Beoordelingen Apetrotse Kinderen

19-04-2018

Hanneke uit: IJsselstein

03-04-2018

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Tevreden kijken we terug op de cursus die Roos volgde afgelopen maanden bij Apetrotse Kinderen. Ze heeft er veel geleerd op een leuke en spelenderwijze manier. Ze had plezier in de bijeenkomsten en met de bijbehorende oefeningen en verhalen in het werkboek konden we thuis ook aan de slag.

Brenda uit: Gouda

30-03-2018

Ervaring met: Kindercoaching

Onze dochter is goed geholpen met een persoonlijke Trots als een pauw training met aanpassingen speciaal voor haar. Ze heeft nu meer mogelijkheden om haar problemen aan te kunnen en er zelf iets aan te doen.
Daniƫlle is heel vriendelijk en weet goed de aandacht vast te houden en ondanks allerlei afleidingspogingen, toch het gesprek aan te gaan over lastige onderwerpen. We zijn heel tevreden over haar hulp. Nu is het aan onze dochter en aan ons om met alle tips in de praktijk aan de slag te gaan.

Samiena uit: Den Haag

30-03-2018

Ervaring met: Kindercoaching

Mijn zoon van 6 heeft deze training gedaan en het heeft hem zo goed gedaaan. Hij heeft nu genoeg handvatten mee om een nog grotere bikkel te zijn dan dat hij al was.
Je merkt echt tijdens de training kleine veranderingen die je nooit zou verwachten.

Dank je wel Morindy

Martijn uit: Leidschendam

23-03-2018

Barbara uit: Moordrecht

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Dankzij deze training zit mijn zoon veel beter in zijn vel op school omdat hij heeft geleerd om met zijn faalangst om te gaan.

uit: Moordrecht

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Vanaf het eerste moment een prettige ervaring waar mijn zoon in 6 weken tijd heel erg veel geleerd heeft.