Beoordelingen Architectdirect.nl

• Advies en service 9,4

Randolf uit: Oud gastel

19-04-2018

Ervaring met: Vergunningsaanvraag Verbouwing

Zeer positieve ervaring met architect direct.
Stuk voor stuk vakmensen die probleemoplossend meedenken. Zeer snelle communicatie en doen wat ze beloven. Daarnaast zijn ze financieel ook nog is heel aantrekkelijk. Zeker een aanrader! Mocht ik ooit nog is een architect nodig hebben.. ..weet ik ze te vinden.

Gael uit: Den Haag

18-04-2018

Blasko uit: Gemert

09-04-2018

I uit: Almere

05-04-2018

Ervaring met: Schetsontwerp

Voor een extra verdieping/dakopbouw heb ik gebruik gemaakt van de diensten van ArchitectDirect. De duidelijke uitleg en directe support bij vragen heb ik als zeer fijn ervaren. Top communicatie! Al mijn persoonlijke eisen en wensen zijn nauwkeurig in kaart gebracht en uitgewerkt. Het niveau van meedenken en nuttige feedback van de architect vond ik zeer prettig. Dit heeft geleid tot een top ontwerp boven mijn verwachting. Ook verzorgt ArchitectDirect het gehele vergunningstraject voor mij wat zeker aan te raden is.

Naast een zeer goede kwaliteit van de dienstverlening, zijn de prijzen absoluut zeer concurrerend. Lager heb ik ze in ieder geval niet voorbij zien komen!

Kortom, snelle en heldere communicatie, snel schakelen en top werk voor een zeer reƫle vergoeding. Ik ben erg tevreden en zal het zeer zeker iedereen aanraden. Mij zie je terug voor een volgende opdracht!

D uit: Ederveen

04-04-2018

Ervaring met: Bouwtekening

Goede service en snelle communicatie en mailbeantwoording. In zeer korte tijd een schets, bouw en constructietekening met EPC, MPG en rioolberekeningen klaar! We bevelen u dit bedrijf dan ook sterk aan!

Ivan uit: Den Haag

04-04-2018

Ervaring met: Bouwtekening

very quick and accurate service, replying and listening to all needs and demands perfectly...keep doing it this way guys!!

Izaak uit: Arnemuiden

03-04-2018

Ervaring met: Bouwtekening

Niet verder zoeken maar Architectdirect bellen.

Binnen 4 dagen hadden wij bouwtekeningen, constructieberekening, en sterkteberekening voor vergunning aanvraag.

Zeer vakkundig en zeer snel.
Als er iets gewijzigd moet worden is dat geen probleem en het wordt direct uitgevoerd.
Ook de prijs is zeer gunstig, bij andere architecten bent u veel duurder uit.
Ze kregen zelfs complimenten van gemeente dat alles er zo netjes en verzorgd uit zag.
Dit bedrijf zou ik iedereen aan bevelen!

Nick en Murat heel erg bedankt.

Paul uit: Moerdijk

28-03-2018

Ervaring met: Vergunningsaanvraag Verbouwing

Eerst even persoonlijk op bezoek geweest, bv voor kleur advies. Vervolgens alles via internet. Het leek of de medewerkers dag en nacht werken. Zeer snel reactie en goed meedenken. De constructeur vroeg wat meer tijd (ziekte) maar alles is wondersnel gegaan. De tekeningen en 3D print waren zeer uitgebreid en duidelijk. Kortom het kon niet beter (maar 10 geven is wat overdreven). Na 8 weken de vergunning van dakkapellen die ook op de openbare ruimte gericht waren, ontvangen. Heel veel dank

jeroen uit: utrecht

17-03-2018

Ervaring met: Schetsontwerp

Snel geholpen, altijd bereikbaar, goed meedenken, creatief ontwerp. TOP

Nande uit: Nijmegen

08-03-2018

Ervaring met: Bouwtekening

Architectdirect heeft ons heel goed geholpen met het maken van bouwtekeningen, constructieberekeningen en het indienen van een bouwvergunning. We werden heel goed en duidelijk geadviseerd en de communicatie ging super snel. Daarnaast ook nog eens goed betaalbaar.