Beoordelingen Apetrotse Kinderen

Eva uit: Vlaardingen

18-06-2018
9,5

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Ik heb het als heel fijn en leerzaam ervaren voor mijn dochter maar ook voor ons als ouders. Communicatie is super en mijn dochter ging er elke week met plezier er naar toe.

Fatima uit: Rotterdam

17-06-2018

Ervaring met: Kindercoaching

Het was een goed positief training šŸ˜„

Suzanne uit: Rotterdam

16-06-2018
8,5

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Daniƫlle weet een veilige setting te creƫren voor de kinderen, door middel van persoonlijke benadering en aandacht voor elk kind. Onze dochter van 5 durft nu veel meer initiatief te nemen in sociale situaties en is zelfverzekerder geworden.

lisette uit: capelle ad ijssel

30-05-2018
9,5

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

super fijne training gehad.
dochtertje heeft de weken als prettig ervaren is staat veel steviger in haar schoentjes.
daarnaast goeie tips en adviezen gekregen in de evaluaties

Krista uit: Krimpen aan den IJssel

28-05-2018

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Mijn zoontje (5) heeft twee trainingen voltooid bij Apetrotse Kinderen (eerst de individuele, daarna de groepstraining). Door deze training heeft hij geleerd om te gaan met nieuwe (soms spannende) situaties en geleerd om vooral toch door te zetten als dingen niet direct lukken. Naar mate de training verder vorderde vernam ik ook van andere mensen dat mijn zoontje steeds meer met dingen mee ging doen en uit zichzelf dingen ging vertellen. Meest belangrijk: ik hoor van mijn kind zelf ookdat hij nu plezier heeft in bezigheden die hij voorheen vooral "stom" (lees: eng/spannend) vond. Danielle, die de training verzorgde, is verder een prettige gesprekspartner en een fijn klankbord voor bezorgde ouders. Heel erg bedankt!

Ard uit: Hendrik Ido Ambacht

28-05-2018

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Onze dochter van 4,5 jaar heeft veel gehad aan de weerbaarheidstraining. Ze had elke woensdagmiddag veel zin om weer te gaan en voelde zich steeds meer een echte bikkel!

Mirjam uit: waddinxveen

09-05-2018

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Leuke en leerzame training, goede communicatie, goed met kinderen. Hele fijne ervaring voor mijn dochter.

Remko en Suzan uit: Gouda

26-04-2018

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Onze dochter voelde zich snel op haar gemak, het was een heel leuke groepje. Wij hebben absoluut geen spijt dat we haar hiervoor hebben opgegeven. Ze staat nu een stuk steviger in haar schoenen. Aanrader! Wij hebben thuis de lesstof/ huiswerk met haar geoefend, zou ik zeker aanbevelen.

Jiske uit: Rotterdam

19-04-2018

Ervaring met: Kindercoaching

Hanneke uit: IJsselstein

03-04-2018

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Tevreden kijken we terug op de cursus die Roos volgde afgelopen maanden bij Apetrotse Kinderen. Ze heeft er veel geleerd op een leuke en spelenderwijze manier. Ze had plezier in de bijeenkomsten en met de bijbehorende oefeningen en verhalen in het werkboek konden we thuis ook aan de slag.