Beoordelingen Anker & Kompas

• Persoonlijke aandacht 8,6
  • Sfeer in de groep 8,8

Rolph uit: Amstelveen

02-04-2019

Wederom een top training gehad met enorm veel persoonlijke aandacht.
Absolute aanrader.

Jaap uit: Lisse

18-03-2019

Op een ontspannen wijze een intensieve training gehad over leidinggeven aan veranderen.
Heel veel energie eruit gehaald en veel mogelijkheden ontdekt.

Vincent uit: Haarlem

12-03-2019
8,1

Ik ben blij dat ik deze cursus heb gedaan. Veel geleerd en inzicht in mezelf gekregen. Goede handvatten gekregen om mezelf verder te ontwikkelen.

Jeroen uit: Rijswijk

12-03-2019

Met jezelf aan de slag gaan en jezelf onder ogen zien, is een spannend proces en een zoektocht. Mede dankzij de opzet van de training, de locatie en de goede begeleiding van Bas in een veilige omgeving kon ik me openstellen waardoor er een belangrijk puzzelstukje op zijn plaats viel, waar ik verder mee kan. Heel veel dank voor de goede begeleiding!

Tom uit: Heemskerk

12-02-2019

Goeie en leerzame cursus(leider)!

Kimberly

04-02-2019

Goede ervaring met persoonlijke aandacht. Heel tevreden over de indeling qua opzet met oefenopdrachten.

Petra uit: Wehl

03-02-2019

Het waren drie dagen waarin de sfeer prima was, de begeleiding goed op een trainingslocatie die niets te wensen over liet. De groep was klein, 5 personen, waardoor er veel persoonlijke aandacht kan zijn.
De training voldeed aan de verwachtingen, in mijn werk kan ik dit weer meenemen. Het was voor een groot deel opfrissen van de kennis en voor een ander deel nieuwe inzichten verwerven. Waarom communiceer ik zoals ik het doe en wat brengt het de ander en mezelf.

Arno uit: Nijkerk

31-01-2019
8,1

Alles top geregeld en erg leerzaam!

29-01-2019

Ik vond het een erg leerzame en nuttige cursus

Heleen uit: Egmond Binnen

21-12-2018

Ik zag er enorm tegenop maar ben elke dag van de training met een goed gevoel heengegaan. Bas is prettig in omgang en zorgde ervoor dat ik mij in ieder geval veilig voelde om open te zijn. Het heeft mij aan het denken gezet hoe met bepaalde zaken om te gaan.
Ik sta sterker in de keuzes die ik maak en zal gaan maken.