Beoordelingen AOG School of Management

8,2

Flora

16-02-2018

Training: Strategisch Programmamanagement

Deze opleiding biedt de theoretische achtergronden van programmamanagement vanuit verschillende invalshoeken. De combinatie van topdocenten, voorbeelden uit de praktijk van uiteenlopende sectoren en theorie maken dit tot een boeiende en zeer leerzame opleiding.

Marije

27-12-2017

Training: Verandermanagement

Erg boeiende en interessante opleiding. Veel geleerd, zowel op het vlak van theorie, als op persoonlijk vlak. Aanrader voor iedereen die iets van doen heeft met verandertrajecten.

Gerrit

22-12-2017

Training: psychologie

Uitstekend, prima etc. Ik ben inmiddels al ambassadeur.

Djurre

22-12-2017

Training: Verandermanagement

Zeer intensieve opleiding die een zeer grote bijdrage heeft geleverd aan mijn persoonlijke ontwikkeling. Daarnaast inhoudelijk erg sterk door de grote diversiteit aan literatuur en docenten met veel praktijkervaring.

Arnold

7,0

Training: Innovatie en business development

Prima docenten en boeiende leerstof. Modules sluiten goed op elkaar aan. Samenstelling van de modules en de informatievoorziening hierover is soms wat last-minute. De prijs van de opleiding blijf ik ion verhouding erg hoog vinden.

Pieter

Training: Psychologie in Organisaties

super interessante opleiding. Er zat wel verschil in de kwaliteit van docenten, daarin kan wellicht qua niveau naar meer samenhang gezocht worden.

Mariek de Groot

Training: Innovatie en Business Development

Het is heel fijn om twee dagen in de maand met anderen te sparren over innovatie en business development vraagstukken. De docenten zetten je een het denken, reiken nieuwe inzichten aan en dagen je daarmee uit anders naar je organisatie en je klus te kijken. In het examenstuk moet je (met de nieuwe inzichten in je rugzak) je eigen visie schetsen over hoe je binnen jouw eigen club vernieuwing wilt realiseren. Het vraagt best wat zo'n stuk te schrijven, maar het heeft me heel erg geholpen in mijn dagelijkse werk. Ik pak het er nog geregeld bij.

Richard

Training: Innovatie en businessdevelopment

Leuk, leerzaam en verreikend

maaike

21-12-2017

Training: innovatie en business development

Netty

13-09-2017

Training: Meesterschap in adviseren

Een inspirerende, verdiepende leergang waarin het onderwerp "de adviseur" vanuit veel invalshoeken is belicht. Waarin reflecteren op je zelf en onderzoeken wat maakt dat ik als adviseur stevig op mijn plek zit of juist niet uitgebreid aan de orde kwam. Dit dmv diverse theorie├źn en invalshoeken, oefeningen, casussen, mijn eigen praktijk en het met elkaar reflecteren. Ik heb de leergang met heel veel plezier gevolgd, ben trots dat ik dit heb gedaan en kijk met een tevreden gevoel terug op deze leergang.