Beoordelingen Anker & Kompas

• Persoonlijke aandacht 8,5
  • Sfeer in de groep 8,7

Miriam uit: Wijk bij Duurstede

10-04-2018

Mooie mix van theorie en het uitwerken in opdrachten. Dit alles in een open en vertrouwde sfeer met elkaar.

L uit: Rotterdam

08-04-2018

Tevreden met de training

Trudy uit: Krimpen aan den IJssel

06-04-2018

Zeer leerzaam! Bewust worden. Heerlijke locatie. Fijne trainer Bas!

Neeltje uit: Lichtenvoorde

28-03-2018
8,1

Ik vond het een diverse, prettige cursus. Het was fijn dat de groep niet groter was. Het was fijn dat je niet alleen theorie kreeg. Het was fijn dat je met de andere cursisten ook opdrachten kreeg om te oefenen. Dan maak je de lesstof je meer eigen.

Eric uit: Zeewolde

26-03-2018

Dank jullie wel voor de erg prettige en voor mij goed aansluitende cursus situationeel leidinggeven.
Locatie was uitstekend, (geen afleiding), zo ook de verzorging van de maaltijden.
Ik waardeer de persoonlijke aandacht enorm, juist daarom durf ik te zeggen dat dit mij heel veel heeft gebracht. De wijze van vragen stellen heeft veel duidelijkheid gebracht naar mijn leidinggevende maar ook heb ik deze gebruikt naar een sollicitant.
Een waarde van 9 omdat er altijd ruimte moet zijn voor verbetering...
Vriendelijke groet,
Eric Sleutel

Rolph uit: Amstelveen

22-03-2018

Ik heb een top training gehad met veel persoonlijke aandacht.
Ik heb er meer inzicht aan over gehouden.
Absoluut een aanrader!

Lisette uit: Maartensdijk

20-03-2018

Ik ben erg blij dat ik deze cursus heb uitgekozen. De groep was klein en dus heel erg fijn en een goede sfeer.
De handvaten die ik heb meegekregen maken mij nu al veel ontspannender en gelukkiger. Alsof er een waas weggevaagd is en ik veel meer helderheid heb in hoe ik dingen kan bekijken.

Gerben uit: Schermerhorn

18-03-2018
7,7

Was een fijne training veel tips en tools gekregen en hoop bevestigingen. had alleen verwacht dat we toch dieper op ons levens patroon zouden gaan.

Angeliek uit: Amsterdam

14-03-2018
8,1

Veel geleerd, hele goede en persoonlijke begeleiding, ruimte voor ieder individu. Enige minpuntje is dat ik graag iets meer concrete tools had gekregen om persoonlijke kracht om te zetten naar praktische 'vaardigheden', uitoefening ervan.

Paul uit: Veldhoven

08-03-2018

Ik vind Marieke een hele prettige coach die de tijd en rust heeft om iedereen de juiste aandacht te geven. De kleine setting van de groep haalt het beste naar boven. De training heeft mij veel inzichten en handvatten gegeven, waar ik de komende tijd mee aan de slag kan!