Beoordelingen Ambifloor

• Plaatsing / montage / levering 8,7
  • Garantie / nazorg 8,5

Jurgen Kuijvenhoven uit: Veenendaal

07-09-2017

Ik had al eerder een oordeel gegeven. De nazorg had ik niet hoog ingeschaald. Inmiddels heeft Ambifloor het werk afgemaakt, met daarbovenop nog extra de afwerking die we maar niet zelf hadden afgemaakt. Dit was niet de afspraak, maar het is wel helemaal gedaan. En strak ook! We zijn dan ook zeker zeer tevreden over Ambifloor en de nazorg nu.

Dennis vd Heuvel uit: Veenendaal

05-09-2017

Vanaf moment van binnenstappen fijn en vakkundig geholpen. Word goed meegedacht en geadviseerd in mogelijkheden en oplossingen. Komen thuis opmeten en zeer vakkundig personeel voor montage. Al met al zeer tevreden met Ambifloor

Bus uit: Wageningen

01-09-2017

Jurgen Kuijvenhoven uit: Veenendaal

01-09-2017

Zeer geode ervaring mee. Zeer meedenkend. In eerste instantie hadden we een andere strip bested, dus direct langs diezelfde avond om het te bespreken. Wat wel jammer is is dat ook een tweede strip zou worden geplaatst op zolder. Nog steeds niet gedaan, terwijl is toegezegd dat hij al langs zou komen. Een klusje van 10 minuten is dit. Al meerdere keren gevraagd wanneer het wordt afgemaakt. Vandaar een laag cijfer bij nazorg.

Zwart uit: Driebergen

29-08-2017
9,9

Prima bedrijf, heeft de vloer bij mij geschuurd en in de olie gezet. Zowel het resultaat als het hele proces is prima geregeld.

Lisanne van Brummelen uit: Veenendaal

28-08-2017

Super ervaring. Vouwgordijnen zijn prachtig. 1 gordijn was te smal, maar hier wordt een nieuwe voor gemaakt. Goeie service, erg tevreden!

07-08-2017

Echt TOP zo mooi geworden en heel goed geholpen en geadviseerd. SUPER bedankt. 👍🏻

J.C. Jol-Verwaal uit: Renswoude

02-08-2017
8,2

Mooie en aparte collectie. Goede service.

Henk Termaaten uit: Veenendaal

01-08-2017
7,7

Goede kwaliteit onderdelen we hebben er veel plezier van alleen jammer van het achterraam dat ze dat niet hebben gezegd bij de inmeting nu moeten we zelf hier wat op verzinnen.

Hengst uit: Lunteren

01-08-2017