Beoordelingen Anker & Kompas

• Persoonlijke aandacht 8,6
  • Sfeer in de groep 8,8

15-10-2018
9,7

De groep wordt met opzet klein gehouden, zodat de training persoonlijk blijft en er een veilige sfeer heerst.
Bas neemt dan ook de tijd om voor iedereen een persoonlijke situatie uit te lichten en aan te pakken.

De trainingslocatie is ideaal, bij mooi weer kun je naar buiten en binnen is veel ruimte om in bijvoorbeeld tweetallen uiteen te gaan en opdrachten te doen.

In deze vier dagen komt er wel een grote stroom informatie op je af en dat is zo nu en dan overweldigend. Je krijgt wel voldoende naslag werk mee, zodat je het allemaal nog eens rustig kunt doornemen. Ook worden er veel voorbeelden (soms uit eigen ervaring) gebruikt. Dat is erg fijn.

Uiteindelijk zal deze training je niet opslag veranderen en is het geen begeleidingstraject, maar het leert je wel op een andere manier naar dingen kijken en nieuwe handgrepen om dingen aan te pakken.

(Minder relevant: de lunches zijn echt geweldig ;) )

Ingrid uit: Hoogezand

11-10-2018
7,7

De theorie uit de training is voor mij heel waardevol geweest en daar heb ik ook zeker iets aan voor de toekomst. Sommige oefeningen waren voor mij wat te 'zweverig'. Ik ben daar te nuchter voor. De afwisseling tussen een stukje theorie en de oefeningen heb ik als prettig ervaren. Dat houd je scherp.

Wat ik als prettig heb ervaren is dat de groep heel open was naar elkaar en dat ook de trainer zich kwetsbaar heeft opgesteld. Zo kan je ook van elkaars voorbeelden leren.

Astrid uit: Nieuw Lekkerkand

10-10-2018
7,9

Erg leerzaam. Goede coach. Stof om over na te denken meegekregen . Goede keus geweest deze cursus.

Tony uit: Roosendaal

10-10-2018
9,6

Steeds liep ik vast in het niet goed samen kunnen werken / niet goed communiceren. Door de training persoonlijke kracht via NLP weet ik nu wat er achter heeft gezeten en zijn de remmingen aangepakt.

Lidy uit: Oude Wetering

03-10-2018

Een 10, ik kan niet anders zeggen. Ik heb bijzonder veel geleerd, vooral ook over mezelf. Ik pas het direct toe. Deze week heb ik nog een sparmoment met iemand van HR. Ik zal (en dat had ik niet gedurfd als ik deze training niet had gehad) haar ook vertellen over de situatie bij ons in het team. Daar moet iets gebeuren.
Ik moet hierbij oppassen, dat ik niet negatief overkom maar dat ik het positief ga benaderen, in oplossingen denk. Ik denk, dat dat me wel gaat lukken.
Bedankt.

imane uit: breda

01-10-2018

Hoi Bas,

Ik heb 3 hele fijne en leerzame dagen gehad. De combinatie theorie en praktijk heb ik als prettig ervaren. Zo leer je van je trainer, maar ook van elkaar.

Alwie uit: Ootmarsum

26-09-2018

sanitaire voorziening is wat beperkt.

Mark uit: Utrecht

25-09-2018

Verzenden via mijn nza-account leek niet te lukken.
Had het idee dat ik wel wist hoe goed te communiceren maar heb met deze cursus beter inzicht verkregen en handvaten om zelf beter te communiceren. Herken mijn fouten nu en de valkuilen. Hoop dat ik die goed kan gaan toepassen. De cursus gaat uit van positieve communicatie, miste een onderdeel als de gesprekspartner dat niet heeft en je manipuleert. Hoe herken je dat snel en wat is dan de goede reactie?

Kristina uit: Papendrecht

25-09-2018

Dank je wel Bas voor de prettige sfeer en de handige/praktische tips!

Dennis uit: Nieuwegein

9,6

Zeer leerzaam en trainer nam ook de tijd om in te grijpen indien het noodzakelijk was