Beoordelingen AnimalCare Dierenartsen

• Bereikbaarheid (tel./e-mail) 8,6

Gerda uit: Harderwijk

26-01-2019
2,5

Mijn kat werd spoed op zaterdag om 12:30 en Animal Care die zegt dat elk dier welkom is weigerde haar te helpen vandaag 26 januari
Reden ze was geen klant en moest maar naar Utrecht. Feit is dat dierenambulance niet buiten regio rijdt. Dat is waar Animal Care voor staat. Ik ben 19 klant bij ze geweest en ook toen was weekend altijd een probleem. En dat met de asociaal hoge tarieven in Harderwijk. Welzijn van een dier werkt alleen tussen 9.00 en 17.00 uur. Met zoveel artsen niet in staat zijn om normaal op zaterdag en zondag open zijn. Voor mij nooit meer Animal Care want zij geven alleen om geld.

Karel uit: Harderwijk

24-06-2018
7,0

Ervaring: Juniorcontrole

De dierenarts was zeer behulpzaam, vriendelijk en en vakbekwaam. Echter bij de balie werden wij op vrijdagmiddag 22-6-2018 brutaal en respectloos behandeld door de assistent cq receptionist. Dat die muts ongesteld was of ontevreden was over haar werk moet ze niet afreageren op haar klanten. Klantvriendelijkheid, servicegerichtheid en dienstbaarheid is 0,0 NUL

uit: Putten

24-04-2017

Ervaring: Echografie

Ontzettend fijne dierenartsen. Onze hond was doodziek, maar dankzij goede diagnose en de juiste medicijnen hebben we nog ruim 5 maanden een hond gehad die zich nog heel goed voelde ondanks dat hij 14 jaar was.
Het laatste bezoek was helaas om de hond in te laten slapen, maar ook daar heeft de dierenarts een goede begeleiding gegeven.
Top dierenartsen!!

joost uit: bilthoven

04-11-2016

Ervaring: Chirurgie

Iris uit: Harderwijk

29-04-2016
3,0

Echt schandalig hoe ze hier bezig zijn met geld verdienen. Ik ben hier geweest met mijn kat ( helaas met koningsdag). Zijn blaas bleek verstopt te zitten door blaasgruis. Eerste keer ben ik in Zeewolde geholpen. Deze vrouw was erg vriendelijk, maar ik moest daar Eur 220,00 afrekenen. Hij mocht met catheter mee naar huis. Een dag later ging het niet goed met de kat en ging ik terug naar Harderwijk. Mijn kat kreeg een infuus en zijn catheter is doorgespoeld. De dierenarts zei dat dit wel weer rond de Eur 100,00 zou gaan kosten. Het werd Eur 160,00. Ik heb aangegeven dat dat bedrag rond de 100 euro zou zijn. Ja gaf ze aan dit is toch rond de 100 euro? Echt te gek voor woorden. Nu is nog niet eens zeker of het geholpen heeft of dat hij toch geopereerd moet worden. Ik was al gewaarschuwd door anderen, maar had verwacht dat het wel mee zou vallen. Ik kom hier nooit meer.

W. uit: Putten

05-01-2016

Ervaring: Echografie

D. uit: Asselt

21-12-2015
8,5

Ervaring: Gedragsproblemen bij de hond en kat

Prima gedragstherapeut! Goed geholpen.

Miranda uit: Harderwijk

15-12-2015

Ervaring: Interne geneeskunde

J uit: Doelenstraat 49

14-12-2015

11-12-2015

aanbeveling: zorgen voor vaste kern van dierenartsen, afgelopen jaren zijn er veel te veel wisselingen geweest