Beoordelingen Apetrotse Kinderen

• Kindvriendelijk 9,3

Arjen uit: Moordrecht

22-06-2017

Ervaring met: Kindercoaching

Bereikt wat we wilde bereikenšŸ‘

Hester uit: Moerkapelle

13-06-2017

Ervaring met: Kindercoaching

Onze dochter heeft de training 'blij als een dolfijn' gevolgd. Ze heeft echt anders leren denken en gaf vanmorgen nog aan dat ze makkelijker blij blijft!

Teoman uit: Haarlem

10-06-2017
7,8

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Was heel helder vanaf het begin.

Was goed persoon, veel kennis, en iutgesproken mening.

Charlotte uit: Nieuwerkerk ad ijssel

08-06-2017

Ervaring met: Kindercoaching

Danielle is een hele fijne kindercoach. Mijn dochter voelde zich goed op haar gemak. Ik vond zelf ook het telefonisch contact en het mailcontact erg fijn. Ze geeft je de kans om je verhaal te doen, geeft goede tips en als iets niet voldoende werkt, heeft ze nog voldoende andere mogelijkheden die passen bij en het kind en de ouder.

Jolanda uit: Boskoop

03-06-2017

Fijn contact.
Duidelijk een veilige omgeving voor de kinderen.
Training was goed en zeker toepasbaar.

Lotti uit: Amstelveen

01-06-2017

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Deze training heeft mijn zoontje niet alleen heel veel handvaten gegeven hoe om te gaan met verschillende situaties maar het is ook een training waar hij hele fijne herinneringen aan heeft overgehouden.
Bedankt Daniƫlle, je bent een geweldige kindercoach!

Sophia uit: Delft

31-05-2017
9,8

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

De training was een enorme leerzame en gedegen opgezette training waarin verschillende aspecten aan bod zijn gekomen die voor onze zoon een uitdaging zijn. We hebben het idee dat hij met een reeks tools en andere manier van denken zijn uitdagingen beter aan kan.

Chris uit: Delft

30-05-2017

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Prettige samenwerking, duidelijk materiaal, snelle terugkoppelingen, en met resultaat. Zeer tevreden!

Marloes uit: De Kwakel

24-05-2017
8,5

Ervaring met: Kindercoaching

Daniƫlle heeft ons goed op weg geholpen om onze zoon te leren om te gaan met emoties en het benoemen daarvan. Daniƫlle gebruikt een laagdrempelige, leuke manier om kinderen te helpen. Originele spelletjes en een kamer vol rariteiten waaronder een grijpmachine en twee echte schildpadden, dat vond onze zoon geweldig!

Janneke uit: Gouderak

06-05-2017