Beoordelingen Anker & Kompas

• Sfeer in de groep 8,8

gert uit: rotterdam

22-06-2018
7,9

fijne, duidelijke training van Danielle voor coachend leidinggeven. perfecte afwisseling tussen modellen, theorien, casussen en voldoende oefeningen. voldoende ruimte voor eigen visie en groepsdiscussie. Absoluut een aanrader.

Henriette uit: Katwijk

05-06-2018

heb fantastische dagen gehad, nuttige dingen geleerd en er was een leuke sfeer in de groep

Aletta uit: Meerkerk

04-06-2018
7,7

Interessante cursus vooral de laatste dag.
De groep was leuk en gezellig. Bas is een goede leider.

Iolé uit: Amsterdam

02-06-2018

Prettige cursus Effectief Communiceren.
Ondanks ervaring 4 jarige counseling opleiding toch weer nieuwe dingen geleerd, vooral als het gaat om uit te drukken wat ik wil uit drukken. Ook meer lef geleerd in een veilige leeromgeving.
Zeer prettige en ontspannen trainer die echt luistert maar ook de training dermate luchtig weet te houden dat voorkomen werd dat ik met een tas vol andermans "problemen waar veel tijd in ging zitten" mee naar huis ging. (Ligt natuurlijk ook aan mijzelf, maar ook aan de mate waarin de trainer zich niet liet ontsporen door de soms al te persoonlijke probleemstellingen van de deelnemers) Ik kon het geleerde relatief snel en effectief omzettten naar directe oefening/praktijk op mijn werk.
Ben vol en tervreden naar huis gegaan. Veel dank voor deze drie dagen.
En het laat ook een behoefte naar meer achter, dus wie weet tot ziens op een volgende training.

Jean-Paul uit: Nieuwegein

02-06-2018

Op een chronologische en plezierige wijze veel geleerd. Bas is een vriendelijke man die zaken duidelijk en effectief kan overbrengen.

Anne-Mariken uit: Amsterdam

01-06-2018

Een deel van de inhoud was niet nieuw voor me, maar het opfrissen van oude kennis was ook aangenaam. Vooral de afwijzing tussen theorie en (in de) praktijk brengen (oefeningen in twee- en drietallen) werkte wat mij betreft heel goed.

Marvin uit: Spijkenisse

01-06-2018

Trainingslocatie was wel goed, alleen jammer van de mooie overstroming in de kelder haha

Desdemona uit: Rotterdam

07-05-2018

In drie dagen een mooie highlight gekregen van diverse aandachtspunten rondom communicatie. Om echt een aantal knelpunten te tackelen is een diepgaandere training/ coaching 1 op 1 nodig. Echter de dagen hebben beslist als een reminder gewerkt.

Fem uit: Ede

02-05-2018

De cursus heeft een goede mix van theorie en oefeningen om de theorie. Hierdoor kun je niet alleen gelijk de theorie in praktijk brengen, maar is het programma ook afwisselend genoeg om de hele dag goed bij de les te blijven. De groep is klein genoeg om elkaar snel te leren kennen en zo een vertrouwde sfeer te krijgen.
In drie dagen tijd leer je veel over jezelf, hoe je communicatie overkomt op anderen, en hoe je dit waar nodig kunt aanpassen om je doelen te bereiken. Een nuttige cursus die ieder aan zijn eigen leerpunten laat werken.

David uit: Hoek van Holland

01-05-2018

Ik vond de cursus zeer leerzaam, duidelijk en goed gestructureerd. Ik vond de lerares ook bijzonder kundig.