Beoordelingen AREA Occupier Solutions

• Kwaliteit 8,4
  • Projectresultaat 8,6

Thijs uit: Oisterwijk

06-06-2018

Bijzonder prettig samengewerkt met AREA OS. Zij hebben onze organisatie ondersteund in de zoektocht naar een nieuw centraal kantoor. Toen het nieuwe kantoor uiteindelijk op de lange baan werd geschoven, heeft AREA OS vervolgens zijn uiterste best gedaan om de huidige huurvoorwaarden voor ons te optimaliseren.

Daan uit: Delft

29-05-2018

Het doel van onze samenwerking was tweeslachtig:
1: Het vinden van een geschikte ruimte voor ons kantoor van 10 medewerkers, een moeilijke opgave in deze markt.
2: Het begeleiden van de verhuizing. Daarbij wilden we zo snel mogelijk weer aan het werk kunnen.

Beide doelen zijn meer dan goed behaald. Met name de inzet van Menno heeft ons enorm geholpen. Een gouden verhuizing.

J uit: Apeldoorn

24-05-2018

Uiterst prettige relatie met Stephan Buis van Area, goede open communicatie ook bij stevige discussies / oneigheid. Grote betrokkenheid en inzet bij opdrachtgever in algemene zin en het project. Deskundig, kent de maarkt goed en levert ruim kwalitatieve alternatieven aan.

Lex uit: Dordrecht

22-05-2018
6,9

Overall een geslaagd project, waarbij binnen budget en tijd goed door AREA Occupier Solutions is geacteerd. Qua communicatie tijdens, verantwoordelijkheden van diverse partijen en afsluiting van het project door AREA zijn er nog wel een aantal zaken voor verbetering vatbaar gebleken.

David uit: Den Haag

19-05-2018
7,7

collega Lex Teekens heeft inhoudelijk al feedback gegeven.

Sjoerd

16-05-2018

Maurice uit: Den Bosch

08-12-2017

AREA heeft met ons naar de opties voor de nieuw aan te huren kantoor bekeken.
AREA heeft voor ons het inrichtingsvoorstel ontworpen en uitgewerkt. Waarbij er niet alleen naar materialisatie is gekeken maar ook hoe wij het beste onze indeling konden maken organisatorisch gezien.
Wij hebben het kantoor inmiddels een aantal maanden in gebruik. Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat. De gebruikers zijn erg enthousiast over de nieuwe werkplek.

Léon uit: ARNHEM

19-10-2017
7,7

Jamie uit: Delft

11-10-2017

Marie-Laure uit: Voorburg

10-10-2017
8,1

Hoe blij kun je van een leverancier worden? Héél blij, in ons geval. Fred-Anton delivers. No nonsense, kort en snel schakelen en focus op onze belangen. Het huurcontract is ondertekend. Wordt vervolgd, want Area OS is nu voor ons aan de slag met renovatie, inrichting en verhuizing.