Beoordelingen Anker & Kompas

• Persoonlijke aandacht 8,4
  • Sfeer in de groep 8,6

Anneke uit: Amsterdam

19-07-2017

Vond de training erg leerzaam. De trainer erg prettig in het contact.

Christa uit: Zwijndrecht

14-07-2017
6,9

Vond het een goede training, veel oefenmomenten.
Veel informatie, nu nog toepassen op de werkvloer.

locatie, loop niet altijd even goed dus de vele trappen zijn dan niet zo fijn.

Joyce uit: Enschede

12-07-2017
7,6

Er was een dame in de groep erg negatief en lichtelijk agressief en nam het niet serieus met de rollen spellen. Verder erg nuttig en leuke groep.
Bedankt Marieke!

Bauke uit: Nieuw-Vennep

12-07-2017

Ik vond het een leuke en leerzame training waar ik veel van heb geleerd. Over anderen en mijzelf vooral :)

Groeten

Bauke

Gerrie uit: Callantsoog

10-07-2017

Zeer leerzame training in een ontspannen sfeer.

Hans uit: Venray

10-07-2017
7,9

Binnen de training veel onderwerpen die voldoende aan bod komen. Voor persoonlijke inbreng is voldoende ruimte. Cursus wordt op een prettige wijze gegeven.

Roy uit: Rosmalen

30-06-2017
7,0

ontspannen trainingsdagen. genoeg houvast om er in de praktijk mee aan de slag te gaan. Kleine tip: niet later lunchen dan 13.00.

Christel uit: Delft

22-06-2017

Mooie training met herhaling en nieuwe handvaten. Bas is een leuke kerel die in staat is goed te anticiperen op de verschillen in een groep, zodat iedereen er alles uit kan halen!

Annemieke uit: Velp

22-06-2017

Door deze cursus heb ik kennis gemaakt met een aantal belangrijke NLP-technieken. Ik heb veel over mezelf geleerd en een paar belangrijke inzichten gekregen. Het zal me helpen om overtuigingen te herkaderen zodat ik me in bepaalde situaties sterker zal voelen. Met de tools die ik nu in handen heb kan ik aan de slag, ik ben benieuwd naar de toekomst. De mooiste omschrijving van een andere cursist in mijn groep vond ik, en daar ben ik het roerend mee eens: "Deze cursus is een cadeau aan mezelf".

M.

20-06-2017
9,6

Mooie training die op diep niveau dingen in beweging zet en wezenlijke verandering brengt. Fijn om op sommige punten direct positieve verandering te ervaren. Leuk en prettig de verschillende werkvormen, uitleg, verhalen en uitwisseling met fijne begeleiding.