Beoordelingen AppMKB

• Persoonlijk advies 9,0
  • Deskundigheid 9,1

Karin Lourens Bedrijfsnaam: Lourens Administratie

18-06-2018

Gewoon goed, snel en er wordt naar de klant geluisterd

Bedrijfsnaam: Work together

08-06-2018

goede samenwerking met Mike. aangezien wij totaal geen ervaring hebben in deze branche werd het goed uitgelegd!
ook de communicatie erg fijn dat ze altijd bereikbaar zijn, zelf in het weekend en 's avonds tot laat.

Edwin Bos Bedrijfsnaam: Bouwnetwerk Noord BV

01-06-2018

Mensen weten goed waar ze over praten en denken goed met de klant mee en hebben vrijwel overal een goede oplossing voor.

Arjan Westmaas Bedrijfsnaam: WeCloudit Group B.V.

29-05-2018

Snelle intake, duidelijke uitvoer, goede oplevering en scherp prijsbeleid. We zijn prima tevreden over onze app.

Daniel Kamphuis Bedrijfsnaam: DataRoute

17-05-2018

Goede service!
Vragen worden snel beantwoord en updates worden snel doorgevoerd.

E-division Bedrijfsnaam: Edivision

16-04-2018

Fijne samenwerking met Leonard, hij doet er alles aan om alle processen tot tevredenheid te begeleiden tot de klus geklaard is.
Minpuntje is wel de beperkte keuze icoontjes.
Verder zeker een aanrader voor functionele apps.

Wim van Leeuwen Bedrijfsnaam: De Haagse Markt

10-04-2018

Wij ervaren AppMKB zoals ze zich zelf hebben aangeboden op hun site. No Nonsens. Een betere omschrijving voor dit bedrijf bestaat niet. Ze verrichten in onze ogen wonderen in een zeer korte tijd en ze zijn zeer service gericht. Daarnaast ook een zeer goede prijs. Dit vind je nergens.

Iris Hassing

19-01-2018

Zeer tevreden en gezien mijn onervarenheid met dit specialisme, word ik zeer goed geholpen. De samenwerking is prettig.
(Bedrijf: DAF Trucks)

Quinthy van den Anker

18-01-2018
9,8

(Meubelspuiterij Hoogeveen)

Maurits Aarts

17-01-2018

Prettige ervaring gehad met dit bedrijf, ze weten wat ze doen en denken graag met je mee over het eindresultaat. Zeker voor herhaling vatbaar.