Beoordelingen Apetrotse Kinderen

08-12-2017

Anne uit: Gouda

05-12-2017

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Mijn dochter van 11 jaar oud heeft deelgenomen aan de weerbaarheidstraining 8-12 jaar. Ze heeft heel veel geleerd in deze 6 weken om sterker in haar schoenen te staan en zekerder over te komen. De cursus wordt op een leuke manier gegeven. Geen straf dus om erheen te gaan.
Duidelijke terugkoppeling na elke trainingssessie naar de ouders. Kortom een aanrader als je een goede en leuke training zoekt om je kind wat tools mee te geven om wat sterker in zijn/haar schoenen te laten staan.

Marian uit: Gouda

04-12-2017
9,5

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Wij zijn erg tevreden over de cursus die onze dochter heeft gevolgt. Goed is dat het kind d.m.v. het huiswerk er ook de rest van de week mee bezig is. 6x is precies lang genoeg. Morindy heeft een hele open en toegankelijke houding en stelt de kinderen goed op hun gemak.

Anne uit: Nieuwerkerk aan den IJssel

04-12-2017

Marlies uit: Hilversum

21-11-2017

Ervaring met: Kindercoaching

Mijn dochter heeft de training trots als een Pauw gevolgd. Zij heeft concrete tips en trucs gekregen om om te gaan met voor haar moeilijke situatie en dingen positief te benaderen. Door het spelelement in de trainingen en het fijne contact met Danielle ging zij er graag heen en heeft zij, met plezier, veel geleerd.

Menno

14-09-2017
9,5

Geen wachtlijsten.
Coaching was op maat. Zoon kreeg handvaten hoe om te gaan met zijn boosheid en was heel gemotiveerd om te oefenen.
Zeer positief over de kindvriendelijk benadering.

Martine uit: Amstelveen

13-09-2017

Ervaring met: Ouderpakket

We hadden een vrij specifieke vraag waar we wel wat hulp bij konden gebruiken. Omdat we niet in de buurt wonen hebben we twee Skype sessies met Daniëlle gehad. Ze wist ons, door de juiste vragen te stellen, steeds een stapje verder te helpen. Wat een fijne en ervaren vrouw.

Martijn uit: Zeist

30-08-2017

Ervaring met: Kindercoaching

Onze dochter had een steuntje in de rug nodig om het voor haarzelf, en dus ook voor ons, gemakkelijker te maken. Daniëlle luistert aandachtig en analyseert op een heldere en fijne manier. Daniëlle is aan de slag gegaan met onze dochter en heeft haar duidelijke handvaten gegeven waar zij én wij zeker mee verder kunnen. Onze dochter en wij hebben met veel plezier samen met haar gewerkt.

Marloes uit: Rotterdam

29-08-2017
8,5

Ons zoontje van 5 heeft erg veel gehad aan de Bikkelcursus bij Apetrotse kinderen. Hij kan nu beter voor zichzelf opkomen en omgaan met emoties. Danielle vertrouwde hij meteen en doordat hij zich op zijn gemak voelde, kon hij veel leren. Dat ging leuk spelenderwijs. Wij kunnen deze cursus iedereen met een onzeker kind aanraden.

Sandra uit: Shanghai

14-08-2017

Ervaring met: Kindercoaching

We wonen in Shanghai waar er geen ondersteuning te vinden is voor vraagstukken bij pesten. In Shanghai heb je ook te maken met andere culturen, waardoor het extra ingewikkeld wordt voor een kind. Danielle heeft ons enorm geholpen. We hebben verschillende methodes gebruikt zodat onze zoon met pesten om kan gaan.