Beoordelingen Apetrotse Kinderen

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Karima uit: Capelle aan den IJssel

18-02-2017

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Wij hebben de training die Daniëlle gaf als positief en fijn ervaren. Onze zoon heeft er veel baat bij gehad.

priscilla uit: castricum

15-02-2017

Ervaring met: Ouderpakket

Ik heb zeer positieve ervaringen met Apetrotse Kinderen. In 2 sessies heb ik zeer goede adviezen en bruikbare tips gekregen die ik nog dagelijks in de praktijk toepas. Het positieve effect op mijn zoon van toepassing van de adviezen en tips is goed merkbaar. Hierdoor zit ik ook beter in mijn vel. De sessies hebben mij meer geleerd over de 'leefwereld' van mijn zoon waardoor ik hem nu beter begrijp en positiever kan benaderen.

Jose uit: Rotterdam

Ervaring met: Individuele weerbaarheidstraining

Toen uit de route 8 toets bleek dat ons kind een erg laag zelfbeeld had, zijn we zoek gegaan naar iemand die onze dochter daarbij kon helpen. Danielle van Apetrotskinderen heeft haar enorm geholpen en tools meegegeven waarmee onze dochter weer positief verder kon. We kunnen haar dan ook zeker aanbevelen !

Daniëlle uit: Gouderak

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Mijn dochter heeft ontzettend veel baat gehad bij de weerbaarheidstraining. Ze kan dingen makkelijker los laten en gaat, zonder zich zorgen te maken over andermans mening, haar eigen gang. Ze vindt het nu makkelijker om 'NEE' te zeggen.

Laura uit: Gouda

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Het was een super praktische training met veel persoonlijke aandacht aan mijn zoontje van 10. Hij is Apetrots!

Thijs uit: Moordrecht

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Daniëlle is heel rustig en vriendelijk en weet de kinderen op hun gemak te stellen. Hierdoor voelen ze zich veilig wat de cursus ten goede komt.
Mijn zoon heeft veel geleerd tijdens deze training en past het geleerde nog regelmatig toe. Hij voelt zich zekerder en kan beter met bepaalde emoties omgaan.
Hij (en wij als ouders) zijn blij dat we deze stap gezet hebben. Het was een intensieve training maar onze zoon heeft er zeker veel aan gehad.