Beoordelingen Anker & Kompas

• Persoonlijke aandacht 8,6
  • Sfeer in de groep 8,8

Tom uit: Heemskerk

12-02-2019

Goeie en leerzame cursus(leider)!

Kimberly

04-02-2019

Goede ervaring met persoonlijke aandacht. Heel tevreden over de indeling qua opzet met oefenopdrachten.

Petra uit: Wehl

03-02-2019

Het waren drie dagen waarin de sfeer prima was, de begeleiding goed op een trainingslocatie die niets te wensen over liet. De groep was klein, 5 personen, waardoor er veel persoonlijke aandacht kan zijn.
De training voldeed aan de verwachtingen, in mijn werk kan ik dit weer meenemen. Het was voor een groot deel opfrissen van de kennis en voor een ander deel nieuwe inzichten verwerven. Waarom communiceer ik zoals ik het doe en wat brengt het de ander en mezelf.

Arno uit: Nijkerk

31-01-2019
8,1

Alles top geregeld en erg leerzaam!

29-01-2019

Ik vond het een erg leerzame en nuttige cursus

Heleen uit: Egmond Binnen

21-12-2018

Ik zag er enorm tegenop maar ben elke dag van de training met een goed gevoel heengegaan. Bas is prettig in omgang en zorgde ervoor dat ik mij in ieder geval veilig voelde om open te zijn. Het heeft mij aan het denken gezet hoe met bepaalde zaken om te gaan.
Ik sta sterker in de keuzes die ik maak en zal gaan maken.

Maggie uit: Weert

21-12-2018

De eerste 2 dagen waren wat onwennig en niet duidelijk wat het zou kunnen opleveren. Het raakte me nog niet van binnen. Maar dat veranderde meteen vanaf dag 3 (en 4!). Het heeft me veel inzicht gegeven in mezelf en anderen, maar het moet nog even 'indalen' om tot zijn volle recht te komen. Dat gaat zeker goed komen. Bas, bedankt voor je waardevolle inzichten. Succes!

Veelke uit: Bilthoven

7,9

Fijne cursus waarin iedereen zich (naar mijn idee) veilig voelde om zich kwetsbaar op te stellen. Oefeningen hebben zeker inzicht verschaft en ook iets met de hersenen gedaan. Ervaar wel meer innerlijke rust sindsdien. Ik had wel meer oefeningen verwacht met omgaan met weerstand van anderen en overtuigend je boodschap brengen. Daar zou nog wat meer mee kunnen worden gedaan (als ik kijk naar de doelen van de training).

Anja uit: Delft

7,9

Het was fijn om in een ontspannen en veilige omgeving aan de slag te gaan met dingen als beperkende overtuigingen, communicatie, grenzen aangeven en dromen en doelen. Tijdens de training gingen we de diepte in met een prettige afwisseling van theorie en praktische oefeningen in tweetallen. Na de training merkte ik dat ik bij bepaalde situaties waar ik eerder moeite mee had, wat meer ontspannen kon blijven.

Jenny uit: Alkmaar

17-12-2018

Een hele fijne ervaring waarbij veel bewustwording is. Er is wel veel gebeurd in 4 dagen. Fijn dat het in 2 blokken was gesplitst.