Beoordelingen Apetrotse Kinderen

Menno

14-09-2017
9,5

Geen wachtlijsten.
Coaching was op maat. Zoon kreeg handvaten hoe om te gaan met zijn boosheid en was heel gemotiveerd om te oefenen.
Zeer positief over de kindvriendelijk benadering.

Martine uit: Amstelveen

13-09-2017

Ervaring met: Ouderpakket

We hadden een vrij specifieke vraag waar we wel wat hulp bij konden gebruiken. Omdat we niet in de buurt wonen hebben we twee Skype sessies met Daniëlle gehad. Ze wist ons, door de juiste vragen te stellen, steeds een stapje verder te helpen. Wat een fijne en ervaren vrouw.

Martijn uit: Zeist

30-08-2017

Ervaring met: Kindercoaching

Onze dochter had een steuntje in de rug nodig om het voor haarzelf, en dus ook voor ons, gemakkelijker te maken. Daniëlle luistert aandachtig en analyseert op een heldere en fijne manier. Daniëlle is aan de slag gegaan met onze dochter en heeft haar duidelijke handvaten gegeven waar zij én wij zeker mee verder kunnen. Onze dochter en wij hebben met veel plezier samen met haar gewerkt.

Marloes uit: Rotterdam

29-08-2017
8,5

Ons zoontje van 5 heeft erg veel gehad aan de Bikkelcursus bij Apetrotse kinderen. Hij kan nu beter voor zichzelf opkomen en omgaan met emoties. Danielle vertrouwde hij meteen en doordat hij zich op zijn gemak voelde, kon hij veel leren. Dat ging leuk spelenderwijs. Wij kunnen deze cursus iedereen met een onzeker kind aanraden.

Sandra uit: Shanghai

14-08-2017

Ervaring met: Kindercoaching

We wonen in Shanghai waar er geen ondersteuning te vinden is voor vraagstukken bij pesten. In Shanghai heb je ook te maken met andere culturen, waardoor het extra ingewikkeld wordt voor een kind. Danielle heeft ons enorm geholpen. We hebben verschillende methodes gebruikt zodat onze zoon met pesten om kan gaan.

11-08-2017

Jo uit: Hellevoetsluis

10-08-2017

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Alles zit goed in elkaar en kind staat voor op

Loubna uit: Rotterdam

04-08-2017

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Prettige werkwijze en vriendelijke/vertrouwde omgeving voor de kinderen.

Jorine uit: Rockanje

17-07-2017

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Herma uit: Moordrecht

10-07-2017

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Super, hoe Ruben veranderd is na de bikkeltraing. Hij durft meer en komt ook meer voor zichzelf op. We krijgen het ook in de omgeving te horen, dat hij verandert is na de training.