Beoordelingen AppMKB

• Persoonlijk advies 9,0
  • Deskundigheid 9,1

Jaap Spiering Bedrijfsnaam: Master Etiketten B.V.

07-12-2018

Snelle communicatie, altijd direct antwoord. Een bureau met geduld. Flexibel en altijd behulpzaam, ook al loopt het project uit. Zeer tevreden.

M Reinders Bedrijfsnaam: Firmareinders

17-09-2018

Netjes en correct

We hebben een mooie oplevering in ontvangst genomen.

Ruben Bedrijfsnaam: De Goede

14-09-2018

Grafisch goed inzicht!

Annelon Roskam Bedrijfsnaam: A-typical.nl

10-09-2018

Ze hebben mij erg goed geholpen met de app voor A-typical.nl. Ze reageren snel op mijn mail wat ik erg fijn vindt. Ook zijn ze duidelijk in de communicatie. Communicatie vind ik belangrijk bij een samenwerking.

Daardoor is de deskundigheid en het persoonlijk advies ook top!

Paul Vlaanderen Bedrijfsnaam: Instituut voor Preventie & Gezondheid

11-07-2018

Bijzonder deskundige medewerkers, die ons als leek in de wereld van de apps bijzonder geholpen hebben de juiste app te ontwikkelen voor een acceptabele prijs.

Bram van der Burgt

04-07-2018

Vriendelijke en professionele service waarmee je snel een eenvoudige doch effectieve app kan laten ontwikkelen. Veruit de goedkoopste in de markt zonder te verliezen op kwaliteit

Bedrijfsnaam: Work together

08-06-2018

goede samenwerking met Mike. aangezien wij totaal geen ervaring hebben in deze branche werd het goed uitgelegd!
ook de communicatie erg fijn dat ze altijd bereikbaar zijn, zelf in het weekend en 's avonds tot laat.

Edwin Bos Bedrijfsnaam: Bouwnetwerk Noord BV

01-06-2018

Mensen weten goed waar ze over praten en denken goed met de klant mee en hebben vrijwel overal een goede oplossing voor.

Arjan Westmaas Bedrijfsnaam: WeCloudit Group B.V.

29-05-2018

Snelle intake, duidelijke uitvoer, goede oplevering en scherp prijsbeleid. We zijn prima tevreden over onze app.

Daniel Kamphuis Bedrijfsnaam: DataRoute

17-05-2018

Goede service!
Vragen worden snel beantwoord en updates worden snel doorgevoerd.