Beoordelingen AREA Occupier Solutions

• Kwaliteit 8,4
  • Projectresultaat 8,6

Maurice uit: Den Bosch

08-12-2017

AREA heeft met ons naar de opties voor de nieuw aan te huren kantoor bekeken.
AREA heeft voor ons het inrichtingsvoorstel ontworpen en uitgewerkt. Waarbij er niet alleen naar materialisatie is gekeken maar ook hoe wij het beste onze indeling konden maken organisatorisch gezien.
Wij hebben het kantoor inmiddels een aantal maanden in gebruik. Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat. De gebruikers zijn erg enthousiast over de nieuwe werkplek.

Léon uit: ARNHEM

19-10-2017
7,7

Jamie uit: Delft

11-10-2017

Marie-Laure uit: Voorburg

10-10-2017
8,1

Hoe blij kun je van een leverancier worden? Héél blij, in ons geval. Fred-Anton delivers. No nonsense, kort en snel schakelen en focus op onze belangen. Het huurcontract is ondertekend. Wordt vervolgd, want Area OS is nu voor ons aan de slag met renovatie, inrichting en verhuizing.

Clien uit: Amsterdam

10-10-2017

Danielle uit: Voorburg

06-10-2017

Samenwerken met AREA is heel plezierig! Fred-Anton luistert naar je wensen. Vervolgens zorgt hij ervoor dat je de huisvesting vindt die aan onze wensen voldoet. Verder was het prettig dat hij als ervaren onderhandelaar de onderhandelingen op zich neemt. Hij neemt je mee in het proces, waarbij hij duidelijk aangeeft waar mogelijkheden liggen en waar niet.

Renate

06-10-2017

AREA is een professionele en onafhankelijke partner voor het realiseren van huisvestingswensen. De werkwijze is no nonsens en hands on met een uitstekend serviceniveau. Er wordt snel en doelgericht gewerkt. AREA ontzorgt.

Paul uit: Zutphen

6,4

Was vaak er onduidelijk wie wat moest regelen. of wij het moesten doen of dat area dit zou regelen.
Ik had persoonlijk meer verwachting van area op het gebied van project begeleiding.
En mij is ook niet duidelijk wat de afspraken hierover waren tussen beslist.nl en area

T. uit: Monster

23-05-2017

goede contacten korte lijnen

Hester uit: Rotterdam

23-05-2017
7,9

Fijne samenwerking met professionele medewerkers, niet lullen maar poetsen mentaliteit, korte lijnen.