Beoordelingen Anker & Kompas

• Persoonlijke aandacht 8,5
  • Sfeer in de groep 8,8

Thom uit: Woubrugge

11-07-2018

Ja, was erg duidelijk en toegewijd in overbrengen van methode betreft communicatie.

Kritiekpunt: veel materiaal in korte tijd, werd snel door onderwerpen gegaan lesdagen.

Ilona uit: Julianadorp

10-07-2018
8,1

Voor mij was het een leerzame ervaring. Het was fijn om een paar dagen teruggetrokken te zijn en volledig te focussen op 'mezelf'.
Ik merkte direct dat ik in het dagelijks leven bewuster met mijn gedachten omging en dat had weer een positief effect op mijn gevoel en gedrag.

Marloes uit: Deventer

09-07-2018

De training bracht mij niet heel veel nieuws maar alles rondom communicatie weer op een rij in deze fase van mijn "carrière", in deze fase van mijn leven was heel nuttig en verhelderend. Zonder arrogant te willen zijn viel het niveau van mijn mede cursisten wat tegen waardoor de rollespelen niet altijd het optimale rendement opleverden. De locatie en de ontspannen sfeer maakten dat het voelde al een dag bijtanken dat deed naast de training erg goed. Dank voor de leerzame dagen en de goede zorgen.

Sander uit: Oss

09-07-2018

Leerzame training die mij veel handvatten heeft geboden. Een prima balans tussen theorie en interactiviteit (rollenspellen)

Lydia uit: Driebergen

09-07-2018

Ik ben benieuwd wat is gepland er ook uit gaat komen

Herman uit: Herman

08-07-2018

Een zeer inspirerende en praktische training die inzicht geeft hoe communicatie werkt, hoe gedrag tot stand komt en welke invloed jezelf kunt uitoefenen om krachtiger en met meer zelfvertrouwen en overtuiging kunt communiceren. Een training die ik absoluut kan aanbevelen!

Jenny uit: Den-burg

07-07-2018

Fijne training. Voor iedere cursist was voldoende aandacht.

L uit: Blaricum

07-07-2018
8,1

Tijdens de eerste twee dagen was ik nog sceptisch, maar dat veranderde gauw in de ‘stopweken’. Tijdens deze weken kon ik de leerstof laten bezinken en hebben de huiswerkopdrachten mij doen inzien dat het mogelijk is om mijn oude belemmerende overtuigingen los te laten. Dat ik altijd een keuze heb.
Daardoor heb ik tijdens deze weken grote, maar nodige beslissingen genomen die mij krachtiger hebben gemaakt. De laatste 2 trainingsdagen maakten veel in mijn los en hebben ervoor gezorgd dat ik mij nu getransformeerd voel. Ik ben veel directer en durf voor mezelf op te komen, maar wel zonder dat knagende gevoel van schuld in mijn buik :)

Stella uit: Amersfoort

05-07-2018

Het was een zeer prettige training met een goede balans tussen theorie en praktijk. Goed tot de essentie gekomen zonder dat het te therapeutisch werd. En in een hele prettige groep (klein) en veel ruimte voor eigen inbreng.

Caren uit: Bilthoven

04-07-2018

Een hele goeie cursus om tussentijds in je leven een keer te doen, als je verder moet in het leven en dit geeft je net dat zetje dat nodig hebt om verder te komen.
En ik geef een 9 omdat er altijd ruimte moet zijn om verder jezelf te ontwikkelen en te groeien.