Beoordelingen Antwan Tuintotaal

• Nakomen afspraken 8,8

Thea uit: Spijkenisse

12-11-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Wij hebben opdracht gegeven voor het vervangen van de tegels in onze achtertuin. Helaas is mijn man terminaal ziek geworden en heeft nog maar kort te leven. Omdat niet duidelijk is wat er hierna met ons huis gaat gebeuren, hebben wij in overleg met Antwan de opdracht kostenloos mogen annuleren. Wij waarderen de meelevendheid en flexibiliteit enorm.

A. uit: Rotterdam

09-10-2018
5,3

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg

Beste Anton, via deze weg een aantal tips om je service te verbeteren. Wij hebben o.a. aan de hand van jullie uiterst goede online beoordelingen gekozen om met jullie in zee te gaan. Wij denken dat de beoordeling niet strookt met de realiteit dus bij deze wat er wat ons betreft goed is gegaan en wat er echt beter kan:

Goed:
- Vriendelijkheid personeel.
- Olijfbomen laten meenemen door personeel om te kijken of we het wat vonden.
- Hedera haag die niet goed aansloeg door jullie vervangen.

Wat kan er beter:
- Zeer slechte bereikbaarheid i.v.m. drukte.
- Keer op keer fouten in de offerte / dingen niet aangepast terwijl we dit per e-mail of telefonisch wel hadden afgesproken (bv verkeerde haag / verkeerde tegels etc.).
- Tuin niet netjes afgewerkt, meerdere keren achteraan moeten gaan om alsnog kabels te laten wegwerken / tegels opnieuw te laten leggen etc.
- Steeds zelf initiatief moeten nemen om te vragen wanneer er iemand langs zou komen.
- Al met al c.a. 3 maanden gedaan over een tuin van 30 m2!
- Bij het deels veranderen van het plan, nl. de verhoogde border op een andere locatie plaatsen, bleek deze border niet naar het formaat te zijn gemaakt waarop dit was afgesproken. Wij zijn hier als klant flexibel mee omgegaan (ook al wilden we eigenlijk een smallere border). Vervolgens was er geen enkele tegemoetkoming / flexibiliteit van jullie kant en hebben we de volle mep moeten betalen.
- We zouden het op prijs hebben gesteld als er enige tegemoetkoming was geweest van jullie kant gezien alle onregelmatigheden / fouten en met name alle tijd die wij daardoor naast onze full-time werkweek hierin hebben moeten steken. Nu blijft het gevoel dat wij ons steeds flexibel hebben moeten opstellen terwijl dat andersom niet zo was.

Al met al heeft dit project ons ontzettend veel van onze vrije tijd en werktijd gekost, wat niet nodig was geweest. Derhalve zouden we onze omgeving niet adviseren om met jullie in zee te gaan. Mocht er in de toekomst meer personeel zijn / jullie e.e.a. beter regelen dan is dat natuurlijk een ander verhaal. We gunnen het jullie wel dus bij deze de tip: regel e.e.a. beter want op deze voet verliezen jullie veel (potentiële) klanten!

Anja uit: rotterdam

03-10-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Door Antwan Tuintotaal een nieuw terras van composiet laten plaatsen, advies was goed en werkzaamheden werden top uitgevoerd. Medewerkers waren zeer hulpvaardig en vriendelijk.

Leo uit: Spijkenisse

01-10-2018
6,5

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg

2 jaar geleden onze tuin laten aanleggen, mooi ontwerp en goed gedaan , maar voor garantie ?? na 18 maanden is er een paal doorgerot en geven ze niet thuis vindt die best wel raar voor duizende eur laten aanleggen en dan om een paal die door is gerot niet thuis geven. Heel erg jammer

Jan uit: Rhoon

24-07-2018

Ervaring met: Tuinaanleg

Na lang wikken en wegen voor het plaatsen van een tuinoverkapping besloten dit door Antwan uit te laten voeren. Hier totaal geen spijt van gehad. Alle ideeën die ik had werden overgenomen of zelfs verbeterd door de medewerkers van Antwan. Goed en vakkundig geplaatst. Eén minpunt was de kwaliteit van het douglas hout, hierin zijn vochtplekken en afdrukken van spanbandjes te zien.

Kortom, niet twijfelen maar kiezen voor Antwan

Joy uit: Rotterdam

05-06-2018

Ervaring met: Tuinonderhoud

De heren van Antwan Tuintotaal hebben ons goed kunnen helpen met opknappen van onze tuin. Ze waren professioneel en vriendelijk en hebben binnen een paar uren onze tuin opgefrist (boompjes, plantjes en de oude heggen en gras waren netjes verwijderd). De nieuwe gras werd dezelfde dag erop gelegd.

Sylvia uit: Poortugaal

21-03-2018

Ervaring met: Tuinontwerp, Tuinaanleg, Tuinrenovatie

Met grote dank aan Anton en Nico voor advies en topkwaliteit en klantvriendelijk van Jacob en Tjokkerie.
Meedenkend, behulpzaam, geweldige zaak om zaken mee te doen :)

Hans uit: Rozenburg

21-03-2018

Ervaring met: Tuinrenovatie

Ook voor kleine klussen, van enkele dagen, kunt u altijd terecht bij Antwan Tuin Totaal. Zij hebben de afgelopen jaren al veel voor ons gedaan en zoals altijd ook nu wederom prima werk afgeleverd (deskundig, goede prijs-kwaliteit, binnen de gestelde tijd, "meedenkend" en de afspraken worden altijd nagekomen). Als klant wordt je goed geïnformeerd en meegenomen in het werk. Vriendelijke medewerkers, zeer correct in optreden.
Kortom, weer een prima ervaring...een aanrader!!!!!

Andrea uit: Rhoon

26-02-2018

Prima bedrijf !
Prachtig resultaat

J.B. uit: Oud Beijerland

26-01-2018

Ervaring met: Tuinrenovatie

Perfect vakmanschap. Afspraken werden nagekomen.