Beoordelingen Anker & Kompas

• Persoonlijke aandacht 8,4
  • Sfeer in de groep 8,7

Marchia uit: Almelo

24-11-2017

Een training die zeker waarmaakt, hoe ik in eerste instantie geïnformeerd werd. Een echte Eye-opener en ik heb nu veel tools om mijn struikelblokken en onzekerheden te overwinnen.

En heb daarbij andere inzichten en wensen voor mezelf duidelijk gekregen waar ik weer veel energie van krijg.

Bedankt!

Marco uit: Vught

22-11-2017

Ik vond de training zeer leerzaam, veel goede tools meegekregen om mee vooruit te kunnen. Bas is erg bekwaam. Hij wist de groep goed te raken met goede voorbeelden, adviezen en metaforen. Ook anticipeerde hij heel snel op lastige onderwerpen. Aanrader!

Inge uit: Lopik

22-11-2017

Ik vond het een leerzaam traject voor mij zelf. Heb ook van de andere cursisten kunnen leren. Het was voor mij een hele positieve ervaring . Ik ben nogal een nuchter persoon en vond het dan ook wel in het begin moeilijk om mij open op te stellen . Maar echt ik heb veel van opgestoken. En zoals Marieke altijd zei"Dank je wel"

Marieke uit: Ridderkerk

20-11-2017
8,1

Ik heb het gevoel gehad dat ik er bijhoorde. Niks is gek was wel een huisregel, maar zo voelde het ook echt.
Juist om te proberen alles boven water te krijgen en duidelijk te maken hoe dingen lopen/voelen/zijn, werd er extra persoonlijke aandacht aan besteed. Niks werd afgeraffeld, maar op de juiste en duidelijke manier gedaan zodat je je er goed bij voelde.

Nicole uit: Rosmalen

13-11-2017
7,6

...

Jeroen uit: De Bilt

12-11-2017

Intensieve training die je duidelijk met jezelf in verbinding stelt. Communicatie in een heel andere vorm dan je gewend bent, namelijk: met jezelf in gesprek gaan. Spannend ook maar uitstekende begeleiding zorgt dat het nimmer te spannend wordt!

Priscilla uit: Vught

11-11-2017

De cursus geeft praktische handvatten voor dat moment en de toekomst en leert je duidelijkheid over jezelf en je toekomst te geven. Waar sta jij voor en wat maakt jou gelukkig en waar kies je voor in de toekomst en belangrijk wat laat je.

Carel uit: Rotterdam

09-11-2017

Prima, heeft me veel gebracht. Dank!

Bram uit: Amsterdam

08-11-2017
9,9

Gewoon heel bijzonder. Al vanalles gedaan bij grote trainingsbureaus maar dit is veel persoonlijker waardoor ik me beter kon openstellen.

Gemma uit: Driel

08-11-2017

Mooie training, leuke opzet! Enige tip die ik zou willen geven: aan het begin hebben we onze doelen gedefinieerd, misschien een idee om daar aan het einde van de cursus nog even op terug te komen als afsluiting.