Beoordelingen Apetrotse Kinderen

• Kindvriendelijk 9,4

M uit: Den Haag

21-02-2018

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 8-12 jaar

Onze dochter kon wel wat tips gebruiken hoe ze met haarzelf beter kon omgaan en ook in haar relaties met anderen. Het lukt Daniëlle goed op een positieve, opgewekte en zorgvuldige manier met zowel het kind als de ouder om te gaan, tips te geven en krachten te benadrukken. Ook is het heel fijn hoe ze afspraken telkens nakomt en goed bereikbaar is. Onze dochter heeft er veel aan gehad. Kindvriendelijk en iets wat je eigenlijk ieder kind zou gunnen! Dank.

20-02-2018

Ervaring met: Kindercoaching

Onze dochter van 5 jaar had altijd veel last van angst ( faalangst) en daardoor zei ze al gauw ik kan het niet thuis en op school....... nu thuis gaat ze het steeds meer proberen en als het fout gaat geeft het niet daar leer je van........ ze is stapjes vooruit gegaan ........ ze gaat meer denken als een bikkel ....... onwijs bedankt , ze vond het altijd superleuk om heen te gaan...... en heeft er van geleerd ........ en wij doen de stappen thuis steeds herhalen als ze niet durft of juist als ze zelf wat wel heeft gedaan dan is ze een bikkel :-) ..........

Cathelijne uit: Zeist

18-02-2018

Ervaring met: Kindercoaching

Super blij met de training en begeleiding van Daniëlle.

Wendy uit: Bodegraven

08-02-2018

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Laag drempelig, duidelijke handvatten om met je kind te praten over opkomen voor jezelf en hoe je dat kan doen. Mooie opbouw waarin het kind leert hoe hij reageert, hoe het overkomt en andere manieren of oplossingen om sterker over te komen...

Taoufik uit: Rotterdam

07-02-2018

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Onze zoon heeft de training Bikkels in de dop gevolgd. Wij zijn enorm blij dat we gekozen hebben voor Apetrotse Kinderen. Vanaf moment van inschrijving hebben wij er een goed gevoel bij gehad. De training begint met een kennismakingsgesprek tussen Daniëlle, ouders en kind. In het kennismakingsgesprek leer je elkaar kennen en bespreek je de wensen. Mooie vond ik dat onze zoon bij het gesprek betrokken werd. Uiteindelijk is het een training voor hem.

Onze zoon is elke training met plezier gegaan en hij vond het dan ook heel erg jammer toen de training klaar was. Hij zat ook in een erg leuke groep en kon het goed vinden met de andere kinderen.

De begeleiding en communicatie van Daniëlle was echt TOP! Na elke trainingdag kregen we een verslag van de training. Tussentijds was er een telefonisch evaluatie moment. En aan het eind van de training was er een eind evaluatie.

Wij kunnen Apetrotse Kinderen zeer zeker adviseren!!! Het heeft onze zoon geholpen.

Esther uit: Zoetermeer

04-02-2018

Ervaring met: Kindercoaching

Danielle heeft een hele persoonlijke, kindvriendelijke en rustige benadering, mijn zoon vond het iedere keer geweldig om naar haar toe te gaan. En hij heeft veel gehad aan alle tips en oefeningen (en ik ook)!

04-02-2018

Ervaring met: Weerbaarheidstraining 4-7 jaar

Een systeem wat kinderen de kans geeft om met plezier over (hun) gedrag te leren en ze de eerste handvaten geeft om het te veranderen. Nuttig en effectief.

Charlotte uit: Doorn

31-01-2018

Danielle uit: Ridderkerk

31-01-2018

Ervaring met: Kindercoaching

Danielle heeft ons goed geholpen om Senne te laten inzien dat hij zijn boosheid voor zichzelf kan oplossen. Ze heeft hem een aantal tips gegeven zodat hij direct weet hoe te handelen. Ook wij als ouders hebben wat tips gekregen om hem te begeleiden en ondersteunen. Senne ging met plezier naar Danielle toe.

Freds uit: Schiedam

11-01-2018

Ervaring met: Kindercoaching

Heel flauw om overal een 10 voor te geven. Maar ik kan echt geen reden bedenken waarom niet.
Erg tevreden en Annika heeft er veel aan gehad.