Beoordelingen AOG School of Management

8,2

Jan

20-02-2018

Training: strategisch programma management

Goede bijeenkomsten met mooie ervaringen en interessante lezingen. Voor mij als niet academicus goed te volgen. Ik had wel meer begeleiding kunnen hebben bij het schrijven van mijn visiedocument, waardoor dit stuk naar mijn (achteraf) oordeel beter uit de verf had kunnen komen.
Goede organisatie en vakkundige docenten. een mooie ervaring waar ik nu al de vruchten van pluk. Inzicht verdiepend en persoonlijke vorming zijn hierbij de keywords.
Ik hoop een volgende leergang te mogen volgen.

Flora

16-02-2018

Training: Strategisch Programmamanagement

Deze opleiding biedt de theoretische achtergronden van programmamanagement vanuit verschillende invalshoeken. De combinatie van topdocenten, voorbeelden uit de praktijk van uiteenlopende sectoren en theorie maken dit tot een boeiende en zeer leerzame opleiding.

Marije

27-12-2017

Training: Verandermanagement

Erg boeiende en interessante opleiding. Veel geleerd, zowel op het vlak van theorie, als op persoonlijk vlak. Aanrader voor iedereen die iets van doen heeft met verandertrajecten.

Gerrit

22-12-2017

Training: psychologie

Uitstekend, prima etc. Ik ben inmiddels al ambassadeur.

Djurre

22-12-2017

Training: Verandermanagement

Zeer intensieve opleiding die een zeer grote bijdrage heeft geleverd aan mijn persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast inhoudelijk erg sterk door de grote diversiteit aan literatuur en docenten met veel praktijkervaring.

Arnold

7,0

Training: Innovatie en business development

Prima docenten en boeiende leerstof. Modules sluiten goed op elkaar aan. Samenstelling van de modules en de informatievoorziening hierover is soms wat last-minute. De prijs van de opleiding blijf ik ion verhouding erg hoog vinden.

Pieter

Training: Psychologie in Organisaties

super interessante opleiding. Er zat wel verschil in de kwaliteit van docenten, daarin kan wellicht qua niveau naar meer samenhang gezocht worden.

Mariek de Groot

Training: Innovatie en Business Development

Het is heel fijn om twee dagen in de maand met anderen te sparren over innovatie en business development vraagstukken. De docenten zetten je een het denken, reiken nieuwe inzichten aan en dagen je daarmee uit anders naar je organisatie en je klus te kijken. In het examenstuk moet je (met de nieuwe inzichten in je rugzak) je eigen visie schetsen over hoe je binnen jouw eigen club vernieuwing wilt realiseren. Het vraagt best wat zo'n stuk te schrijven, maar het heeft me heel erg geholpen in mijn dagelijkse werk. Ik pak het er nog geregeld bij.

Richard

Training: Innovatie en businessdevelopment

Leuk, leerzaam en verreikend

maaike

21-12-2017

Training: innovatie en business development