Beoordelingen Ambitie aan zet

• Tevredenheid 8,6

Jessica uit: Arnhem

16-08-2018

Wat heeft het je opgeleverd?
Inzicht en bewustwording over welke zaken ik energie van krijg en waar mijn energie van weglekt. Tevens bewustwording over waarom ik bepaalde keuzes maak en wat bij mij past.

WJ uit: Assen

07-08-2018
7,8

Wat heeft het je opgeleverd?
Inzichten en bevestiging van mijn talenten.
Zoek nog wel naar concrete commerciële waarde / vertaling. wat heeft een ander aan mijn talent en hoe gaat hij of zij daarvoor betalen...

Nathan uit: Hattem

16-07-2018

Wat heeft het je opgeleverd?
Ik ben gestopt bij mijn vorige werkgever om voor mij zelf te beginnen: eindelijk dingen doen waar ik energie van krijg!

Raymond uit: Dronten

01-05-2018
9,5

Wat heeft het je opgeleverd?
Inzicht in de Kerntalenten die ik nodig heb in mijn toekomstige baan. Maar ook een inzicht in kleine kerntalenten waarbij ik moet zorgen dat deze minder aanwezig zijn in mijn toekomstige baan.

Sander uit: Zwolle

13-02-2018

Wat heeft het je opgeleverd?
Herbevestiging van mijn kerntalenten en dieper besef hoe mijn creativiteit zich wel en uit uit en daardoor ook waar ik op leeg loop. En inzicht in innerlijke conflicten die ontstaan bij mijn kerntalentenmix. Belangrijk om nu mee te oefenen en vooral erg leuk om gerichter bepaald werk wel/niet te doen. Dat laatste is de vindtocht voor de komende maanden.

Anoniem

08-02-2018
6,3

Wat heeft het je opgeleverd?
Was eerst heel enthousiast later minder. Vond het allemaal vrij negatief, wat moet er niet in je werk zitten. Je kan het ook anders benadrukken bijvoorbeeld wat je juist goed kan en wat je juist wél moet gaan doen. Alles was vrij negatief, de stage die ik ging doen paste niet bij mij, ik had niet de juiste talenten hiervoor. Werd hier erg onzeker door en keek hierdoor heel erg op tegen mijn stage. Inmiddels 3 weken aan de gang en vind het super leuk en alles gaat goed. De uitslagen klopten zeker wel, vind alleen de manier waarop dit benadrukt wordt erg jammer. Kreeg een erg onzeker gevoel over mijn kwaliteiten. Ik mag een gegeven paard niet in de bek kijken, en vond het ook super leerzaam. Ik ga zeker wel mijn uitwerkingen er bij pakken in de toekomst

Nina uit: Tuk

17-11-2017

Wat heeft het je opgeleverd?
Meer bewust van kwaliteiten die ik heb en waarom ik minder tevreden ben op dit moment met mijn werk. Nu dus meer gericht op zoek naar werk wat bij mij past. Een leuke nieuwe uitdaging!

Jessica uit: Zwolle

17-11-2017

Wat heeft het je opgeleverd?
Hernieuwde inzicht gekregen waar mijn energie lekken zitten en waar mijn talent zit. Krachtige methode om objectief te bepalen waar je blij van wordt en waarom. Vond het erg leuk en waardevol om te doen.

Sanne uit: Zwolle

10-10-2017

Wat heeft het je opgeleverd?
Ik weet nu beter wat mijn kernkwaliteiten zijn en wat mij energie geeft (en wat juist niet). Met behulp van deze inzichten heb ik een keuze voor een nieuwe studie kunnen maken. Ik heb er nu vertrouwen in dat ik in de juiste richting zit en dat is iets wat ik lang niet heb gehad!

Rubian uit: Zwolle

20-07-2017