Beoordelingen Apetrotse Kinderen

• Kindvriendelijk 9,5

olga uit: Moordrecht

22-03-2017

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Een zeer prettige training waar ruimschoots ruimte is voor persoonlijke problemen/vraagstukken. Gaat op diverse algemene ontwikkelingsvaardigheden in en probeert dit spelenderwijs te oefenen met de kinderen. Belangrijk is dat ouders hier thuis op doorpakken, dan kan de training zeer waardevol zijn voor elk kind

jolanda uit: arkel

15-03-2017

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Mijn zoon jake heeft zo mooie metamorfose gemaakt door deze training zijn houding op school met werkjes starten is helemaal tot positief punt veranderd. Ook geeft hij kinderen en juf complementjes en kan hij beter met ze emoties overweg. Ik vindt het een super training.

mirjam uit: gouda

06-03-2017

Patricia uit: Oud-Beijerland

28-02-2017

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Onze dochter heeft veel baat gehad bij de weerbaarheidstraing. Ze vond de bijeenkomsten erg leuk en was graag met de oefeningen bezig. Het boek over bikkellandia is erg leerzaam en leuk opgezet en de situaties zijn herkaanbaar voor kinderen. Ze heeft echt handvatten gehad hoe ze met haar gevoelens om kan gaan en hoe ze een bikkel kan zijn.. De interactie met andere kinderen heeft ze ook als positief ervaren.

Lotti uit: Amstelveen

27-02-2017

Ervaring met: Kindercoaching

De training heeft voor mijn zoontje de eerste stappen gezet naar het positieve denken. Steeds vaker hoor ik hem zeggen: "dat kan ik wel hoor, kijk maar!". Ik raad de coaching van Daniëlle ieder kind aan dat extra steun kan gebruiken bij een beter zelfbeeld en bij het beter leren omgaan met (frustrerende) emoties.
Daniëlle heel hartelijk bedankt! :-)

L uit: Zoetermeer

23-02-2017

Ervaring met: Kindercoaching

graciella uit: Rotterdam

22-02-2017

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Mijn ervaring met de training van danielle is zeer positief.Danielle zet zich met hart en ziel in voor haar werk.Na de weerbaarheidstraining van danielle is mijn dochter van 9 beter in staat voor zichzelf op te komen en ook kan zij nu haar grenzen bepalen.Het gaat uitstekend met haar.Ik kan danielle van harte aanbevelen aan ouders die op zoek zijn naar coaching voor hun zoon of dochter.Danielle van ons krijg je vijf sterren.

Marcel uit: 's-Gravenpolder

22-02-2017

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Mijn zoon Isha heeft veel opgestoken van de weerbaarheidstraining. Hij zag er eerst tegenop. Maar kijkt met plezier terug op de cursus. Ook het persoonlijk contact met Danielle heb ik als zeer positief ervaren.

Erik uit: Den Haag

19-02-2017
8,5

Karima uit: Capelle aan den IJssel

18-02-2017

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Wij hebben de training die Daniëlle gaf als positief en fijn ervaren. Onze zoon heeft er veel baat bij gehad.