Beoordelingen AnimalCare Dierenartsen

Ervaring: Chirurgie

Iris uit: Harderwijk

29-04-2016
3,0

Echt schandalig hoe ze hier bezig zijn met geld verdienen. Ik ben hier geweest met mijn kat ( helaas met koningsdag). Zijn blaas bleek verstopt te zitten door blaasgruis. Eerste keer ben ik in Zeewolde geholpen. Deze vrouw was erg vriendelijk, maar ik moest daar Eur 220,00 afrekenen. Hij mocht met catheter mee naar huis. Een dag later ging het niet goed met de kat en ging ik terug naar Harderwijk. Mijn kat kreeg een infuus en zijn catheter is doorgespoeld. De dierenarts zei dat dit wel weer rond de Eur 100,00 zou gaan kosten. Het werd Eur 160,00. Ik heb aangegeven dat dat bedrag rond de 100 euro zou zijn. Ja gaf ze aan dit is toch rond de 100 euro? Echt te gek voor woorden. Nu is nog niet eens zeker of het geholpen heeft of dat hij toch geopereerd moet worden. Ik was al gewaarschuwd door anderen, maar had verwacht dat het wel mee zou vallen. Ik kom hier nooit meer.

W. uit: Putten

05-01-2016

Ervaring: Echografie

D. uit: Asselt

21-12-2015
8,5

Ervaring: Gedragsproblemen bij de hond en kat

Prima gedragstherapeut! Goed geholpen.

Miranda uit: Harderwijk

15-12-2015

Ervaring: Interne geneeskunde

J uit: Doelenstraat 49

14-12-2015

11-12-2015

aanbeveling: zorgen voor vaste kern van dierenartsen, afgelopen jaren zijn er veel te veel wisselingen geweest

g uit: hierden

Ervaring: Interne geneeskunde

klantvriendelijk en behulpzaam

Wil uit: Terschuur

Ervaring: Kennel & catterybegeleiding

Geiske uit: Harderwijk

8,2

Ervaring: Chirurgie

Goede ervaringen met Animalcare zowel met de honden als recent met de kat. Grondig lichamelijk onderzoek en nacontrole