Beoordelingen Anker & Kompas

• Persoonlijke aandacht 8,5
  • Sfeer in de groep 8,7

Anne uit: Utrecht

15-05-2017

Ik vond het een zeer bijzondere ervaring. Je deelt super veel met iedereen op een ontzettend prettige manier. De opdrachten zijn erg leerzaam, ik ben blij dat ik hieraan heb mogen deelnemen.

Kirsten uit: Utrecht

15-05-2017

Hele prettige ervaring en goede training. Op de laatste twee dagen kwam het echt samen. Voor mijn gevoel heeft het echt geholpen!

14-05-2017

Verbazend hoe training vanaf dag één iets in beweging heeft gebracht bij mij.

Jeroen uit: Zeist

11-05-2017

Ik vond het een hele goede en effectieve cursus.
Door deze cursus sta ik sterker in mijn schoenen en heb ik handvatten gekregen om mijzelf te verbeteren.

Nico

21-04-2017

Intensieve en goed begeleide (Marieke) training.
Door kleine groep veel oefeningen kunnen doen.

Angela uit: Zoetermeer

18-04-2017

Dit was mijn eerste communicatietraining. Ben voor het eerst bewust gemaakt hoeveel communicatiemodellen er zijn om bewust en rustig te communiceren om je doel te bereiken. Heel verrijkend.

Maarten uit: Best

15-04-2017

Een eerlijke en hele fijne cursus. Lunch is prima verzorgd. Fijne rustige cursusleidster. Marieke ontzettend bedankt voor de drie prima verlopen cursusdagen

Mariette uit: Wijngaarden

13-04-2017
7,9

Sfeer in de groep zeer positief. Voor wat betreft de inhoud van de training: mijn verwachting was dat nog dieper op veranderingen/kracht zou worden ingegaan, wellicht is dit ook een gevolg van eerdere trajecten die ik heb gevolgd

Tom uit: Zevenaar

13-04-2017

Ik vond de grote van de groep, de persoonlijke aandacht en leerstof erg fijn en duidelijk!

Wil uit: Amersfoort

12-04-2017

Ik vond de training erg leuk en leerzaam. De groep had op zich wel iets groter gemogen. We waren maar met 5 cursisten. Op zich heeft dit ook wel weer voordelen (meer tijd voor persoonlijke zaken), maar ik had het ook wel leuker gevonden als de groep ietsje groter was geweest. Marieke heeft het prima gedaan en ik vind haar een leuke en goede trainster. Verder vind ik de locatie perfect, als het mooi weer is kan je ook lekker buiten zitten.