Beoordelingen Architect24

• Deskundigheid 9,5
  • Service 9,8

Y. Meijsen uit: Hoofddorp

16-01-2019

Op Architect24 kan je bouwen, letterlijk en figuurlijk.

Ik had zelf al redelijke bouwkundige kennis en een globaal idee voor een schetsontwerp. Dit werd via internet gedeeld en telefonisch doorgesproken met de architect en hij analyseerde de aandachtspunten snel. Niet alleen in esthetisch opzicht, maar zeker ook mbt haalbaarheid en vergunningen.

Het resultaat liet niet lang op zich wachten en overtrof mijn verwachtingen! Architect Murat Imamoglu weet een perfecte architectonische toevoeging te geven zonder de praktische haalbaarheid en kostencomponenten uit het oog te verliezen. Voor ons een ideale combinatie die tot een snel en mooi resultaat heeft geleid!

Y. Yildiz uit: Eindhoven

11-01-2019

Snel, accuraat en een persoonlijke service!

Hans uit: Valkenswaard

11-01-2019
9,6

Via een kennis ben ik terechtgekomen bij Architect24 om een ontwerp en bouwtekening te laten maken voor een aanbouw en het verbouwen van de bestaande plattegrond van mijn tussenwoning. De samenwerking was zeer professioneel. Met name mijn complimenten voor de transparante en heldere communicatie. Prijs-kwaliteit is prima. Al met al zeer tevreden!

Aster uit: Haarlem

25-12-2018

Ben heel erg positief over de samenwerking met Murat Imamoglu. Zowel over het meedenken, snelheid, stiptheid, deskundigheid (voor zover ik dat kan beoordelen), alle communicatie en het eindresultaat; compleet tekeningpakket. Een huisbezoek kan geregeld worden maar zit niet bij de prijs in. Heb gemerkt dat alles prima telefonisch/digitaal af te stemmen is. Kan Architect24 iedereen aanbevelen.