Beoordelingen Ambiance Zonwering van Steenoven

• Prijs/kwaliteit 8,5

Randy uit: Tilburg

14-03-2017

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: terrasoverkappingen, binnenzonwering, rolluiken, besturingen

Positieve ervaring:
Sinds april 2015 klant bij Ambiance Zonwering van Steenoven. Hun producten zijn van hoge kwaliteit en zij geven daar goede adviezen over. Ook geeft men volle aandacht aan de eindafwerking na montage. We zijn erg tevreden met onze terrasoverkapping en aanverwante producten. Met recht iets om trots op te zijn!

Els en Rob uit: Zevenbergen

06-01-2017
9,7

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, rolluiken, horren

Positieve ervaring:
Wij zijn als sinds 1992 klant bij Steenhoven Ambiance Dongen. Destijds aanbevolen door onze buren bij de bouw van onze nieuwbouw woning. Ook bij onze volgende woning hebben we ambiance weer betrokken. Goed advies, snelle service bij problemen komt men nagenoeg onmiddellijk en goede kwaliteit producten. Een bedrijf waar service en de klant nog hoog in het vaandel staan.

Tips en verbeterpunten:
Wat ons betreft kunnen we geen verbeter punten noemen. Hooguit een servicenummer dat 24x7 uur bereikbaar is.

uit: Made

25-11-2016
8,5

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: binnenzonwering, horren

Positieve ervaring:
Na 5 weken zelf moeten bellen of de producten al geleverd waren. Ze waren net geleverd en zou terug gebeld worden voor een afspraak. Helaas na week zelf weer moeten bellen, maar wel gelijk afspraak gemaakt. Kon ook snel, belde vrijdag en wilde maandag al komen (hebben op vrijdag gehouden). Vrijdag iets voor de afspraak aanwezig en binnen een uur alles netjes gemonteerd en afval meegenomen. Daarna pas afgerekend, daar kunnen hoop bedrijven nog van leren!

Tips en verbeterpunten:
Telefonisch contact

Bram uit: Tilburg

23-09-2016
9,9

Ervaring met product: buitenzonwering

Positieve ervaring:
Erg positieve ervaring met aankoop knikarmscherm. Naast het goede advies wordt er nog echt de tijd genomen voor de klant. We hebben even over de kleur van het doek getwijfeld, maar wisten eigenlijk al direct dat we het meeste vertrouwen hadden in dit bedrijf. Hele enthousiaste mensen. Daar worden klanten blij van! het mooie van alles is dat ze ook nog eens verrassend aantrekkelijk in prijs waren. Chapeau!