Beoordelingen AOG School of Management

8,2

Tarang

23-06-2019

Training: Effectief denken

Enorm leerzaam en inspirerend voor het verzorgen van een presentatie, die zowel boeiend is voor de toeschouwers als mensen tot actie aan weet te zetten.

Jacco

20-06-2019

Training: Effektief Denken

Positief, van trainers tot lesstof tot locatie.

Pieter

18-06-2019

Training: Effectief Denken

Super programma. Eigen case als rode draad door alle onderdelen en daardoor ook direct toepasbaar. Super docenten en super locaties.

Johannes

18-06-2019

Training: Effectief Denken

Onderhoudende, verfrissende cursus die veel kans geeft op nieuwe inzichten.

Martine Themmen

Training: LIMA

Martijn

28-05-2019

Training: Leiderschap in Management

De leergang heb ik erg leuk een leerzaam gevonden, hoewel ik tijdens de eerste modules veel van de theorie herkende van mijn studie bedrijfseconomie. In latere modules was er wel veel nieuws te beleven en ik heb vooral veel opgestoken van de modules waar het ging over leiderschap, cultuur en verandermanagement. Hier werd, soms pijnlijk, duidelijk dat kennis van de theorie hoogstens een randvoorwaarde is en dat management, naast inhoudelijke expertise, voor een groot deel draait om ‘soft skills’ (zoals timing, geduld en uithoudingsvermogen).

Martine

28-05-2019

Training: Leiderschap in management

Deze opleiding heeft mij geholpen om met een theoretisch kader mijn visie beter te onderbouwen. Ik gebruik het dagelijks.

José Bouwknegt

27-05-2019

Training: Leiderschap in Management

Zie evaluatie

Tom

22-05-2019

Training: Leergang Strategisch Leiderschap (SLEI 35)

Tijdens deze leergang ben ik samen met de medecursisten onder begeleiding van kundige docenten gaan leren hoe ik intelligent kan differentiëren... kijken en bedenken wat er nog niet is maar wat er wel kan komen met het geen wat ik beschikbaar heb..