Beoordelingen Architectdirect.nl

Naam: Badr uit: Almere

06-10-2018
8,2

Ervaring met: Bouwtekening

Youssef heeft onze nieuwbouwtekening uitgewerkt, van schets tot omgevingsvergunning. Voor een gemiddelde klant ben ik best kieskeurig en veeleisend al zeg ik het zelf. Youssef was heel geduldig en heeft me begeleid tot alles naar tevredenheid was. Hij is creatief en dacht tussentijds mee hoe zaken beter in te richten. Telefonisch niet eenvoudig bereikbaar maar per mail meestal binnen één dag en gedetailleerd antwoord. Verder uitstekend!

24-09-2018

Ervaring met: Schetsontwerp

Proberen zo'n goed mogelijke service te verlenen, ook als het even tegenzit. Ze hechten er waarde aan dat je als klant uiteindelijk tevreden bent.

Naam: T uit: Hoofddorp

17-09-2018
7,4

Ervaring met: Schetsontwerp

Fijn bedrijf en nemen over het algemeen snel contact op. Hier ook de aanvraag laten doen bij de gemeente, helaas is daar bijna geen contact mee. Ik krijg geen geen reactie hoe het er voor staat met de aanvraag, dit vind ik jammer want anders had ik dit zelf gedaan. Verder prima!

Naam: Arnd uit: Zwolle

13-09-2018
6,4

Ervaring met: Bouwtekening

Het schetsontwerp en de bouwtekening waren goed ontworpen. Samen met de constructieberekening konden we hiermee naar de aannemer.
Punt van aandacht is het aantal mensen wat bezig geweest is met onze tekeningen. Doordat we 3 verschillende personen ons geholpen hebben moesten we helaas ook een aantal keer ons verhaal opnieuw vertellen omdat de overdracht niet optimaal was. Dit kan efficiënter.

Naam: Denise uit: Amsterdam

12-09-2018

Ervaring met: Bouwtekening

De ervaring met Architectdirect was ongelooflijk goed. De communicatie was erg snel, professioneel, en helder. Daarnaast werd er erg goed meegedacht met onze wensen. Het hele proces kon niet beter!

Naam: Jacomijn

28-08-2018

Naam: Robert uit: Amsterdam

24-08-2018
9,6

Ervaring met: Vergunningsaanvraag Verbouwing

Een heel prettig bedrijf om mee te werken

Naam: Hans uit: Groningen

24-08-2018
9,8

Ervaring met: Bouwtekening

Door veranderend inzicht en eisen van de gemeente hebben de mensen van Architect-direct ons uitmuntend bijgestaan door een zeer professionele bouwtekening te maken.

Naam: Frank uit: Enter

06-08-2018

Naam: R.S.W. uit: ASSENDELFT

31-07-2018

Ervaring met: Schetsontwerp

In het kader van de WMO 2015 een omgevingsvergunning nodig om de elektrische rolstoel te bergen in de tuin: 9:30 online ingekocht, door de dag online samen gewerkt, 16:30 ingediend bij de gemeente afdeling Bouw.

Communicatie: 10, Doen wat ze zeggen: 10, Prijs: 10.

Absolute aanrader!