Beoordelingen Amnez Telecom

Sandra

24-06-2016

Arnout de Jong Van der Zwaag uitvaartzorg

01-04-2016

Prima geregeld, vlotte service en oplossingsgericht luisteren.

Ruben Van der wal M2M connected

01-04-2016

Amnez telecom is onze partner voor M2M communicatie. De Multi Netwerk Sim werkt uitstekend. Ze zijn uitstekend bereikbaar en zowel technische als commerciële vragen worden zeer snel beantwoord. Amnez telecom heeft er voor gezorgd dat de kosten aanzienlijk zijn verlaagd en is het bereik van netwerken geen issue meer.

Ben Jansma Uitvaartverzorging

06-02-2016
9,8

Fijn om zo snel geholpen en vakkundig te worden.

Tony Veer The Box b.v.

15-01-2016
8,2

Prettig contact met Jan, goede uitleg offerte, installatie ging wat rommelig

Lennaert Waanders Binderij Arnhem B.V.

13-01-2016

Na 36 jaar klant te zijn geweest bij KPN hebben wij enkele maanden geleden gekozen om over te stappen naar Amnez. Als je het logge apparaat van KPN gewend bent, is de persoonlijke aandacht van de deskundige mensen van Amnez een zeer prettige ervaring. Met de hosted centrale van Amnez zijn wij klaar voor de toekomst.

Mike Te Kolsté Reclamebureau Stijlgenoten B.V.

14-09-2015

Wij bevelen Amnez aan als een goede en betrouwbare partner, waar wij als organisatie van op aan kunnen.

Mike te Kolsté

Erwin Kroeze IT&Care B.V.

07-09-2015

Amnez behandelt aanvragen en verzoeken correct en professioneel voor ons bedrijf. Doordat we een vaste contactpersoon hebben, ervaren we een persoonlijke samenwerking en dat werkt prettig.

Arnold Van Tiel Mous Pompenbouw Balk BV

01-09-2015
8,5

Amnez Telecom is een flexibele organisatie die proactief met de eindgebruikers meedenkt, daarbij wordt gedegen ondersteuning geleverd bij mogelijke problemen.

Michael Salle Monsterevents

01-09-2015