Beoordelingen AOG School of Management

Training: MBA

Marcel

15-06-2018

Training: MBA kopstudie

Prima opleiding met prima mix tussen academisch opleiden en praktisch toepassen.

Stefanie

04-06-2018

Training: HR Strateeg

Ik heb de lessen voor de training als HR Strateeg als erg positief ervaren. Dit was mede te danken aan de groep waarin ik terecht ben gekomen, deze was qua kennis en ervaring erg divers. Je kon eigenlijk nooit een 'domme vraag' stellen waardoor er erg open gesprekken ontstonden.

Eliene

30-05-2018

Training: NLIO

Jessica

Training: Leiderschap in Management

Danielle

Training: Nieuw Leiderschap in Organisaties

Mooie groep mensen bij elkaar, met diverse achtergronden. Goede sprekers, waardevolle begeleiding van kerndocent. De opleiding is geen 'weggevertje' en dit heeft mij deugd gedaan, omdat het mijn zelfvertrouwen en visie als leider heeft gevormd en vergroot.

Dirk-Jan

Training: Leiderschap in Management

Het was leuk maar ook erg leerzaam om na een aantal jaar werkervaring opnieuw de verschillende facetten van organisaties klassikaal tot je te nemen. Ik zou bij nieuwe opleidingen ook wel zoeken naar de opzet van LiMa waarbij je twee dagen aangesloten onderwijs krijgt en dus echt weg bent van de dagelijkse beslommeringen.

Ik vond de kwaliteit van de bijdragen over het algemeen goed. De docenten hadden eigen invalshoeken en waren goed in staat hun brede ervaring in de praktijk met hun academische kennis te combineren en over te brengen. De bijdragen van docenten die ver van de praktijk staan heb ik als minder van toegevoegde waarde ervaren dan de andere bijdragen. Ik kan me er echter maar 2 van voor de geest halen.

Na een tweedaagse ben ik altijd met een andere intentie naar mijn werk terug gegaan.
De zeer goede verzorging van de leergang was een toevoeging op de ervaren kwaliteit.

Andrea

20-05-2018

Training: HR Strateeg

Ireen

18-05-2018

Training: HR strateeg

Afwisselend, veel verschillende inzichten opgedaan, mooi geheel, soms wat ronmelig

Jan

20-02-2018

Training: strategisch programma management

Goede bijeenkomsten met mooie ervaringen en interessante lezingen. Voor mij als niet academicus goed te volgen. Ik had wel meer begeleiding kunnen hebben bij het schrijven van mijn visiedocument, waardoor dit stuk naar mijn (achteraf) oordeel beter uit de verf had kunnen komen.
Goede organisatie en vakkundige docenten. een mooie ervaring waar ik nu al de vruchten van pluk. Inzicht verdiepend en persoonlijke vorming zijn hierbij de keywords.
Ik hoop een volgende leergang te mogen volgen.