Beoordelingen AOG School of Management

8,1

Ingrid

28-02-2017

Training: HR Strateeg 42

Mijn ervaring is dat deze leergang garant staat voor kennisdeling op een hoog niveau door het kiezen van topdocenten met een pakkend en actueel verhaal op het vakgebied. Dit in combinatie met de interactie met de medestudenten (werkzaam op het strategische niveau en bij bedrijven in beweging) is voor mij van grote waarde gebleken. Kortom, een leergang waar ik veel plezier aan beleefd heb en veel rijker uitgekomen ben.

Arno

22-02-2017

Training: strategisch programmamanagement 10

uitstekend! op zowel inhoud, als verwevenheid met praktijk, als ook de facilitaire omlijsting

Sophie

21-02-2017

Training: Strategisch Programmamanagement

Gedegen. Goede boekenlijst. Goede coordinatie door Jo Bos en Zwanet. Graag meer spreiding en variatie in de sprekers. Meer mensen met ervaring uit bedrijfsleven laten spreken. Veel overlap in beschrijving van trends onder de verschillende sprekers. Sprekers uit andere hoek (psychologie, filosofie) leggen te weinig connectie met de praktijk van programma manager. Inge Nuijten, Marc Wesselink, Hans van der Loo, Bert van der Hooft goed voorbeeld hoe je linkt aan praktijk, kennis toevoegt en de sessies interactief houdt. Ook Jo Bos goed docent, maar zou iets minder vaak ingeroosterd moeten worden om de ruimte te laten voor andere sprekers.

Mirjam

19-02-2017

Training: MBA

Door en voor deze opleiding heb ik het beste uit mezelf gehaald.

Johan

17-02-2017

Training: Strategisch Programmamanagement

Zowel voor, tijdens als na de gevolgde leergang een gedegen informatie verstrekking, een zeer goede procesbegeleiding en opzet van de leergang.

Andre

Training: Kopstudie MBA

Theorie en praktijk worden aan elkaar verbonden. Er ontstaat een helikopterview van waaruit strategisch kan worden gehandeld.

Robbert

Training: MBA

zeer waardevolle aanvulling van bestaande competenties

Anette

7,0

Training: Strategisch Programmamanagement

Opleidingsdagen en medecursisten erg goed en leuk. Inspirerend. Exameneisen en beoordelingssystematiek niet voldoende duidelijk.

Eline

Training: Strategisch programmamanagement

Mijn ervaring is zeer positief. Ik heb veel inhoudelijke kennis opgedaan en deze direct in de praktijk kunnen brengen. De docenten waren over het algemeen inspirerend en het programma zat goed in elkaar.

Saskia

Training: Leergang HR Strateeg

Deze leergang is erg breed opgezet, met uiteenlopende workshops en colleges. Theorie steeds (aantoonbaar) toepassen in de praktijk, en leren van anders denkende studiegenoten uit andere branches.