Beoordelingen Apprenza Cosmedisch Instituut

Nicole uit: Poppel

01-02-2019
9,9

Ervaring met: Gezichtsbehandeling

Heerlijk luxe behandeling met de producten van Cosmedix. Super boost voor mijn huid en lekker ontspannen. 👍

M uit: Poppel

30-01-2019

Ervaring met: Injectables

Heb een Botox behandeling ondergaan.
De esthetisch arts, is oprecht, vriendelijk, geen vraag te veel, en een vlotte dame welke haar behandelingen goed vertegenwoordigd in het aanzien.
Uiteraard werd bij binnenkomst de deur geopend, mijn jas aangenomen, en het rook er heerlijk..
Last but NOT Least, de open mail m.b.t een afspraak of info via de site, werd vrij snel op gereageerd..

Eugenie uit: Baarle Nassau

28-01-2019
7,9

Ervaring met: Gezichtsbehandeling

behandeling was prettig. Wel last van onzuiverheden dagen erna.

Celeste uit: Merksplas

26-01-2019

Bram uit: Tilburg

12-01-2019
9,7

Ervaring met: Overige

Goede behandeling van voeten en heel vriendelijk personeel

Sanna uit: Baarle-Hertog

12-01-2019

Ervaring met: Overige

Hele fijne pedicure gekregen van Nathalie, dankjewel!

Julia uit: Cor van der bokstraat 17

19-12-2018

Heel fijn een warm gevoel als jij wordt behandeld.

jimmy uit: tilburg

10-12-2018

Ervaring met: Gezichtsbehandeling

Ik vond de vragenlijst vooraf mijn 1e behandeling erg gedetailleerd en lang, maar kwam bij de intake voor mijn behandelings sessie tot de conclusie dat zoveel mogelijk informatie vooraf nodig is om een passend traject qua behandelingen en producten af te stemmen per individu. Er wordt echt een behandelplan om maat gemaakt per klant en dat gaf mij een kijk op hoe klantgericht er te werk gegaan wordt. Gedurende de bahandeling wordt er steeds verteld wat ze gaan doen en hoe ze dat doen en wat de functionaliteit van elke stap is zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Tussendoor wordt er een gezellig praatje gemaakt en staat er een lekker rustig muziekje op. Na de behandeling wordt weer gevraagd wat je er van vond, daarbij krijg je een mapje mee (mooi verzorgd) met jou behandeladviesplan en diverse product informatie. Ik vind het een mooie onderneming die gezien en ondekt (voor diegene die een goede schoonheidssalon zoeken) mag worden. een dikke 10

Lin uit: Poppel

08-12-2018

Ervaring met: Gezichtsbehandeling

Zeer duidelijke uitleg over de mogelijke behandelingen en zeer vriendelijk personeel!

bram uit: Tilburh

08-12-2018
9,8

Ervaring met: Overige

Goede service. Heel vriendelijk personeel!!