Beoordelingen AOG School of Management

8,2

Henk

17-04-2019

Training: HR-strateeg

Een stevige leergang die door kritische reflectie vanuit theoretische denkkaders over HRM bijdraagt aan het ontwikkelen en versterken van strategisch denkvermogen.

Ellen

16-04-2019

Training: HR strateeg

Zie enquete

Jolanda

16-04-2019

Training: HR Strateeg

Bijzonder persoonlijk opleidingsinstituut. Waarin ik ben uitgedaagd, wat me persoonlijk heeft verrijkt, waar ik creatiever, zelfbewuster en een nog meer mijn eigen ik ben geworden. Dankbaar voor deze mooie levenslessen op mijn eigen ontwikkelreis.

Ingrid

05-04-2019

Training: Psychologie in organisaties

wat drijft mensen, waarom doen ze wat ze doen en wat is de rol van de context als het gaat om gedrag- en cultuurverandering.. een heel boeiende opleiding op wetenschappelijk niveau maar met een duidelijke brug naar de praktijk.

John Brandsma

26-03-2019

Training: Psychologie in organisaties

Verrassende nieuwe inzichten op het gebied van motivatie, samenwerken, gedrag en leiderschap.

Baukje de Vries

25-03-2019

Training: Leergang Psychologie in Organisaties

Ik heb echt genoten van de leergang, de nieuwe inzichten, de vele docenten, de verschillende visies en de vele leuke nieuwe mensen die ik hierdoor weer heb leren kennen. Het was voor mij erg waardevol om vanuit zoveel verschillende perspectieven naar je eigen organisatie en jezelf te kijken.

Toke

21-03-2019

Training: Verandermanagement

De opleiding Verandermanagement leert je met inspirerende theoretische bagage een visie te ontwikkelen op de veranderopgave in de praktijk. Diversiteit van ervaren docenten en diversiteit aan medestudenten geven inzicht in verschillende benaderingen en ervaringen.
Tijdens de opleiding verandermanagement neemt je eigen rol als veranderaar een belangrijke plaats in. “Als je altijd doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.”

Olivier de Greef

20-03-2019

Training: Verandermanagement

De leergang verandermanagement is een boeiende leerervaring. Het team van docenten en mede studenten creëren samen met je eigen bijdrage een krachtige en prachtige leercurve. Daarnaast blijkt de leergang goed te combineren met je drukke werk & privé agenda.

Gé Faessen

20-03-2019

Training: Verandermanagement

Voor aanvang van de leergang wilde ik het theoretisch veranderkader verruimen en nog enkele punten op de i zetten in mijn gedragsrepertoire. Nu ben ik blij te kunnen constateren dat de leergang mij fundamentele en nieuwe inzichten heeft verschaft over mijn functioneren als veranderaar. Het theoretisch kader is meer dan ietwat verruimd. Het succesvol begeleiden van het veranderproces binnen mijn organisatie is hierdoor een stap dichterbij gekomen. Met dank aan de docenten die vaak voor een prettige, educatieve verwarring zorgden en de collega-studenten voor het delen van hun waardevolle inzichten.

Erik

24-12-2018

Training: Effectief denken

Effectief denken, vervolgens schrijven en presenteren bevorderd je bewustwording van de boodschap die je wilt zenden.