Beoordelingen Ant. Duijn Keukens

• Website 8,2

Petra uit: Obdam

04-08-2018

Positieve ervaring:
3e keuken van dit bedrijf en van begin tot eind weer helemaal top.

Ineke uit: Heerhugowaard

02-08-2018
8,2

Corno uit: Warmenhuizen

01-08-2018

Positieve ervaring:
Wat een klasse: vanaf het eerste gesprek tot het inmeten en plaatsen van de keuken; wij zijn over iedereen heel tevreden. Het cijfer 10 geef ik niet, maar een dikke 9 zijn jullie zeker waard. Een aanrader.

Ga zo door

Jan en Brigitte uit: Limmen

28-07-2018

Positieve ervaring:
Na een eerste indruk in december (positief) hadden we in januari een afspraak met Job. Een rustige man die totaal geen druk uitoefende en met geduld onze wensen in de offerte zetten. We hebben nog 3 andere keukenwinkels bezocht maar de ontspannenheid, de kwaliteit, en de prijs hebben gemaakt dat wij de keuken bij AntDuin hebben besteld. Mooie offerte en 3D compilatie in ons vervolggesprek. Wederom geen druk om iets snel te beslissen. Veder ging alles voorspoedig. En de plaatsing van de keuken is zeer vakkundig gedaan. De 2 kleine dingen die hersteld moesten worden zijn zeer goed afgehandeld. Kortom, heel tevreden klanten.

Tips:
Een aantal heel praktische tips voor de keuken kregen we bij een andere winkel. Het is goed om dit mee te nemen in een volgende offerte voor nieuwe klanten.

anja uit: Heerhugowaard

17-07-2018
8,1

Positieve ervaring:
Dit was de derde keuken bij jullie
En kwa prijs maakt het niet zo veel uit waar je koopt ..Kwaliteit moet je ook betalen.

Aad uit: Driehuizen

12-07-2018
7,6

Positieve ervaring:
de plaatsing is zeer duur

zie boven

Familie uit: Heerhugowaard

06-07-2018
8,5

Positieve ervaring:
Vanaf het begin hebben we een goed gevoel bij dit bedrijf gehad. Geen vervelende verkooptrucs, maar nuchter vakmanschap. Staat open voor (kritische) vragen en opmerkingen. We zijn zeer tevreden!

Anneke uit: Heerhugowaard

27-06-2018

Positieve ervaring:
Onze vorige keuken was ook van Ant. Duijn wij waren hier erg tevreden over vandaar dat onze keuze weer op hen gevallen is.

Bob uit: Wormer

17-05-2018

Wij zijn uitstekend geholpen

Tips:
Neen alles was naar wens

Cindy uit: Heerhugowaard

17-05-2018

We zijn erg tevreden!
Goed geholpen. Klantgericht en idee├źn die uitgewerkt zijn tot een mooi ontwerp. Plaatsing van de keuken verliep voorspoedig.
Kortom vakmensen die vakwerk leveren!