Beoordelingen Amsterdam Banden

• Kwaliteit 9,6
  • Service 9,9

Yorick uit: Berlijn, Duitsland

18-11-2019

Zweer bekwame, snelle en competente dienstverlening. Absolute aanrader.

John uit: Amsterdam

17-10-2019

Zeer goed geholpen door Peter ik had een set nieuwe banden met velgen nodig ben zeer goed geadviseerd door Peter hij heeft me voor een betaalbare prijs geholpen en heeft ook netjes een goed bedrag voor mijn oude set velgen terug gegeven ik ben zeer tevreden en raad ook iedereen aan om bij Amsterdambanden langs te gaan !!!

Danny uit: Vijfhuizen

03-10-2019

Ik had een probleem met een lekke band en beschadigde velg bij een andere leverancier. Nieuwe band zou niet leverbaar zijn en Peter van Amsterdam Banden heeft binnen 18 uur na eerste telefoontje de band besteld en gemonteerd. Ik ben hier super mee geholpen, wat een services!!!

Mark uit: Ouderkerk aan de Amstel

05-08-2019

Goede klantgerichte service. Ik kwam voor een second opinion en na hun werkzaamheden, is de trilling in mijn stuur opgelost. Zeer zeker aan te raden.

Arjan uit: Zaandam

15-07-2019

Wat een topservice. Je wordt echt als klant gezien en niet zomaar als een nummer. Super garage!!!

Marcel uit: Uithoorn

01-07-2019

Wat een ontzettend fijn team, leuke gasten (en dame) om mee samen te werken! Top!

Jenneke uit: Diemen

28-06-2019

Hele leuke jongen Jeffrey en Peter helpen je altijd heel goed en zijn heel vriendelijk.
Goede prijzen en super service dank je wel voor jullie hulp

Marcel uit: Diemen

26-06-2019

Al heel wat banden leveranciers gehad, maar deze jongens snappen het echt; snel, betrouwbaar, oprecht en naar elke portrmonnee.

Ron uit: Almere

26-06-2019

Altijd goed advies en TOP service en dat alles tegen een prima prijs!!!

Bert uit: Almere

24-06-2019

Super service! Maken het onmogelijke waar. Fijn dat dit soort bedrijven nog bestaan.