Beoordelingen Ambitie aan zet

Wouter uit: Zwolle

19-03-2019
7,8

Wat heeft het je opgeleverd?
De KernTalentenmethodiek heeft mij inzicht gegeven in mijn eigen kerntalenten. De grootste eye-opener voor mij was; Hoe ik mijn Kerntalenten in kan zetten in mijn dagelijkse werkzaamheden, zonder dat ik hier 'nadelige' effecten van ondervindt. Met andere woorden op welke manier kan ik mijn Kerntalenten zo combineren in mijn werk, vrije tijd en privé leven om zo optimaal te kunnen presteren en niet uitgeblust thuis kom. Ik kan het iedereen aanranden om inzicht te krijgen in zijn eigen Kerntalenten.

Jolanda uit: Zwolle

18-02-2019

Wat heeft het je opgeleverd?
Een scherpere analyse van wie ik in wezen ben, waar ik plezier door krijg en wat mij leegzuigt.
Qua communicatie geef ik een 7: door de gesprekken met William begrijp ik goed wat met de (combinatie van) uitkomsten bedoeld wordt. De schriftelijke verslaglegging vind ik lastiger te begrijpen. Als leek interpreteer ik de combinatie-uitkomsten anders, dan bedoeld. Tip is dan ook, om hier nog een goede uitleg aan toe te voegen.

Erik uit: Kampen

14-02-2019

Wat heeft het je opgeleverd?
Dit tweede gesprek was heel goed toegespitst op de huidige situatie en William wist daar goed op in te spelen en mee te denken. Het helpt mij om weer een stap verder te zetten en bovendien is het goed om in een tweede gesprek nog eens goed naar de kerntalenten te kijken. Worden deze voldoende gebruikt. Ik ben uiterst tevreden!

Marieke

13-02-2019

Wat heeft het je opgeleverd?
Het verschil tussen aangeleerde en van kerntalenten. Met het heldere overzicht is het gemakkelijker keuzes maken in mijn werk, wat me bijzonder veel energie oplevert.

Jessica uit: Arnhem

16-08-2018

Wat heeft het je opgeleverd?
Inzicht en bewustwording over welke zaken ik energie van krijg en waar mijn energie van weglekt. Tevens bewustwording over waarom ik bepaalde keuzes maak en wat bij mij past.

WJ uit: Assen

07-08-2018
7,8

Wat heeft het je opgeleverd?
Inzichten en bevestiging van mijn talenten.
Zoek nog wel naar concrete commerciële waarde / vertaling. wat heeft een ander aan mijn talent en hoe gaat hij of zij daarvoor betalen...

Nathan uit: Hattem

16-07-2018

Wat heeft het je opgeleverd?
Ik ben gestopt bij mijn vorige werkgever om voor mij zelf te beginnen: eindelijk dingen doen waar ik energie van krijg!

Raymond uit: Dronten

01-05-2018
9,5

Wat heeft het je opgeleverd?
Inzicht in de Kerntalenten die ik nodig heb in mijn toekomstige baan. Maar ook een inzicht in kleine kerntalenten waarbij ik moet zorgen dat deze minder aanwezig zijn in mijn toekomstige baan.

Sander uit: Zwolle

13-02-2018

Wat heeft het je opgeleverd?
Herbevestiging van mijn kerntalenten en dieper besef hoe mijn creativiteit zich wel en uit uit en daardoor ook waar ik op leeg loop. En inzicht in innerlijke conflicten die ontstaan bij mijn kerntalentenmix. Belangrijk om nu mee te oefenen en vooral erg leuk om gerichter bepaald werk wel/niet te doen. Dat laatste is de vindtocht voor de komende maanden.

Anoniem

08-02-2018
6,3

Wat heeft het je opgeleverd?
Was eerst heel enthousiast later minder. Vond het allemaal vrij negatief, wat moet er niet in je werk zitten. Je kan het ook anders benadrukken bijvoorbeeld wat je juist goed kan en wat je juist wél moet gaan doen. Alles was vrij negatief, de stage die ik ging doen paste niet bij mij, ik had niet de juiste talenten hiervoor. Werd hier erg onzeker door en keek hierdoor heel erg op tegen mijn stage. Inmiddels 3 weken aan de gang en vind het super leuk en alles gaat goed. De uitslagen klopten zeker wel, vind alleen de manier waarop dit benadrukt wordt erg jammer. Kreeg een erg onzeker gevoel over mijn kwaliteiten. Ik mag een gegeven paard niet in de bek kijken, en vond het ook super leerzaam. Ik ga zeker wel mijn uitwerkingen er bij pakken in de toekomst