Beoordelingen Apetrotse Kinderen

• Kindvriendelijk 9,4

Jess uit: Gouda

02-08-2018

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Het is een leerzame training voor zowel ouder als kind. Er zijn merkbare verbeteringen en het geeft de ouders handvaten.

Otteline uit: Snelrewaard

26-07-2018

Leon uit: Bleiswijk

09-07-2018

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

We hebben de weerbaarheidstraining voor onze dochter (5) als zeer waardevol ervaren. Ze heeft op haar jonge leeftijd handvatten gekregen om om te gaan met situaties waar ze moeite mee had. Ze is in 9 weken tijd enorm vooruit gegaan en zelfverzekerder geworden in nieuwe, onbekende situaties.

Shirley uit: Heinenoord

25-06-2018

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Ryan heeft het erg naar zijn gehad en heeft al wat kunnen toepassen van wat hij geleerd hebt. Vindt het jammer dat de lessen voorbij zijn. Hopen dat dit voldoende voor hem is geweest en anders maken we zeker weer een vervolg afspraak.

Edwin uit: Voorburg

22-06-2018

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Aanleiding voor de training was dat onze zoon wat weinig afstand kon nemen van dingen die tegen hem werden gezegd. Hij heeft een grote groei laten zien gedurende de trainingsweken en weet nu wanneer hij een bikkel of een chiller kan zijn om de situatie aan te gaan. Dank voor de zeer goede begeleiding waarbij het kind centraal staat!

Eva uit: Vlaardingen

18-06-2018

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Ik heb het als heel fijn en leerzaam ervaren voor mijn dochter maar ook voor ons als ouders. Communicatie is super en mijn dochter ging er elke week met plezier er naar toe.

Fatima uit: Rotterdam

17-06-2018

Ervaring met: Kindercoaching

Het was een goed positief training šŸ˜„

Suzanne uit: Rotterdam

16-06-2018
8,5

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Daniƫlle weet een veilige setting te creƫren voor de kinderen, door middel van persoonlijke benadering en aandacht voor elk kind. Onze dochter van 5 durft nu veel meer initiatief te nemen in sociale situaties en is zelfverzekerder geworden.

lisette uit: capelle ad ijssel

30-05-2018

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

super fijne training gehad.
dochtertje heeft de weken als prettig ervaren is staat veel steviger in haar schoentjes.
daarnaast goeie tips en adviezen gekregen in de evaluaties

Krista uit: Krimpen aan den IJssel

28-05-2018

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Mijn zoontje (5) heeft twee trainingen voltooid bij Apetrotse Kinderen (eerst de individuele, daarna de groepstraining). Door deze training heeft hij geleerd om te gaan met nieuwe (soms spannende) situaties en geleerd om vooral toch door te zetten als dingen niet direct lukken. Naar mate de training verder vorderde vernam ik ook van andere mensen dat mijn zoontje steeds meer met dingen mee ging doen en uit zichzelf dingen ging vertellen. Meest belangrijk: ik hoor van mijn kind zelf ookdat hij nu plezier heeft in bezigheden die hij voorheen vooral "stom" (lees: eng/spannend) vond. Danielle, die de training verzorgde, is verder een prettige gesprekspartner en een fijn klankbord voor bezorgde ouders. Heel erg bedankt!