ook de massagetafel met gat waar mijn dikke buik in paste was een pluspunt!

Judith uit: Amsterdam

02-03-2018

Ontzettend fijne massage gehad. Via een vriendin ben ik bij Arigato terecht gekomen. Ik ga nu om de drie weken tijdens mijn zwangerschap, zo fijn! Na de massage ben ik weer helemaal opgeladen. Dikke vette aanrader

Anna uit: Amsterdam

28-12-2017

Ik kom inmiddels al meer dan 4 jaar bij Indra, en ik ben elke keer nog zo dankbaar als ik bij haar op de tafel lig! Ik vind haar een van de beste masseuses die ik ken (en aangezien ik zelf masseuse ben, ben ik best kritisch). Ik beveel haar dan ook heel erg aan!!

Jenni

10-12-2017

Dominique uit: Amsterdam

22-09-2017

De zwangerschapsmassage is zeer ontspannen en fijn! Ik voel me altijd weer helemaal relaxt als ik er vandaan ga. Indra is een prettige masseur en weet de knelpunten te vinden en los te masseren. De tafel met zwangerschapsgaten is ook heel fijn.

09-08-2017

Ik heb bij Indra twee maal zwangerschapsmassage genoten tijdens de laatste weken van mijn zwangerschap. Het was een heerlijk ontspannende behandeling en Indra is ook zeer kundig. Ik kon mij direct ontspannen, ook doordat Indra je direct op je gemak stelt. Wat ook heel fijn is dat je eindelijk weer eens op je buik kan liggen! Ik kan de behandeling van harte aanbevelen!

Milou uit: Amsterdam

31-07-2017

Zeer prettige behandeling(en) tijdens de laatste fase van mijn zwangerschap. Ultiem ontspanningsgevoel en relaxmomentje. Niet alleen ikzelf maar ook de baby reageerde erg goed.
Bij de laatste behandeling (week 41) zijn, in combinatie met accupunctuur, een paar uur later mijn weeën gestart. Aanrader!

Babs uit: Amsterdam

22-07-2017
9,5

Indra is deskundig en een warme, intuïtieve vrouw zonder zweverig te zijn. Heerlijke massage!

Linda uit: Amsterdam

21-07-2017

Hele fijne massage . Goede mix tussen aanpakken van spanningspunten en het vinden van totale ontspanning in de massage. Ik wil graag regelmatig terugkomen!

Carine uit: Amsterdam

16-07-2017

Indra vraagt goed naar je behoeftes, en handelt daar vervolgens ook echt naar - op rustige, ervaren en zorgvuldige wijze. Daardoor kon ik vanaf minuut 1 ontspannen!