Beoordelingen Apprenza Cosmedisch Instituut

• Website & afspraak maken 9,3

jimmy uit: tilburg

10-12-2018

Ervaring met: Gezichtsbehandeling

Ik vond de vragenlijst vooraf mijn 1e behandeling erg gedetailleerd en lang, maar kwam bij de intake voor mijn behandelings sessie tot de conclusie dat zoveel mogelijk informatie vooraf nodig is om een passend traject qua behandelingen en producten af te stemmen per individu. Er wordt echt een behandelplan om maat gemaakt per klant en dat gaf mij een kijk op hoe klantgericht er te werk gegaan wordt. Gedurende de bahandeling wordt er steeds verteld wat ze gaan doen en hoe ze dat doen en wat de functionaliteit van elke stap is zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Tussendoor wordt er een gezellig praatje gemaakt en staat er een lekker rustig muziekje op. Na de behandeling wordt weer gevraagd wat je er van vond, daarbij krijg je een mapje mee (mooi verzorgd) met jou behandeladviesplan en diverse product informatie. Ik vind het een mooie onderneming die gezien en ondekt (voor diegene die een goede schoonheidssalon zoeken) mag worden. een dikke 10

Lin uit: Poppel

08-12-2018

Ervaring met: Gezichtsbehandeling

Zeer duidelijke uitleg over de mogelijke behandelingen en zeer vriendelijk personeel!

bram uit: Tilburh

08-12-2018
9,8

Ervaring met: Overige

Goede service. Heel vriendelijk personeel!!

Liesbeth uit: Dessel

03-12-2018

Jacqueline uit: Hilvarenbeek

24-11-2018

Ervaring met: Vetbevriezing

Wordt heel vriendelijk ontvangen en je voelt je echt op je gemak.
Leggen alles duidelijk uit . Is een prettige ervaring

Anja uit: Tilburg

14-11-2018

Ervaring met: Gezichtsbehandeling

Lieve Maartje en Chantal. Ik kom al jaren bij jullie en heb volgens mij nog nooit een review achter gelaten maar na het bezoek van deze week was ik weer zo blij en tevreden dat ik dit toch even wil delen en ook met iedereen die dit leest. Jullie blijven mij keer op keer verrassen in positieve zin. Als jullie iets nws hebben dan weet ik al dat het goed is. alles is gewoon top. Nemen keer op keer de tijd en mijn huid die blijft al jaren 45! Tot over een paar weekjes weer lieverds.

Hanneke uit: Poppel

Ervaring met: Vetbevriezing

Zoals uit bovenstaande cijfers blijkt ben ik zeer tevreden

Jeanette

Ervaring met: Vetbevriezing

Duidelijke uitleg, gewoon top!

Rianne uit: Weelde

9,5

Ervaring met: Overige

Ik kom hier al jaren, voor meerdere dingen, waaronder permanente make-up, gezichtbehandelingen en vetbevriezing en alles is echt super

anita uit: alphen

28-10-2018

Ervaring met: Gezichtsbehandeling

het was een geweldige ervaring om mee te maken maar ik vond het wel jammer dat het einde afgeranseld werd.