Beoordelingen Architectdirect.nl

• Advies en service 9,4

Thomas uit: Bunnik

29-11-2017

Ervaring met: Bouwtekening

Op basis van aangeleverde schets een aanvraag voor een tekening gedaan. Zeer snel en uiterst vriendelijk contact. Service is snel en waar nodig zeer flexibel.

Gerald uit: Amsterdam

10-11-2017

Ervaring met: Bouwtekening

Wat een openbaring in Architectenland, van mij krijgen ze een 10 met een griffel! Service, creativiteit, snelheid voor een courtage waar een normale architect niet eens de telefoon voor opneemt. Ga zo door en voor iedereen die twijfelt, ‘this is the best you will get’
Met speciale dank aan Jeroen van den Heuvel, topservice!

Martijn uit: Hoofddorp

15-10-2017

Ervaring met: Schetsontwerp met Virtual Reality

Snel contact en service. VR geeft een mooie indruk van de ruimte en je krijgt al echt een idee van hoe het eruit gaat zien.

Rob uit: Purmerend

11-10-2017
9,8

Ervaring met: Schetsontwerp met Virtual Reality

Mijn contacten met Architectdirekt verliepen via Murat en Gerben. Pijlsnelle reacties, goede prijs en een meer dan geslaagd ontwerp.
Met virtual reality een prima inzicht gekregen hoe de verbouwing eruit komt te zien. Ook na de eerste schets was er voldoende gelegenheid om enkele details nog aan te passen. Kortom ik kan
archiitect direkt absoluut aanbevelen.

Marco uit: Hoogerheide

08-10-2017
9,6

Ervaring met: Vergunningsaanvraag Verbouwing

Ik ben heel goed geholpen door Michiel in alle opzichten denken ze met je mee ook de communicatie was erg goed .Top bedrijf niet verder zoeken hier bent u aan het goede adres.

stan uit: waalre

10-09-2017

Ervaring met: Bouwtekening

Een snelle service met fijn direct contact. Je bent geen nummertje en de kwaliteit van het werk, is ook met deze snelheid, onverminderd hoog. Ik had al ervaring met het uitwerken van een verbouwing, hierna heb ik besloten een heel huis te laten tekenen door ArchitectDirect. Dik tevreden.

Mart uit: Herwijnen

26-08-2017
9,5

Ervaring met: Schetsontwerp met Virtual Reality

Contacten met Nick Matulessy waren uitstekend, laagdrempelig en vlot. Het schetsontwerp is geen schets, maar nagenoeg een complete gedetailleerde tekening, waar je heel goed mee uit de voeten kunt. De VR beelden geven een goede impressie en maken het je een stuk gemakkelijker om de verbouwplannen wel of niet door te zetten. Ondanks dat er geen persoonlijk contact is geweest vond ik de samenwerking heel prettig, professioneel en tegen een heel redelijke prijs.

Marieke uit: Ede

07-08-2017

Ervaring met: Vergunningsaanvraag Verbouwing

Geweldig snel, vakkundig, pro actief en meedenkend geholpen door Eric Vandenbrock.
Eric heeft ervoor gezorgd dat binnen zeer korte termijn goede professionele bouwtekeningen en constructieberekeningen zijn opgeleverd t.b.v. de vergunningsaanvraag, waardoor onze bouw geen vertraging heeft opgelopen.
Absolute aanrader dit bedrijf!

Isa uit: Veghel

23-07-2017