Beoordelingen Arigato.nl

• Persoonlijke aandacht 9,6
  • Behandeling 9,5

Linda uit: Amsterdam

21-07-2017

Hele fijne massage . Goede mix tussen aanpakken van spanningspunten en het vinden van totale ontspanning in de massage. Ik wil graag regelmatig terugkomen!

Carine uit: Amsterdam

16-07-2017

Indra vraagt goed naar je behoeftes, en handelt daar vervolgens ook echt naar - op rustige, ervaren en zorgvuldige wijze. Daardoor kon ik vanaf minuut 1 ontspannen!

Marjolein uit: Amsterdam

13-07-2017

Wat heb ik elke keer genoten van de zwangerschapsmassage van Indra! Mijn onderrugklachten waren na een week weg. Heerlijk om op je buik te kunnen liggen op de massagetafel door de uitsparing voor je buik en borsten! Gun jezelf en je lijf dit verwenmoment tijdens je zwangerschap!

Frederique uit: Fit

13-07-2017

Hele fijne massage voor als je zwanger bent, je loopt echt als herboren naar buiten! Indra luistert goed naar wat je wil!
Ik raad het iedereen aan!

Pauline uit: Castricum

19-02-2017

Ik vind de massages van Indra erg fijn en doeltreffend. Daarnaast vind is de massageruimte prettig en is Indra hartelijk en professioneel. Ik beveel Indra's massages van harte aan omdat deze mij gelukkiger en meer ontspannen maken.

06-02-2017

Bij Arigato ben je volledig in goede handen en het heeft mij o.a. door de laatste "zware' weken geholpen.

Heleen uit: Amsterdam

06-02-2017
8,5

Sander uit: Amsterdam

05-02-2017

Fijne behandeling. Kan bijdragen aan diepgaande persoonlijke transformatie. Altijd weer ontspannen en geaard naar huis.

AJ uit: Amsterdam

fantastisch1

Maartje uit: Amsterdam

05-02-2017

Indra is een geweldige masseur!
Ik kreeg een massage bij haar cadeau van mijn vriend toen ik hoogzwanger was en was direct verslaafd. Ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal want was niet gewend me deze luxe te veroorloven (vandaar de 9 en nog geen 10). Indra doet het geweldig en ik voel nu ook hoe belangrijk, essentieel en ontspannend een massage kan zijn. Binnenkort ga ik er voor het eerst niet-zwanger naar toe, ik kan niet wachten.

Verder is het een prettige, rustige ruimte. En ook niet onbelangrijk: ze heeft werk gemaakt van de muziekkeus. Bij dergelijke bezigheden wordt vaak gekozen voor (naar mijn mening) zweverige panfluit-muziek (dat mij juist enorm op de zenuwen werkt). Zij kiest goeie en relaxte (pop)muziek.
Enig minpuntje: ze is populair :) en daarom kun je niet altijd op korte termijn terecht. Op tijd inplannen dus.

Arigato (Indra) is zeker een aanbeveling!