Beoordelingen Ambifloor

Lisanne uit: Veenendaal

02-07-2018

Carla uit: Veenendaal

13-05-2018

Mijn bestelling is niet helemaal verlopen zoals ik had verwacht, maar ik ben absoluut heel tevreden met het resultaat en ben blij dat we er samen uit zijn gekomen.
Indien nodig kom ik zeker terug.

20-03-2018
7,6

Assortiment bij top-down systeem was door breedte van ons achterraam zeer beperkt.
Deskundigheid iets minder omdat Nancy zich aan het inwerken is. Daardoor misten we wat steun bij het uitzoeken.

Jantine van de Watering uit: Bennekom

17-11-2017

Uitstekende service, levert kwaliteit. Loste aanmerking heel goed op.

26-09-2017

Jurgen Kuijvenhoven uit: Veenendaal

07-09-2017

Ik had al eerder een oordeel gegeven. De nazorg had ik niet hoog ingeschaald. Inmiddels heeft Ambifloor het werk afgemaakt, met daarbovenop nog extra de afwerking die we maar niet zelf hadden afgemaakt. Dit was niet de afspraak, maar het is wel helemaal gedaan. En strak ook! We zijn dan ook zeker zeer tevreden over Ambifloor en de nazorg nu.

Dennis vd Heuvel uit: Veenendaal

05-09-2017

Vanaf moment van binnenstappen fijn en vakkundig geholpen. Word goed meegedacht en geadviseerd in mogelijkheden en oplossingen. Komen thuis opmeten en zeer vakkundig personeel voor montage. Al met al zeer tevreden met Ambifloor

Bus uit: Wageningen

01-09-2017

Jurgen Kuijvenhoven uit: Veenendaal

01-09-2017

Zeer geode ervaring mee. Zeer meedenkend. In eerste instantie hadden we een andere strip bested, dus direct langs diezelfde avond om het te bespreken. Wat wel jammer is is dat ook een tweede strip zou worden geplaatst op zolder. Nog steeds niet gedaan, terwijl is toegezegd dat hij al langs zou komen. Een klusje van 10 minuten is dit. Al meerdere keren gevraagd wanneer het wordt afgemaakt. Vandaar een laag cijfer bij nazorg.

Zwart uit: Driebergen

29-08-2017
9,9

Prima bedrijf, heeft de vloer bij mij geschuurd en in de olie gezet. Zowel het resultaat als het hele proces is prima geregeld.