Beoordelingen Amsterdam Banden

• Kwaliteit 9,5
  • Service 9,9

Mark uit: Ouderkerk aan de Amstel

05-08-2019

Goede klantgerichte service. Ik kwam voor een second opinion en na hun werkzaamheden, is de trilling in mijn stuur opgelost. Zeer zeker aan te raden.

Arjan uit: Zaandam

15-07-2019

Wat een topservice. Je wordt echt als klant gezien en niet zomaar als een nummer. Super garage!!!

Marcel uit: Uithoorn

01-07-2019

Wat een ontzettend fijn team, leuke gasten (en dame) om mee samen te werken! Top!

Jenneke uit: Diemen

28-06-2019

Hele leuke jongen Jeffrey en Peter helpen je altijd heel goed en zijn heel vriendelijk.
Goede prijzen en super service dank je wel voor jullie hulp

Marcel uit: Diemen

26-06-2019

Al heel wat banden leveranciers gehad, maar deze jongens snappen het echt; snel, betrouwbaar, oprecht en naar elke portrmonnee.

Ron uit: Almere

26-06-2019

Altijd goed advies en TOP service en dat alles tegen een prima prijs!!!

Bert uit: Almere

24-06-2019

Super service! Maken het onmogelijke waar. Fijn dat dit soort bedrijven nog bestaan.

Peter uit: Almere

18-06-2019

Er zijn geen of slechts weinig bedrijven, waarbij de kennis en ervaring van Banden, Balanceren, en Uitlijnen, zo hoog is als bij Amsterdam Banden. Het is dan ook niet verwonderlijk dat de meest exclusieve en kostbare auto's juist daar naar toe gaan. Vaak keurig naast een gewone stadsauto of zelfs een oldtimer. Iedereen die het echt goed wil hebben, komt hier uiteindelijk terecht. Ik ben dan ook bijzonder tevreden !

Fred uit: Almere

18-06-2019

Gewoon” you see What you get” service is TOP en als het tegen zit met een band of trilling doen ze er alles aan om dit weg te halen. Ik kom bij Peter al 30 jaar, hij is recht voor ze raap, dus bloed eerlijk. Ga zo door Peter.

Danny uit: Zwanenburg

14-06-2019

Je wordt er altijd snel geholpen. Geen vraag is te moeilijk, ik ben uiterst tevreden.