Beoordelingen Apetrotse Kinderen

• Kindvriendelijk 9,3

Sandra uit: Shanghai

14-08-2017

Ervaring met: Kindercoaching

We wonen in Shanghai waar er geen ondersteuning te vinden is voor vraagstukken bij pesten. In Shanghai heb je ook te maken met andere culturen, waardoor het extra ingewikkeld wordt voor een kind. Danielle heeft ons enorm geholpen. We hebben verschillende methodes gebruikt zodat onze zoon met pesten om kan gaan.

11-08-2017

Jo uit: Hellevoetsluis

10-08-2017

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Alles zit goed in elkaar en kind staat voor op

Loubna uit: Rotterdam

04-08-2017

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Prettige werkwijze en vriendelijke/vertrouwde omgeving voor de kinderen.

Jorine uit: Rockanje

17-07-2017

Herma uit: Moordrecht

10-07-2017

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Super, hoe Ruben veranderd is na de bikkeltraing. Hij durft meer en komt ook meer voor zichzelf op. We krijgen het ook in de omgeving te horen, dat hij verandert is na de training.

Carla uit: De Kwakel

03-07-2017

Ervaring met: Kindercoaching

De coaching werd op maat gegeven aan mijn dochter. Ze voelde zich veilig en durfde zich hierdoor kwetsbaar op te stellen. De nazorg is erg goed.

Jacqueline

30-06-2017

Dursune uit: Bleiswijk

30-06-2017
9,5

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Elke bijeenkomst een mail gehad over de gang van zakeb ook meerdere malen telefonisch contact gehad. Super dankjewel Daniƫlle.

N uit: Rotterdam

28-06-2017

Ervaring met: Kindercoaching

Hele fijne ervaringen gehad met danielle!
Onze zoon is enorm gegroeid dankzij de coachingssessies met Danielle. Het viel me op dat ik vrij vlot positieve veranderingen zag bij onze zoon. Ook verliep het contact met de leerkracht soepel, waardoor de aangeleerde technieken ook door onze zoon op school mee geoefend kon worden.
Over Daniellie zelf wil ik het volgende kwijt:
Danielle heeft absoluut het belang van het kind op 1. Ze is lief, toegankelijk en professioneel. Als ouders hebben wij veel mogen leren tijdens dit (relatief korte traject) Ze communiceert helder en duidelijk. Mijn man en ik noemen haar wel eens "de kinderfluisteraar" want ze begrijpt de denkwereld van een kind, haast intiuitief.
Verder heeft ze heeft het coolste "kantoor" ooit!