Beoordelingen Apollo Verhuizingen

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Verwachting waargemaakt 9,2

Martijn uit: Amstelveen

09-08-2019
9,6

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice

Pluspunten:
Vorige maand zijn wij naar volle tevredenheid verhuisd door Apollo Verhuizingen. Na een eerste inventarisatieronde werd er op donderdag ingepakt door twee ervaren medewerkers. Dat ging zo snel dat we af en toe moeite hadden om bij te houden wat er meeging. Er wordt ruim voldoende gebruik gemaakt van inpakpapier, wat voor de nodige isolatie zorgt. Ook wordt er absoluut niet bezuinigd op verhuisdozen, zodat deze niet te zwaar worden en je spullen goed verpakt meegaan in de verhuiswagen. Meubelen die meeverhuisden werden indien nodig uit elkaar gehaald en met oog voor detail weer in elkaar gezet. De volgende dag werd de verhuiswagen volgeladen en vertrok de stoet richting het nieuwe huis, waar alle dozen op ons aangeven in de juiste ruimtes geplaatst werden. Hierbij was ook tijd voor een grapje tussendoor en uiteindelijk werd het onder genot van een kopje koffie gewoon een gezellige dag. Waar we initieel enorm opzagen tegen de verhuizing, werd het door de enthousiaste ploeg van Apollo een stressvrije onderneming. Ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen en ga de volgende keer dat we gaan verhuizen zeker weer contact opnemen.

Verbeterpunten:
Duidelijkere labels op de dozen (nu staat alleen de ruimte vernoemd waar ingepakt is, niet de inhoud) en af en toe een dubbelcheck met de bewoners of iets ├ęcht wel mee moet.

Ronald uit: Zaandijk

26-07-2019

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, De- en montage meubelstukken, Handymanservice

evert uit: amsterdam/amstelveen

25-07-2019
9,9

Ik ben: eerste keer klant

Pluspunten:
Gewoon een meer dan uitstekend op elkaar ingewerkt nvtteam, dat volledig datgene doet wat afgesproken is. En als team datgene wat gaat gebeuren even aangeeft en toelicht.

Marco uit: Landsmeer

08-04-2019

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Snel en deskundig

Nvt

Ilse uit: Amsterdam

11-03-2019

Afgenomen dienst(en): Verhuizing

Pluspunten:
Professionele verhuizers. Gaan vakkundig en praktisch te werk. De verhuizing werd snel en netjes uitgevoerd. Fijn dat iemand de inboedel vooraf kwam taxeren. Werd goed gereageerd op vragen.

Verbeterpunten:
Communicatie vooraf kan beter. Ik heb een paar keer moeten bellen voor bevestiging. Ook was mij niet duidelijk dat op de dag zelf bv gaderobedozen beschikbaar waren. Overigens werd ik wel elke keer als ik belde goed geholpen.

Dirk Jan uit: Hoofddorp

26-02-2019

Maayke uit: Amsterdam

01-02-2019

m uit: Amsterdam

01-02-2019
7,0

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken

Pluspunten:
gewenste datum kon snel vastgelegd worden

Vikash uit: Amsterdam

14-12-2018

Ik ben: eerste keer klant

Afgenomen dienst(en): Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, Handymanservice, In- uitpakservice

Pluspunten:
- alles was top, boven verwachting en zeer respectvol omgegaan met alle spullen.

Ans uit: Amsterdam

10-11-2018

Afgenomen dienst(en): Opslag

Pluspunten:
Een hele dikke 10 voor alle medewerkers.
Alle medewerkers waren 100 procent service gericht - van receptionisten - 't verhuisteam - de planning - tot de directeur zelf.
TOP BEDRIJF!!!