Beoordelingen Anker & Kompas

• Sfeer in de groep 8,7

Faiq uit: Den Haag

15-02-2018
7,9

Leuke en leerzame opdrachten om samen met de groep uit te voeren. Wel kon het zo nu en dan wat langdradig worden wat betreft de opdrachten. Echter, een dikke goed.

Henk uit: Putten

03-02-2018

In januari heb ik de training Effectief Communiceren gevolgd. Deze drie dagen durende training heb ik als zeer leerzaam, effectief en leuk ervaren. Een echte aanrader!

Annette uit: IJsselstein

02-02-2018

Super leerzame training . Veel geleerd en vooral bewust geworden op het gebied van communiztie De groep was ook zeer prettig en dat maakte Dat het drie leuke dagen waren

Anita uit: Zeewolde

02-02-2018

Prettige omgeving. Prettige manier van training geven met rust en humor. Zeer prettige ervaring. Veel geleerd op een prettige manier. Dank daarvoor.

Renate uit: Den Burg (Texel)

01-02-2018
9,6

Bedankt voor de prettige training effectief communiceren. Ik heb hier veel van geleerd waardoor ik persoonlijk kan groeien. En wat een prachtige locatie, dat was de kers op de taart.

Astrid uit: Leusden

31-01-2018

Een helder en prettig opgebouwde training. We hadden voldoende tijd voor persoonlijke doelen en kregen een gerichte training om met deze doelen te oefenen. Deze cursus maakt communiceren nog leuker en interessanter. Bij deze wil ik de groep en Bas bedanken voor deze waardevolle dagen.

Liesbeth uit: Maastricht

04-01-2018

De training Effectief Communiceren werd bij ons als een inhouse training gegeven door Marieke Sanders. Dankzij de intake, was de training op maat van ons bedrijf en werden er tijdens de workshops real-work voorbeelden gebruikt. Marieke heeft een inspirerend enthousiasme en heeft ook persoonlijke aandacht gegeven aan de deelnemers. De training heeft een positieve invloed gehad op de werkvloer. De medewerkers zijn geïnspireerd en passen de aangeleerde technieken toe.

Jan uit: Harskamp

27-12-2017

Mijn ervaring met de training is zeker positief, de training is heel goed geweest voor mijn zelfvertrouwen.
Ik ging er in het verleden altijd van uit als er iets mis ging in de communicatie dat de fout dan bij mij lag.
Ik heb echter geleerd bij Anker & Kompas dat dit niet (altijd) zo is, door mezelf ook anders op te stellen gaat de algemene communicatie nu stukken beter.
Dit merk ik heel erg op het werk, maar ook thuis.
Ik kan nu met meer vertrouwen gesprekken voeren , dit geeft mij ook veel meer rust(wat ik als zeer prettig ervaar).

Ella uit: Oegstgeest

18-12-2017
7,7

Fijne ervaring met de training. Jammer voor de groep dat niet iedereen even gemotiveerd is en meewerkt aan het proces.

Leon uit: Utrecht

18-12-2017

Over het geheel vond ik het een goede en fijne training, met een duidelijke lijn. Het werkt in behapbare stukjes toe naar het uiteindelijke doel, waardoor je het zelf ook kan volgen. Wij hadden denk ik ook mazzel met de kleine cursus groep, waardoor er veel ruimte was per persoon.
Het enige minpuntje voor mij, achteraf terugkijkend, is dat de laatste delen van de training, waar je daadwerkelijke oude overtuigingen weg zet en nieuwe 'installeert' en gaat 'ankeren', dat die voor mij wat te kort waren / we er te snel doorheen gingen om echt het gevoel te hebben dat het geankerd is geraakt. Daar moet ik zelf nog, met de geleerde tools, denk ik goed mee aan de slag. Maar dat moest sowieso ;-)