Beoordelingen Ambitie aan zet

Brenda uit: Zwolle

07-02-2017
9,8

Wat heeft het je opgeleverd?
Deze training heeft mij opgeleverd dat ik meer inzicht heb gekregen in mijn rol, mijn kwaliteiten en daarbij horende mogelijkheden en welke acties ik ga uitvoeren om het werk te vinden dat bij mij past.

Carien uit: Balkbrug

20-11-2016

Wat heeft het je opgeleverd?
Stukje begeleiding op de rotonde waar je al een tijdje rondjes aan het rijden was. Hulp met de keuze van een nieuwe afslag.

Mieke uit: Venlo

13-10-2016
8,2

Wouter uit: Zwolle

12-10-2016

Wat heeft het je opgeleverd?
Ik weet mijzelf sterk uit te drukken in een kort verhaal wat gaat helpen in het zoeken naar werk dat bij mij past.

Albert uit: Zwolle

27-09-2016

Wat heeft het je opgeleverd?
William heeft mij stapsgewijs geholpen in de voorbereiding op mijn sollicitatie. Samen met hem kreeg ik helder wie ik was en hoe ik mijzelf in de 'markt' moest zetten. Door zijn kundige advies werd mijn brief en CV uit de honderden andere gekozen. En mocht ik op gesprek. Uiteindelijk koos ik er zelf voor de functie van directeur bij dit bedrijf te laten passeren. Op naar de volgende sollicitatie!

Patricia uit: Aarlanderveen

22-09-2016

Wat heeft het je opgeleverd?
William haalt de kern van de zaak naar boven. Of het nu gaat om een coachingsvraag of om mijn verhaal voor de website goed en helder te kunnen opschrijven.

Patricia uit: Aarlanderveen

26-06-2016
8,2

Wat heeft het je opgeleverd?
Duidelijk inzicht in mijn wensen en talenten en krachtige communicatie om mijn verhaal straks op mijn website (in de maak) goed neer te kunnen zetten.

Patrick uit: Havelte

08-04-2016

Wat heeft het je opgeleverd?
Duidelijk inzicht in mijn persoonlijke talenten en een duidelijke manier om dit aan anderen kenbaar te maken.

M

01-02-2016
8,5

Wat heeft het je opgeleverd?
Ik heb een beter beeld gekregen van mijn kunnen en doen en hoe ik dit kan verwoorden naar de buitenwereld.

Nicoline uit: Odijk

29-01-2016
7,7

Wat heeft het je opgeleverd?
Een fijne bijeenkomst waarbij ik een grote stap gezet heb naar een mooi profiel en goed heb nagedacht over mijn talenten.