Beoordelingen Arigato.nl

• Persoonlijke aandacht 9,6
  • Behandeling 9,5

Pauline uit: Castricum

19-02-2017

Ik vind de massages van Indra erg fijn en doeltreffend. Daarnaast vind is de massageruimte prettig en is Indra hartelijk en professioneel. Ik beveel Indra's massages van harte aan omdat deze mij gelukkiger en meer ontspannen maken.

06-02-2017

Bij Arigato ben je volledig in goede handen en het heeft mij o.a. door de laatste "zware' weken geholpen.

Heleen uit: Amsterdam

06-02-2017
8,5

Sander uit: Amsterdam

05-02-2017

Fijne behandeling. Kan bijdragen aan diepgaande persoonlijke transformatie. Altijd weer ontspannen en geaard naar huis.

AJ uit: Amsterdam

fantastisch1

Maartje uit: Amsterdam

05-02-2017

Indra is een geweldige masseur!
Ik kreeg een massage bij haar cadeau van mijn vriend toen ik hoogzwanger was en was direct verslaafd. Ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal want was niet gewend me deze luxe te veroorloven (vandaar de 9 en nog geen 10). Indra doet het geweldig en ik voel nu ook hoe belangrijk, essentieel en ontspannend een massage kan zijn. Binnenkort ga ik er voor het eerst niet-zwanger naar toe, ik kan niet wachten.

Verder is het een prettige, rustige ruimte. En ook niet onbelangrijk: ze heeft werk gemaakt van de muziekkeus. Bij dergelijke bezigheden wordt vaak gekozen voor (naar mijn mening) zweverige panfluit-muziek (dat mij juist enorm op de zenuwen werkt). Zij kiest goeie en relaxte (pop)muziek.
Enig minpuntje: ze is populair :) en daarom kun je niet altijd op korte termijn terecht. Op tijd inplannen dus.

Arigato (Indra) is zeker een aanbeveling!

uit: Amsterdam

04-02-2017

Indra is lief en aandachtig. Ze is nuchter en spiritueel tegelijk. Ze masseert krachtig en met veel gevoel. Ze lijkt aan te voelen waar de knoop/blokkade zit, daar blijven haar handen als het ware 'hangen'. Ik ga altijd met hernieuwde energie weer naar huis!

Geertje uit: Amsterdam

04-02-2017

Ik voelde me erg gehoord. Er werd goed doorgevraagd en gezocht naar eventuele achterliggende oorzaken. De behandeling werd naar mijn oordeel zorgvuldig en met aandacht uitgevoerd. Ik ga zeker terug als dat nodig mocht zijn.

Carla uit: Amsterdam

9,5

Een shiatsu massage bij Arigato is een heerlijk kado aan jezelf (of een ander) Indra is deskundig, voelt goed aan waar mijn lijf behoefte aan heeft. Daarnaast stelt ze je op je gemak door haar warme en relaxte persoonlijkheid.

Ik zeg DOEN.....

Ania uit: Weesp

03-02-2017
7,8

Ik.voel me altijd super op mijn gemak bij Indra en ga altijd enigzins bedwelmd door ontspanning de deur uit.