Beoordelingen Ambitie aan zet

• Tevredenheid 8,8

Nina uit: Tuk

17-11-2017

Wat heeft het je opgeleverd?
Meer bewust van kwaliteiten die ik heb en waarom ik minder tevreden ben op dit moment met mijn werk. Nu dus meer gericht op zoek naar werk wat bij mij past. Een leuke nieuwe uitdaging!

Jessica uit: Zwolle

17-11-2017

Wat heeft het je opgeleverd?
Hernieuwde inzicht gekregen waar mijn energie lekken zitten en waar mijn talent zit. Krachtige methode om objectief te bepalen waar je blij van wordt en waarom. Vond het erg leuk en waardevol om te doen.

Sanne uit: Zwolle

10-10-2017

Wat heeft het je opgeleverd?
Ik weet nu beter wat mijn kernkwaliteiten zijn en wat mij energie geeft (en wat juist niet). Met behulp van deze inzichten heb ik een keuze voor een nieuwe studie kunnen maken. Ik heb er nu vertrouwen in dat ik in de juiste richting zit en dat is iets wat ik lang niet heb gehad!

Rubian uit: Zwolle

20-07-2017

Martijn uit: Zwolle

19-07-2017

Wat heeft het je opgeleverd?
William heeft mij geholpen om meer over mijzelf te weten te komen. De test geeft mij inzicht in nieuwe talenten maar ook de bevestiging dat bepaalde talenten mij inderdaad minder energie geven. De resulaten helpen mij om mijn werk beter en gerichter uit te kunnen voeren.

Brenda uit: Zwolle

07-02-2017
9,8

Wat heeft het je opgeleverd?
Deze training heeft mij opgeleverd dat ik meer inzicht heb gekregen in mijn rol, mijn kwaliteiten en daarbij horende mogelijkheden en welke acties ik ga uitvoeren om het werk te vinden dat bij mij past.

Carien uit: Balkbrug

20-11-2016

Wat heeft het je opgeleverd?
Stukje begeleiding op de rotonde waar je al een tijdje rondjes aan het rijden was. Hulp met de keuze van een nieuwe afslag.

Mieke uit: Venlo

13-10-2016
8,2

Wouter uit: Zwolle

12-10-2016

Wat heeft het je opgeleverd?
Ik weet mijzelf sterk uit te drukken in een kort verhaal wat gaat helpen in het zoeken naar werk dat bij mij past.

Albert uit: Zwolle

27-09-2016

Wat heeft het je opgeleverd?
William heeft mij stapsgewijs geholpen in de voorbereiding op mijn sollicitatie. Samen met hem kreeg ik helder wie ik was en hoe ik mijzelf in de 'markt' moest zetten. Door zijn kundige advies werd mijn brief en CV uit de honderden andere gekozen. En mocht ik op gesprek. Uiteindelijk koos ik er zelf voor de functie van directeur bij dit bedrijf te laten passeren. Op naar de volgende sollicitatie!