Beoordelingen Anker & Kompas

10-12-2018
7,7

Anne-Marije uit: Den Haag

26-11-2018

En training die effectief is voor zowel strategisch en operationeel niveau. Zeker een aanrader!!

Kim uit: Amsterdam

8,1

Effectieve training met een ervaren trainer die een veilige omgeving wist te geven waardoor alle deelnemers voor mijn gevoel zichzelf durfden te zijn en openlijk uit te spreken.

Aartjan uit: Ederveen

26-11-2018

Het was zeer confronterend en verhelderend.
maar wel zeer interessant.

Esther uit: Reeuwijk

26-11-2018

Het was een zeer fijne groep mensen, een prettige en open sfeer. Ondanks dat de inhoud van de cursus soms wat confronterend is, geeft Marieke je zo een veilig gevoel dat je ook direct ermee aan de slag kan. Haar persoonlijke betrokkenheid en empathie maakt haar een zeer fijne begeleider.

Daniël uit: Zaanstad

Ga zo door!

Remco uit: Wageningen

25-11-2018

Door de combinatie van theorie en oefeningen, gevolgd door de feedbackbespreking, heb ik beter inzicht in mijn valkuilen gekregen. Om vervolgens met de verstrekte handreikingen de effectiviteit van mijn communicatie te verbeteren. Het is fijn om ervaringen in een groep uit te wisselen en van elkaar te leren. Dit onder de uitstekende begeleiding van Marieke.

Jan

18-11-2018

In een prettige sfeer weet Bas een veilige omgeving te creeren waarin er ruimte is voor elkaar en de deelnemers respectvol met elkaar omgaan. Een prima omgeving om te kunnen groeien.

Karin uit: Utrecht

18-11-2018

Kleine groep dus veel aandacht. Bas weet op één of andere manier de juiste vragen te stellen aan de juiste personen. Er ontstond heel snel een vertrouwde sfeer onderling. Vooral de laatste twee dagen had ik absoluut niet willen missen.

diane uit: den bosch

15-11-2018

met veel inspiratie naar huis gegaan!
zin om met mijn nieuwe doelen aan de slag te gaan!