Beoordelingen Architectdirect.nl

• Advies en service 9,4

Wim uit: Den Haag

27-02-2017

Ervaring met: Schetsontwerp

Was een fijne samenwerking, snel en flexibel.

wim uit: Dalem

Izzet uit: Hilversum

16-02-2017
7,8

Ervaring met: Vergunningsaanvraag Verbouwing

Goed bereikbaar (tel, app, mail) en erg behulpzaam (contact met Nick). Alles is erg snel gegaan voor een goede prijs. Bedankt!

Lydia uit: Waverveen

13-02-2017

We zijn prima tevreden!

Rens uit: Heeze

08-02-2017

Ervaring met: Bouwtekening

Zeer snelle levering, meedenkend, flexibel en zeer goede service. Wij zijn super geholpen door de mensen van Architectdirect! Een echte aanrader!

Remco uit: Utrecht

30-01-2017
9,8

Ervaring met: Bouwtekening

Mijn ervaringen met Architectdirect zijn ontzettend positief. Drie redenen waarom ik ze aanbeveel en zelf in een volgend geval zonder twijfel weer hun diensten zal inhuren:

Snel en goed bereikbaar - Vanaf het begin werd elke mail binnen een paar uur beantwoord. In de meeste gevallen had ik zelfs binnen een half uur iemand aan de telefoon om mijn vraag sneller te beantwoorden.

Proactief - Nog voor ik er zelf aan had gedacht had Nick al voor mij uitgezocht of ik vergunningsplichtig was met mijn uitbouw. Ook denken ze mee over alternatieve indelingen of ontwerpen die elk hun voor- of nadelen hebben (bv in termen van kosten).

Kundig - De architecten zijn erg kundig, weten waar ze het over hebben en hebben snelle links met constructeurs. De reacties die ik van aannemers krijg die offertes opstellen spreken boekdelen: Die zijn allemaal uiterst positief over de duidelijkheid van de tekeningen en gebruiken deze voor hun offertes. Ik kan daarmee op mijn beurt de juiste vergelijking maken tussen de aanbieders.

Alles samengenomen ben ik dus uitermate blij met deze architecten. Ik kan iedereen die wil gaan verbouwen aanbevelen om tekeningen te laten maken en om dit door ArchitectDirect te laten doen!

Rowdy uit: Leidschendam

29-01-2017

Ervaring met: Bouwtekening

Snel en dat voor een goede prijs. Denken met je mee!

28-01-2017

Wenou uit: Eindhoven

27-01-2017

Ervaring met: Bouwtekening

Dat tekeningen was precies wat ik bedoel,dat doet heel goed en gezellig personen.