Beoordelingen Anker & Kompas

• Persoonlijke aandacht 8,4
  • Sfeer in de groep 8,7

Nico

21-04-2017

Intensieve en goed begeleide (Marieke) training.
Door kleine groep veel oefeningen kunnen doen.

Angela uit: Zoetermeer

18-04-2017

Dit was mijn eerste communicatietraining. Ben voor het eerst bewust gemaakt hoeveel communicatiemodellen er zijn om bewust en rustig te communiceren om je doel te bereiken. Heel verrijkend.

Maarten uit: Best

15-04-2017

Een eerlijke en hele fijne cursus. Lunch is prima verzorgd. Fijne rustige cursusleidster. Marieke ontzettend bedankt voor de drie prima verlopen cursusdagen

Mariette uit: Wijngaarden

13-04-2017
7,9

Sfeer in de groep zeer positief. Voor wat betreft de inhoud van de training: mijn verwachting was dat nog dieper op veranderingen/kracht zou worden ingegaan, wellicht is dit ook een gevolg van eerdere trajecten die ik heb gevolgd

Tom uit: Zevenaar

13-04-2017

Ik vond de grote van de groep, de persoonlijke aandacht en leerstof erg fijn en duidelijk!

Wil uit: Amersfoort

12-04-2017

Ik vond de training erg leuk en leerzaam. De groep had op zich wel iets groter gemogen. We waren maar met 5 cursisten. Op zich heeft dit ook wel weer voordelen (meer tijd voor persoonlijke zaken), maar ik had het ook wel leuker gevonden als de groep ietsje groter was geweest. Marieke heeft het prima gedaan en ik vind haar een leuke en goede trainster. Verder vind ik de locatie perfect, als het mooi weer is kan je ook lekker buiten zitten.

Eline uit: Bilthoven

11-04-2017

Prettige sfeer, goede afwisseling van theorie en praktijk. Ik heb nog wat moeite om het geleerde toe te passen, maar hopelijk wordt dat beter

Irmgard

11-04-2017
7,7

Zeker de moeite waard! De training heeft mij handvaten en inzichten gegeven, om te leven vanuit mijn kracht.

hetty

03-04-2017

Louise uit: Utrecht

28-03-2017

Ik heb het als een leerzame en goed toepasbare training gevonden. Als team zijn we aan het groeien en deze training is op een goed moment gekomen.