Beoordelingen AppMKB

• Persoonlijk advies 9,0
  • Deskundigheid 9,1

Iris Hassing

19-01-2018

Zeer tevreden en gezien mijn onervarenheid met dit specialisme, word ik zeer goed geholpen. De samenwerking is prettig.

Quinthy van den Anker

18-01-2018
9,8

Maurits Aarts

17-01-2018

Prettige ervaring gehad met dit bedrijf, ze weten wat ze doen en denken graag met je mee over het eindresultaat. Zeker voor herhaling vatbaar.

Anne Dijkstra

17-01-2018
9,5

Onze app werkt uitstekend!

Johnno De Vos

16-01-2018

Prettige (snelle) samenwerking, denken goed mee met de klant en zijn altijd bereikbaar.

Julian W

16-01-2018

Zeer tevreden over de dienstverlening.

Iris

18-12-2017

Marc Feijen

18-12-2017

Voor Inkoop Experts heeft AppMKB een app ontwikkeld waarmee mijn aanvragen ook op iedere smartphone kunnen worden aangevraagd, deze werd naar wens ontwikkeld en was binnen no-time live!

Matthijs Dijkers

25-10-2017

Zeer klantvriendelijk. Goede kwaliteit en een uitstekende service. Een aanrader om zaken mee te doen

Leon Tanate

19-10-2017

Appways is een ontzettend flexibel bedrijf die goed luistert naar de wensen van de klant. Zo heb ik met mijn bedrijf een app laten ontwikkelen door Appways die naadloos aansluit op de online groei die ik wil realiseren met mijn bedrijf. Appways is erg goed op de hoogte van de ontwikkelen binnen retail en weet wat mijn bedrijf nodig heeft om online en offline een stap voor te kunnen zijn voor de revolutie binnen de retail. Het prettige is dat Appways snel reageerd op vraagstukken die ik had en zo nodig direct de aanpassingen kunnen implementeren in de app. Petje af voor de service en kennis die dit bedrijf in huis heeft.