Beoordelingen Anniematie Entertainment

• Persoonlijk advies 8,7

Jan uit: Ugchelen

19-12-2018

Optreden Kadaster 1-12-2018

Optreden perfect maar iets te lang voor de kids!

30 minuten optreden lang genoeg.

Hanneke uit: Someren

11-12-2018
6,6

Elk jaar hebben we via anniematie een show om al onze kinderen en hun ouders te vermaken tijdens de sinterklaas periode! Deze ronde viel de show ons eigenlijk best tegen! Een man alleen met een hele mooie fantasie kist maar met een heel slecht geluid! We kregen van de ouders en kinderen wat verder naar achteren te horen dat het niet hoorbaar was! Het geluid werd even wat harder gezet maar het mocht niet baten! Misschien was het niet de juiste show voor onze doelgroep! Er werd veel doorheen gepraat door de ouders en veel kinderen renden rond! Dat was heel erg jammer! Voor een volgende keer misschien een show die wat dichter bij het thema sinterklaas staat! Met pieten, veel interactie, humor (eigenlijk precies als vorig jaar, daar hebben de mensen het nog over) maar tegen die tijd nemen we wel weer contact op!

CM uit: Breda

27-11-2018

Leuke show voor jong en oud, Rene deed het ontzettend leuk en had alle kindjes op zijn hand. Leuk is dat het niet zomaar een googchelaar is, maar echt een piet googchelaar, conform het thema sinterklaas

Christa uit: Eindhoven

27-11-2018

Zowel de kinderen als de ouders hebben genoten van de grappen en grollen van Goochelpiet. Alleen vonden ze het iets te lang duren waardoor de kinderen ongeduldig werden.

Marga uit: Weert

12-11-2018

Een geweldige middag gehad met Miss Twist. Wat waren de kindjes blij met hun ballonnen. Vooraf is er goed gecommuniceerd.

Peter uit: Apeldoorn

09-11-2018

Ik heb bij Anniematie een zanger geboekt.
Er werd goed met mij meegedacht.
Zanger Olivier wist ook alle gasten goed mee te krijgen.

K uit: Veldhoven

25-09-2018
9,6

Uitstekende dienstverlening. Meedenkend en nette afhandeling. Erg vermakelijk.

Desiree uit: Lommel

25-09-2018

Ik heb een artiest ingehuurd, deze was stipt op de afgesproken tijd, de act was boven verwachting het is goed te zien dat deze mensen plezier hebben in hun werk en dat brengen ze dan ook voor meer dan 100% over op hun publiek. We hebben een schitterende avond gehad mede dankzij hen.

Jaap uit: Houten

24-09-2018

Super! Snelle reactie, duidelijk contract en goede artiesten.

Harm uit: Velhoven

24-09-2018

Erg genoten van het optreden van clown Babsie.
Prachtige en bijzondere gemodelleerde ballonen.👌👍