Beoordelingen Anja van Ree | 2Divorce

• Snelheid van opvolging na het verzoek tot contact 8,9
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de financiële afspraken zijn gemaakt 8,7
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken in het ouderschapsplan zijn gemaakt 8,9
  • Tevredenheid over informatie verstrekking op basis waarvan de afspraken met betrekking tot de nieuwe woonsituatie zijn gemaakt 8,9
  • Kwaliteit van de gesprekken 8,9
  • Oplossingsgerichtheid 9,0

Klant uit: Nieuwegein

18-03-2017

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Anja is deskundig en vakkundig. Zij neemt de tijd om alles zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Het gaat soms ten koste van haar eigen tijd. Maar tijd speelt geen rol. Zij neemt alle tijd om ons de zaken rondom de echtscheiding zo goed mogelijk uit te leggen. Ik waardeer haar vakwerk enorm .
Anja ga zo door. Groetjes Saheeda

Klant uit: Maarssen

17-03-2017
9,7

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

Prettige dame die weet waar ze het over heeft, en die ook alles netjes tot in detail regeld

Klant uit: maarssen

17-03-2017

Leeftijdscategorie: 31-40 jaar

ze heeft het super gedaan
alles was binnen 8 wkn geregeld en gaat volgende week naar de rechter
ze kies geen partij
maar het gaat haar juis om de kinderen als die in het spel zin
ik ben super tevreden hoe het gegaan is met anja en ernst
super bedankt!!!

Klant uit: Nieuwegein

16-03-2017

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Ik heb een hele goede begeleiding op een professionele manier gekregen.
Ze was er altijd voor me. En verstand van zaken hebben ze zeker. Al met al ben ik netjes en eerlijk behandeld. Bedankt firos Rostamkhan.

16-03-2017
8,2

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Ik heb Anja ervaren als een zeer vriendelijke spontane vrouw die ervoor zorgt dat dit moeilijke traject draagbaar werd. Op de manier hoe ze alles uitlegt en verteld, werd het allemaal wat luchtiger. Ik heb haar ervaren als een heel fijn persoon die ik zeker een ander zou aanraden.

15-03-2017

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Een scheiding is vaak een 'beladen' iets. Anja heeft ons heel 'luchtig' en duidelijk informatie verschaft over ons traject. Open en heldere communicatie en inlevingsgevoel droeg hier zeer aan bij. Wij zijn een tevreden klant. Nu verder met de financiëel adviseur. Mocht dit ook lekker lopen en een mooie afronding het einde zijn, dan zijn wij nog meer enthousiast!
Dikke pluim verdiend tot zover !

Klant uit: Montfoort

08-03-2017

Leeftijdscategorie: 41-50 jaar

Anja is een eerlijk persoon die goed luistert naar wat we wilden en dit vakkundig vertaalden naar de juiste plannen. Duidelijkheid en vakmanschap slaat heel erg op haar.

Klant uit: lopik

06-01-2017
8,5

Leeftijdscategorie: 51-60 jaar

Haar objectiviteit was erg prettig.

05-01-2017

Klant uit: nieuwegein