Beoordelingen AOG School of Management

8,1

Peter

12-04-2017

Training: Verandermanagement

Prima, goede sprekers en veel zo nit erg veel eigen inbreng en initiatief. Veel beroep op persoonlijke ontwikkeling.

Ina

04-04-2017

Training: Leergang Verandermanagement, 46

Zeer goede leergang, qua theorie, praktijk, docenten, interactie met de groep, begeleiding, locaties.
Ik zou geen noodzakelijke verbeteringen kunnen bedenken.

Esmé

04-04-2017

Training: Verandermanagement

Opleiding die verdieping en verbreding geeft. Goede docenten en actuele literatuur. Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en mijn persoon als veranderaar. Brengt substantiele verandering te weeg in mijn dagelijks werk.

Anke

03-04-2017

Training: verandermanagement

zeer verrijkende leergang.

Ingrid

28-02-2017

Training: HR Strateeg 42

Mijn ervaring is dat deze leergang garant staat voor kennisdeling op een hoog niveau door het kiezen van topdocenten met een pakkend en actueel verhaal op het vakgebied. Dit in combinatie met de interactie met de medestudenten (werkzaam op het strategische niveau en bij bedrijven in beweging) is voor mij van grote waarde gebleken. Kortom, een leergang waar ik veel plezier aan beleefd heb en veel rijker uitgekomen ben.

Arno

22-02-2017

Training: strategisch programmamanagement 10

uitstekend! op zowel inhoud, als verwevenheid met praktijk, als ook de facilitaire omlijsting

Sophie

21-02-2017

Training: Strategisch Programmamanagement

Gedegen. Goede boekenlijst. Goede coordinatie door Jo Bos en Zwanet. Graag meer spreiding en variatie in de sprekers. Meer mensen met ervaring uit bedrijfsleven laten spreken. Veel overlap in beschrijving van trends onder de verschillende sprekers. Sprekers uit andere hoek (psychologie, filosofie) leggen te weinig connectie met de praktijk van programma manager. Inge Nuijten, Marc Wesselink, Hans van der Loo, Bert van der Hooft goed voorbeeld hoe je linkt aan praktijk, kennis toevoegt en de sessies interactief houdt. Ook Jo Bos goed docent, maar zou iets minder vaak ingeroosterd moeten worden om de ruimte te laten voor andere sprekers.

Mirjam

19-02-2017

Training: MBA

Door en voor deze opleiding heb ik het beste uit mezelf gehaald.

Johan

17-02-2017

Training: Strategisch Programmamanagement

Zowel voor, tijdens als na de gevolgde leergang een gedegen informatie verstrekking, een zeer goede procesbegeleiding en opzet van de leergang.

Andre

16-02-2017

Training: Kopstudie MBA

Theorie en praktijk worden aan elkaar verbonden. Er ontstaat een helikopterview van waaruit strategisch kan worden gehandeld.