Beoordelingen ANAC Indoorkarting & Paintball

Sam uit: Amsterdam

18-11-2018
2,6

Ervaring met: Karting

Hadden gereserveerd voor 17:00. Kwamen om 16:45 aan maar mochten niet meer mee met de heat van 17:00. Moesten wachten tot de heat van 17:45. Na een uur wachten waren we nog niet aan de beurt want er was uitloop tot 18:00. Eenmaal op de mini baan waren we met 13 personen (incl. Kinderen). Drie keer niks dus.

Juul uit: Doesburg

28-10-2018

Ervaring met: Karting

Geslaagde avond met gezellig personeer en vooral nicolai top gozer nog bedankt voor het helpen met het kluisje

Luuk uit: Doetinchem

27-10-2018

Ervaring met: Karting

Hele leuke kart baan en goede uitleg en gastvrijheid van nicolai top avond

Roland uit: Heilig Landstichting

10-06-2018

Ervaring met: Karting

Vandaag met een groep van 6 jongens en 3 mannen wezen karten. Had het verkeerde arrangement geboekt bleek bij aankomst.
Omgezet naar een arrangement wat beter bij kinderen past, en achteraf ook goedkoper was.
Prima uitleg en begeleiding.
Goed gewerkt mannen van Anac Nijmegen.

Kwint uit: Nijmegen

17-04-2018

Johnno uit: Nijmegen

17-04-2018

Sabrina uit: Arnhem

15-02-2018

Ervaring met: Paintball

Vandaag was het kinderfeestje van mijn stiefzoon. Helaas kon het karten niet doorgaan vanwege condensvorming op het wegdek. De medewerkers van Anac hebben voor een zeer goed alternatief, paintball met extra ballen en een gereduceerd tarief, gezorgd en de jongens hebben een superfeest gehad.

Bedankt!

Vincent uit: Renkum

01-11-2017

Ervaring met: Karting

Super leuke kinderfeestje gehad van onze zoon Thijs! Goed ontvangen, leuke en goede uitleg, goed materiaal, fijne medewerkers. Kortom Top!

uit: Nijmegen

08-09-2017
7,4

Ervaring met: Karting

Onlangs met een paar vrienden wezen karten. We hebben ons erg vermaakt, kregen duidelijke uitleg van vriendelijke werknemers en daarna nog lekker een biertje aan de bar gedronken. Zeker een aanrader!

Bas uit: Nijmegen

08-09-2017

Ervaring met: Karting

Ik en vooral mijn zoontjes hebben een hele gezellige dag gehad. Fijn dat je ook kan kiezen om maar 9 minuten te karten ipv. 12. Ook is het fijn dat we niet met andere volwassenen in een heat zitten. Complimenten