Beoordelingen Architectdirect.nl

Hele vlotte en goeie service ! Veel info gekregen

Tim uit: Vught

05-02-2018

Ervaring met: Schetsontwerp

Super fijne ervaring. Op basis van mijn informatie, bouwtekeningen bestaande situatie, input gemeente en wat voorbeelden van mijn kant heeft Nick een super schetsontwerp opgeleverd en zee rwaardevolle input aangebracht voor de toekomstige oplossing.

Ook ben ik erg te spreken van de reactiesnelheid. Op zondag ( JA! Zondag!) het schetsontwerp aangevraag, s'avonds al terug gebeld en maandag was het schetsontwerp klaar om met het principe verzoek bij de gemeente in te dienen!

Aanrader! Enthousiast! Hulpvaardig! Professioneel!

Marco uit: Ooltgensplaat

03-02-2018

Ervaring met: Bouwtekening

Reden genoeg om deze review te beoordelen

Hans uit: Groningen

02-02-2018

Ervaring met: Schetsontwerp

Zeer goede communicatie en creatieve oplossingen

Jovita uit: Den Haag

02-02-2018

David uit: Hellevoetsluis

17-01-2018

Ervaring met: Bouwtekening

No nonsens. Snelle behandeling. Professioneel.
Prettige communicatie. Zeker aan te bevelen.
Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.

Gonny uit: Heiloo

04-01-2018

Ervaring met: Schetsontwerp

Ontzettend tevreden over het ontwerp! Veel mooier dan ik zelf had bedacht. Snelle service en communicatie. Binnen een dag is er gebeld, ideeen uitgewisseld en de dag erna was de schets een feit. Zeer deskundig- en vriendelijk advies (ook voor "verbouwen voor dummies") over tekeningen die benodigd zijn voor een vergunning en verbouwing. Ik zou iedereen Architectdirect 100% aanbevelen.

Thomas uit: Bunnik

29-11-2017

Ervaring met: Bouwtekening

Op basis van aangeleverde schets een aanvraag voor een tekening gedaan. Zeer snel en uiterst vriendelijk contact. Service is snel en waar nodig zeer flexibel.

Gerald uit: Amsterdam

10-11-2017

Ervaring met: Bouwtekening

Wat een openbaring in Architectenland, van mij krijgen ze een 10 met een griffel! Service, creativiteit, snelheid voor een courtage waar een normale architect niet eens de telefoon voor opneemt. Ga zo door en voor iedereen die twijfelt, ‘this is the best you will get’
Met speciale dank aan Jeroen van den Heuvel, topservice!

Martijn uit: Hoofddorp

15-10-2017

Ervaring met: Schetsontwerp met Virtual Reality

Snel contact en service. VR geeft een mooie indruk van de ruimte en je krijgt al echt een idee van hoe het eruit gaat zien.