Beoordelingen Ambiance Zonwering van Steenoven

Karin en Erwin uit: Tilburg

12-10-2017
9,6

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: balkon- en serrebeglazing

Positieve ervaring:
Ik kwam met een uitdaging bij Firma Ambiance van Steenhoven, ik wilde graag mijn veranda af kunnen sluiten met een glaswand, en tevens zonnewering voor de laagstaande zon.Ook had ik daar mijn eigen wensen bij om het zo mooi mogelijk te verwerken in de bestaande koof. samen zijn we tot een super oplossing gekomen. En na een korte levertijd hebben de vakmensen het het gemonteerd. We zijn uitermate tevreden en zien nu de veranda als een verlengstuk van onze huiskamer. hier gaan we nog heel lang van genieten. !!! Firma Ambiance van Steenhoven bedankt voor het meedenken !!!

Ad uit: Dongen

04-09-2017
8,5

Ervaring met product: overige

Positieve ervaring:
Wij hebben sinds een paar maanden een viertal screens laten aanbrengen, onder andere als zonwering.
Afgelopen zaterdag bleek er door hevige regenval kortsluiting te zijn ontstaan. Na een mail en telefoontje onzerzijds is er zeer adequaat gereageerd door Jurgen van Ambiance van Steenoven.
Hij heeft maandag onmiddellijk de benodigde verbeteringen aangebracht, waardoor kortsluiting wordt voorkomen. Prima. Niet alleen bij verkoop zeggen dat je uitstekende service biedt, maar ook daadwerkelijk uitvoeren bij een probleem. Klasse.

Tips en verbeterpunten:
Let bij montage extra op aansluiten eletra.

Daniel uit: Rijen

27-07-2017

Positieve ervaring:
In de ochtend gebeld vanwege een defect aan onze elektrische zonwering (scherm ging niet meer omhoog). Ondanks dat het scherm niet door hen geïnstalleerd was zijn ze dezelfde dag nog komen kijken/helpen en is de verstoring verholpen. Erg fijn ook met het naderende onweer. Ik kan hen dan ook van harte aanbevelen. Goede service!

Marthje uit: Tilburg

02-07-2017

Positieve ervaring:
In eerste instantie niet direct aan speciaalzaak gedacht voor buitenzonwering. Dit vanwege mijn verwachting dat het niet binnen budget zou passen. Toch naar de showroom van Steenoven geweest. Naast de vele mogelijkheden is alles goed gepresenteerd. Ik ben heel goed geholpen. Er werd echt meegedacht. Uiteindelijk een maatwerk knikarmscherm scherm aangekocht. De prijs viel binnen budget en het is ook nog eens keurig gemonteerd. Helemaal blij!

nvt

Randy uit: Tilburg

14-03-2017

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: terrasoverkappingen, binnenzonwering, rolluiken, besturingen

Positieve ervaring:
Sinds april 2015 klant bij Ambiance Zonwering van Steenoven. Hun producten zijn van hoge kwaliteit en zij geven daar goede adviezen over. Ook geeft men volle aandacht aan de eindafwerking na montage. We zijn erg tevreden met onze terrasoverkapping en aanverwante producten. Met recht iets om trots op te zijn!

Els en Rob uit: Zevenbergen

06-01-2017
9,7

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, rolluiken, horren

Positieve ervaring:
Wij zijn als sinds 1992 klant bij Steenhoven Ambiance Dongen. Destijds aanbevolen door onze buren bij de bouw van onze nieuwbouw woning. Ook bij onze volgende woning hebben we ambiance weer betrokken. Goed advies, snelle service bij problemen komt men nagenoeg onmiddellijk en goede kwaliteit producten. Een bedrijf waar service en de klant nog hoog in het vaandel staan.

Tips en verbeterpunten:
Wat ons betreft kunnen we geen verbeter punten noemen. Hooguit een servicenummer dat 24x7 uur bereikbaar is.

uit: Made

25-11-2016
8,5

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: binnenzonwering, horren

Positieve ervaring:
Na 5 weken zelf moeten bellen of de producten al geleverd waren. Ze waren net geleverd en zou terug gebeld worden voor een afspraak. Helaas na week zelf weer moeten bellen, maar wel gelijk afspraak gemaakt. Kon ook snel, belde vrijdag en wilde maandag al komen (hebben op vrijdag gehouden). Vrijdag iets voor de afspraak aanwezig en binnen een uur alles netjes gemonteerd en afval meegenomen. Daarna pas afgerekend, daar kunnen hoop bedrijven nog van leren!

Telefonisch contact

Bram uit: Tilburg

23-09-2016

Positieve ervaring:
Erg positieve ervaring met aankoop knikarmscherm. Naast het goede advies wordt er nog echt de tijd genomen voor de klant. We hebben even over de kleur van het doek getwijfeld, maar wisten eigenlijk al direct dat we het meeste vertrouwen hadden in dit bedrijf. Hele enthousiaste mensen. Daar worden klanten blij van! het mooie van alles is dat ze ook nog eens verrassend aantrekkelijk in prijs waren. Chapeau!