Beoordelingen Amstelland Kozijnen

Wouter uit: Amsterdam

12-02-2018

Ik heb ervaring met: Garagedeuren

Positieve ervaring:
Goed advies goed opgemeten en de montage verliep soepel en snel.

Elmer uit: Hoofddorp

11-02-2018
7,5

Ik heb ervaring met: Kunststof kozijnen, Deuren, Velux dakraam

via mond tot mondreclame

Positieve ervaring:
Personeel erg vriendelijk en mee gaant.

Negatieve ervaring:
De afwerking van de dakramen laat iets te wensen over.
Dit zijn wij niet gewend van amstelland. Schroefgaten niet afgekit en sommige verbingingen wel gekit andere weer niet. En nu dus als nog schroefgaten zichtbaar in de kunststif afwerking

Albert uit: Uithoorn

01-01-2018
9,7

Ik heb ervaring met: Kunststof kozijnen, Deuren

Positieve ervaring:
Goede behandeling als je komt om te bespreken. Goed advies. Mooi product. Behulpzaam, oplossingsgericht denken en werken.

Vanessa uit: Amstelveen

20-12-2017
7,5

Ik heb ervaring met: Dakkapellen

Positieve ervaring:
de jongens hebben een groot oplossingsvermogen.

Negatieve ervaring:
De dakkapel is van binnen niet recht gefabriceerd en dus bij he verder afwerken van mijn badkamer veel last van gehad.

Ruud uit: Amstelveen

17-12-2017

advertentie

Positieve ervaring:
Keurige montage en afwerking.

Negatieve ervaring:
Helaas moest 2x teruggereden worden naar IJmuiden om glas in deur (te klein) en vensterkozijn (ook te klein) om te wisselen i.v.m verkeerd meegenomen.

Het touwtje van de ventilatieopening is te fragiel. Bij de eerste keer stuk getrokken.
Blijkt dat er ook een stangetje hiervoor geleverd kan worden. Mogelijk kan dit standaard.

Belinda uit: Diemen

13-12-2017
9,7

Ik heb ervaring met: Kunststof kozijnen, Deuren

via mond tot mondreclame

Positieve ervaring:
Duidelijke communicatie vanaf het begin. Offerte boekje met duidelijk overzicht. Je krijgt goede informatie in de showroom over de verschillende mogelijkheden.
De mensen die daadwerkelijk komen plaatsen waren echte vaklui met veel oog voor detail en afwerking. Ze werken bovendien netjes en ruimen rotzooi op. Wij hebben niets dan lof over Amstelland Kozijnen. Het is allemaal top.

bart uit: Amstelveen

22-11-2017

advertentie

Positieve ervaring:
wat ik erg fijn vond is dat de eerste afspraak bij je thuis is, niet dat ik naar de showroom hoef te gaan met de maten die ik zelf heb opgemeten. Wat ook erg fijn is dat er direct met mij werd meegedacht over welke kozijnen we als eerste konden doen. Het bezoek aan de showroom gaf een goed gevoel van de mogelijkheden, het was ook geen probleem dat we later nog een keer onaangekondigd langs kwamen. Het inmeten en plaatsen gebeurde vakkundig en netjes, was bang dat het heel erg veel lawaai zou geven, maar dat veel me erg mee.

Bart uit: Amsterdam

18-11-2017

eerder klant geweest

Positieve ervaring:
Uitstekende kwaliteit, wederom zeer keurig werk verricht, alles netjes achtergelaten. Altijd prettig contact met kantoor.