Beoordelingen Architectdirect.nl

• Advies en service 9,4

Walter uit: Den Haag

26-04-2017

Ervaring met: Vergunningsaanvraag Verbouwing

Zeer goede architecten die goede kwaliteit leveren.

Annette uit: Hoorn

17-04-2017

Ervaring met: Schetsontwerp met Virtual Reality

Murat heeft wonderen verricht. Het is bijzonder knap hoe hij een gemeentelijk monument in zijn ontwerp laat "omarmen" door zeer abstracte nieuwbouw (gevel van staal!) en een volledig harmonieus beeld neer kan zetten. Als het mij gegund is om dit pand conform schetsontwerp te mogen verbouwen, schakel ik Murat zeker weer in (ik zou niet zonder hem kunnen). Service is echt top. En de prijs... dat kan eigenlijk gewoon niet. Het resultaat zou bij iedere andere architect 10 x zoveel kosten.

Stieneke uit: Nieuw Vennep

17-04-2017

Ervaring met: Bouwtekening

Snel en efficient opdracht verwerkt. Mail werd snel beantwoord.

Mark uit: Schaijk

08-04-2017

Ervaring met: Bouwtekening

Erg tevreden met mijn ervaring met Architect direct. Duidelijke communicatie en snel geleverd. Het was alleen niet binnen 24 uur, maar een aantal dagen. Niet dat ik de tekening zo snel nodig had, maar er wordt wel mee geadverteerd. Hoe dan ook, zeer tevreden.

Hans uit: Valkenswaard

02-04-2017

Ervaring met: Bouwtekening

Echt een super service!!!! Kan het iedereen aanbevelen zijn gewoon zeer goede deskundigen die ook nog enthousiast en heel goed communiceren ook s avonds en in het weekend.
Nogmaals dank voor jullie super hulp
Mvg Hans Langenhuizen

Vin uit: Rotterdam

31-03-2017

Ervaring met: Schetsontwerp

Super snelle reactie. In eerste instantie via de app en binnen 24 uur telefonisch vrijblijvend een vergunningscheck gedaan.
Vervolgens na bestelling een waanzinnig mooi schets gemaakt voor een aanbouw en om te gebruiken bij de conceptaanvraag voor de vergunning
Zelfs de gemeente gaf hen complimenten voor de schets.
De bouw viel buiten het bestemmingsplan maar door de professionele tekening toch groen licht gekregen.

De woning is afgeketst dus de bouw ook maar de mannen van architectdirect hebben puik werk geleverd. Waarvoor mijn dank!!!!

31-03-2017

Nick Matulessy heeft mijn bouwtekening opdracht gedaan. Ik ben zeer tevreden met zijn service en snelheid van reactie. De 1e versie was af binnen 24 uur zoals de bedrijf heeft beloofd. Er waren een paar kleine aanpassingen nodig voordat ik de tekening indiend bij gemeente en die waren ook snel gemaakt. Na de indienen vroeg de gemeente voor wat extra info en Nick deed het weer goed en snel. Nu de toestemming is goedgekeurd en ik ben blij dat ik Architectdirect heb gekozen. Zeer een aanrader!

Melissa uit: Haarlem

29-03-2017

Ervaring met: Vergunningsaanvraag Verbouwing

Wij zijn super tevreden met de snelle service!!
Alles zag er tot in de puntjes top en verzorgd uit.
Vergunning in 4 weken al binnen.

Bedankt!

Kees-Jan uit: Utrecht

24-03-2017
8,2

Ev uit: Utrecht

20-03-2017
9,6

Ervaring met: Vergunningsaanvraag Verbouwing

Zeer deskundig en erg snel in het afleveren van de tekeningen. Zeker een aanrader!