Beoordelingen Anniematie Entertainment

Patricia uit: Nijmegen

20-03-2019

Wijkvereniging uit: Eindhoven

19-03-2019

Geweldig optreden. Kinderen waren zeer enthousiast! Volgend jaar weer!

Hannah uit: Haarlem

25-02-2019

Wij hebben goede ervaringen met Anniematie. Tijdens een event in Nootdorp hebben wij Jibanyan ingehuurd. De begeleiding/communicatie waren ontzettend goed.

Frits uit: Maastricht

14-02-2019

Zanger Olivier heeft opgetreden tijdens een feest dat ik gaf ter gelegenheid van mijn 50ste verjaardag en iedereen was erg enthousiast. Hij bracht veel variatie. Tijdens het rustige Evergreens en na het eten ging het steeds meer up-tempo en heeft hij uiteindelijk veel mensen op de dansvloer gekregen. Mede door het optreden van Olivier was het een geweldig feest! De serenade voor mijn vrouw was hilarisch. Een aanrader voor iedereen die iets te vieren heeft! Dank jullie wel voor jullie goede service en actieve meedenken en als ik iets nodig heb, kom ik zeker bij Annie Matie terug!

Jan uit: Ugchelen

19-12-2018

Optreden Kadaster 1-12-2018

Optreden perfect maar iets te lang voor de kids!

30 minuten optreden lang genoeg.

Hanneke uit: Someren

11-12-2018
6,6

Elk jaar hebben we via anniematie een show om al onze kinderen en hun ouders te vermaken tijdens de sinterklaas periode! Deze ronde viel de show ons eigenlijk best tegen! Een man alleen met een hele mooie fantasie kist maar met een heel slecht geluid! We kregen van de ouders en kinderen wat verder naar achteren te horen dat het niet hoorbaar was! Het geluid werd even wat harder gezet maar het mocht niet baten! Misschien was het niet de juiste show voor onze doelgroep! Er werd veel doorheen gepraat door de ouders en veel kinderen renden rond! Dat was heel erg jammer! Voor een volgende keer misschien een show die wat dichter bij het thema sinterklaas staat! Met pieten, veel interactie, humor (eigenlijk precies als vorig jaar, daar hebben de mensen het nog over) maar tegen die tijd nemen we wel weer contact op!

CM uit: Breda

27-11-2018

Leuke show voor jong en oud, Rene deed het ontzettend leuk en had alle kindjes op zijn hand. Leuk is dat het niet zomaar een googchelaar is, maar echt een piet googchelaar, conform het thema sinterklaas

Christa uit: Eindhoven

27-11-2018

Zowel de kinderen als de ouders hebben genoten van de grappen en grollen van Goochelpiet. Alleen vonden ze het iets te lang duren waardoor de kinderen ongeduldig werden.

Marga uit: Weert

12-11-2018

Een geweldige middag gehad met Miss Twist. Wat waren de kindjes blij met hun ballonnen. Vooraf is er goed gecommuniceerd.

Peter uit: Apeldoorn

09-11-2018

Ik heb bij Anniematie een zanger geboekt.
Er werd goed met mij meegedacht.
Zanger Olivier wist ook alle gasten goed mee te krijgen.