Beoordelingen AppWays

• Persoonlijk advies 8,9
  • Deskundigheid 9,1

Leon Tanate

19-10-2017

Appways is een ontzettend flexibel bedrijf die goed luistert naar de wensen van de klant. Zo heb ik met mijn bedrijf een app laten ontwikkelen door Appways die naadloos aansluit op de online groei die ik wil realiseren met mijn bedrijf. Appways is erg goed op de hoogte van de ontwikkelen binnen retail en weet wat mijn bedrijf nodig heeft om online en offline een stap voor te kunnen zijn voor de revolutie binnen de retail. Het prettige is dat Appways snel reageerd op vraagstukken die ik had en zo nodig direct de aanpassingen kunnen implementeren in de app. Petje af voor de service en kennis die dit bedrijf in huis heeft.

Jordy Oostveen

18-10-2017

H. Feenstra

17-10-2017

Ik kan niet anders dan zeer tevreden zijn, en meer! Uitermate prettige en professionele jongens die het idee waar ik mee kwam om wisten te zetten in een fantastische app. De begeleiding gedurende de ontwikkeling van de app was super. Binnen een paar weken af! TOP!

Matthijs Zomer

16-10-2017

Uitstekend samengewerkt met Mike en zijn team. Voor de app "BPZ Deurscanner" hebben wij zelf het ontwerp aangeleverd, waarna Appways het functionele stuk heeft opgepakt. Prima samenwerking!

Zafira van Berkel

16-10-2017
8,5

Zeer snelle service, communicatief en klantvriendelijk!

Proxyking

29-09-2017
1,0

Al een hele tijd bezig met appways. Heel vaak heen en weer gemailed. Sinds Juli. App is nogsteeds niet af. Ook door fout vanuit mijn kant. Maar vanaf augustus was alles al opgelost. Sindsdien nog geen app gezien. Ook al meerdere malen gemailed geen gehoor. Gevraagd voor mijn geld terug ook niet gekregen. Zeer slecht bedrijf. Raad u aan geen zaken te doen.

Kleis Sorgdrager

13-03-2017

Heerlijk om direct zaken te kunnen doen met appways! Het feit dat ik geen enkel verstand heb van het maken van apps was al vanaf het eerste contact geen enkel probleem. Ik werd snel en vakkundig geholpen door de uitstekende accountmanagers Ben en Leonard. TOP!

Birgit Bunt

13-03-2017

Ik ben blij met de app die AppWays voor ons heeft gerealiseerd. Het is een mooie app geworden en erg gebruiksvriendelijk. Bovendien is alles erg snel gegaan en had ik er zelf nauwelijks werk aan.

Lesley

10-02-2017

Aangezien wij zelf totaal geen kennis hebben op het gebied van apps zochten wij een partij die onze bedrijfsvisie goed kon vertalen naar een passende en mooie app. De uiteindelijke app voldoet qua gebruiksvriendelijkheid en look-and-feel helemaal aan onze verwachtingen en we zijn zeer blij dat we hebben gekozen voor Appways!

Steffen Boskma

28-12-2016
9,5

We hebben een app laten maken voor onze website waar toeslagen aangevraagd kunnen worden. Het resultaat was een goede snelle app waar meegedacht was met het concept. Kortom helemaal top, we zullen onze volgende app ook door AppWays laten maken.