Beoordelingen Anker & Kompas

7,7

Waardevolle training.

rian uit: vleuten

21-03-2017

Ik heb met plezier deelgenomen aan de training en ik heb er zeker veel van geleerd.
Bedankt.

Wim uit: Ede

16-03-2017
7,6

De ervaring is goed

Ellen uit: Angeren

15-03-2017
7,6

goede en leuke cursus, bas doet het erg leuk, wij hadden een wat moeilijkere groep waardoor het werken in tweetallen niet altijd veel resultaat met zich meebracht. had liever iets meer persoonlijke tips willen hebben...

Jose uit: Baarn

18-02-2017

Een hele boel theorie was in principe wel bekend. Maar door er zo met een groep 3 dagen aan te werken en het er over te hebben, heeft het veel meer effect.

Hans uit: Almere

15-02-2017

Het was een hele fijne toepasbare en kloppende training. Bas is een hele prettige en respectvolle trainer. De groep was ook heel fijn en respectvol naar elkaar. Het programma zat ook uitstekend in elkaar. Quo opbouw en tempo. Een aanrader!

Sandra uit: Wageningen

8,1

Een zeer interessante en prettige training. De groep was klein, waardoor er voldoende aandacht was voor iedereen.

Gerhard uit: Soest

15-02-2017

Ik heb nog niet gemerkt dat de training mij iets heeft opgeleverd. Ik heb er wel hoge verwachtingen van. Ik ben ook van plan om een vervolgtraining te volgen. Waarschijnlijk Training Personal Identity.

Rick uit: Helden

8,1

Waardevolle training, waarvan ik denk ik veel profijt zal hebben in mijn verdere carrière zowel zakelijk als privé.

Edwin uit: Bussum

Erg leerzaam