Beoordelingen Ambiance Zonwering Veenendaal

• Prijs 7,7

Bert uit: Veenendaal

Ervaring met product: besturingen

Positieve ervaring:
Snelle afhandeling van de aanvraag via email. Dat geldt ook voor de afspraak voor de montage van de segmentdeur automaat. Binnen een week besteld, geleverd en gemonteerd.

Kees uit: Veenendaal

Ervaring met product: binnenzonwering

Positieve ervaring:
Wij hebben Verosol plisségordijnen gekozen. Niet de goedkoopste soort, maar het vakkundige advies en het meedenken van de mensen van De Kamper Deuren gaf de doorslag. Inmiddels hebben in het hele huis door hen geleverd materiaal, ook buiten rolluiken.

geen

sandra uit: leersum

6,9

Positieve ervaring:
Als de monteur is geweest, is het probleem snel en vakkundig verholpen. Monteurs zijn klantgericht.

Tips en verbeterpunten:
De feedback gaat over De kamper deuren. Op mail wordt slecht gereageerd. Maken van een concrete afspraak kost veel moeite voor de klant.

Rein uit: Ede

Positieve ervaring:
Torsieveer gebroken van garagedeur.
2 nieuwe torsieveren geleverd en aangebracht naar tevredenheid

geen

PETER uit: RHENEN

21-02-2017
6,7

Ervaring met product: besturingen

SNELHEID 2E BEZOEK OM NIET SLUITENDE ROLDEUR ALSNOG GOED TE LATEN WERKEN

Tips en verbeterpunten:
MEN MOEST EEN DAG NA DE REPARATIE TERUG KOMEN VANWEGE FOUTIEF AFGESTELDE NOK OP DE KETTING, WAARDOOR DE ROLDEUR STEEDS OPNIEUW OPEN GING NA HET SLUITEN. 2E PUNT: IK HAD INTERN EEN AFSPRAAK EN WERD DAARNA DOOR EEN ANDER GEBELD OM EEN AFSPRAAK TE PLANNEN (= 2X)

Wilbert en Annet uit: Renkum

30-01-2017
5,0

Positieve ervaring:
Afspraken bij orderbestelling op kantoor zijn niet meteen vastgelegd ondanks dat we daarop wezen. Er waren alleen aantekeningen gemaakt. Uiteindelijk kregen we een order die anders was als afgesproken. Na telefonisch contact werd het een welles nietes verhaal. De prijs die was afgesproken werd hierdoor niet gehanteerd en wij hebben veel meer moeten betalen dan mondeling overeengekomen. De deur (sandgrain dennengroen) zou uiteindelijk voor de kerst gemonteerd worden maar bleek in de verkeerde kleur(wit) geleverd te zijn. Hierdoor moest hij overgespoten worden en is het een gladde deur geworden wat totaal niet op de door ons bestelde sandgrain structuur lijkt.
Al met al hebben we nu een deur die we niet hebben besteld en waarvoor we veel meer moesten betalen dan het in de winkel afgesproken bedrag. ( €3800,-)
Beslist geen positieve ervaring dus.

Tips en verbeterpunten:
Afspraken die gemaakt worden nakomen, een mondelinge overeenkomst is ook een overeenkomst. Daarom meteen de afspraken vastleggen in de offerte.
Op een kladje gaan de gemaakte afspraken blijkbaar verloren.

T uit: Veenendaal

10-01-2017

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

Ervaring met product: buitenzonwering

Positieve ervaring:
Hier wordt nog meegedacht met de klant! Prima bedrijf dat goede zonwering levert.

Henk uit: Amerongen

09-01-2017
4,4

Ervaring met product: rolluiken

Tips en verbeterpunten:
Drie keer moeten bellen om afspraak
factuur na een half jaar!!!

En de geïnvesteerd tijd 15minuten staat in geen verhouding met het gefactureerde bedrag.

Jeroen uit: Houten

04-01-2017
6,4

Positieve ervaring:
is gerenommeerd bedrijf met jarenlange ervaring

Tips en verbeterpunten:
snelheid van terugbellen kan beter. Tevens geen duidelijkheid wanneer reparatie uitgevoerd kan worden.