Beoordelingen ANKO Verzekeringsdienst

Rene uit: Barendrecht

19-04-2018
1,8

Negatieve ervaring:
Via schouten Zekerheid kreeg ik als arbodienst De Pantergroep die basisartsen gebruikt. Niet behulpzaam met het uitvoeren van de taken van een zieke medewerkster. plan v. aanpak niet ondertekend. kon alles zelf doen. Kortom, zaak dicht. Een niet behulpzame arbodienst. En Schouten aanvaard geen enkel aansprakelijkheid. Trouwens de Pantergroep ook niet. een te lang verhaal. maar nooit, maar dan ook nooit meer Schouten zekerheid.

Jos uit: Weert

18-09-2014

Positieve ervaring:
Het is moelijk om nu reeds een oordeel te geven,daar ik nog niet zo lang klant ben

Robert-Jan uit: Wassenaar

18-09-2014
7,8

Positieve ervaring:
Goede en complete pakketten alhoerwel het jammer is dat er gen module auto standaard is. Dan kom je via Schouten in het normale circuit terecht en dat is finacieel niet antrekkelijk.

Negatieve ervaring:
ANKO verzuim: kan het onderscheid tussen de verzuimverzekering en ARBO dienst beter. Ook de schriftelijkle communicatie kan ik niet altijd goed uit elkaar houden/halen.

Ondanks de complete pakkett is het jammer dat er geen module auto standaard is. Dan kom je via Schouten in het normale circuit terecht en dat is financieel niet aantrekkelijk.

martina uit: maarssen

n.v.t.

Positieve ervaring:
ik kan geen beoordeling geven, want heb nog nooit de verzekering hoeven inschakelen.

michel uit: zeist

7,9

snel en correct

n.v.t.

Kitty uit: Luyksgestel

6,4

Negatieve ervaring:
Afspraken zijn een paar keer verzet ,waardoor er erg veel tijd in zat voordat wij goed advies kregen. ik had het persoonlijker verwacht.

Wendy uit: Maastricht

JOSE uit: VOLENDAM

4,3

UITLEG GOED E N JE WORD TERUGGEBELD

Negatieve ervaring:
ERG DUUR...;LANG GEWACHT ....NOOIT EEN DUIDELIJK OFFERTE GEHAD,,,NOG STEEDS ONDUIDELIJK,,,,WAT IK NOU PRECIES BETAAL...

Claudia uit: Roermond

Rob uit: Dinteloord