Beoordelingen Aqua Solar

• Advies 9,1
  • Klantvriendelijkheid 9,0
  • Vakkundige montage 9,0
  • Afspraak nakomen 9,0
  • In welke mate zou u deze Starline dealer en haar producten aanraden aan vrienden/familie/collega’s? 8,6

Familie van Wel uit: Weert

08-05-2017

Ervaring met: Zwembad

Het team van Aqua Solar is met prima adviezen gekomen over de plaats en hoogte van het zwembad in onze qua hoogte nogal variërende tuin en heeft dat ook heel mooi kunnen visualiseren. Het was wel duidelijk dat ze wisten waar ze het over hadden. Daarna is ook de aanleg van het zwembad op vakkundige wijze aangepakt. Met een enthousiaste en vriendelijke wijze van werken. Ik beveel Aqua Solar daarom graag aan. Aqua Solar verstaat het vak.

Familie Beurskens uit: Sittard

25-01-2017

Ervaring met: Zwembad

Aqua Solar is een gedegen en ervaren bedrijf met nog jonge en dynamische medewerkers. Ze komen altijd hun afspraken na en hebben een kwalitatief en mooi zwembad bij ons gebouwd.

Familie Jaspers uit: Maastricht

02-01-2017
9,5

Ervaring met: Zwembad

Dankzij Aquasolar en Starline werd ons droomzwembad realiteit!
Fam. Jaspers

Familie van Utteren uit: Maastricht

Ervaring met: Zwembad

Complimenten voor Aqua Solar. Goed advies waarbij de klantwens duidelijk centraal staat en waarbij niet naar de mond wordt gepraat. Starline is topkwaliteit en daar sluit Aqua Solar eigenlijk met alles perfect bij aan. Mochten we ooit gaan verhuizen, dan komt er in de nieuwe tuin zeker een Starline bad en Aqua Solar gaat het dan zeker plaatsen!

Familie Scherders uit: Cadier en Keer

7,7

Familie twiss

20-12-2016

fijn hoor. En gezellig! Dat ook nog eens...

Familie Gijzen uit: Elsloo

18-12-2016

Ervaring met: Zwembad

Alleen maar lof over dit bedrijf.Kunnen wij aan iedereen aanbevelen met een gerust hart.

Familie Boumans uit: Stein

18-12-2016
9,5

Ervaring met: Overig

Top bedrijf met fantastische after service

Familie Linssen uit: Linne

17-12-2016

Familie van Hooren uit: Susteren

16-12-2016
7,7

Ervaring met: Spa/Whirlpool

Service Aqua Solar is prima. Kwaliteit Spa (Sundance) matig. Al 2 x binnen 5 jaar storing problemen gehad (1x onder garantie opgelost: zie prima service van Aqua Solar) en 1x erg kostbare vervanging van de heater waarvan alléén de pakking lekte.