Beoordelingen Ambiance Zonwering van Leeuwen

Gerald uit: 's-Hertogenbosch

15-11-2017
7,5

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, binnenzonwering

Positieve ervaring:
Ambiance heeft ons goed geadviseerd over de diverse mogelijkheden voor binnen- en buitenzonwering. Wij zijn eveneens dik tevreden over de montage van het geheel: vakwerk en deskundig afgewerkt.

Tips en verbeterpunten:
Wat betreft de communicatie is er ruimte voor verbetering, met name als het gaat om de coƶrdinatie met derde-partijen, zoals een aannemer. Afspraken dienen zorgvuldiger te worden gecheckt en per e-mail bevestigd.

jos uit: empel

01-06-2017

Ervaring met product: overige

Positieve ervaring:
Tijdens hevig onweer knikarmscherm welke open stond van de muur losgekomen. Nog dezelfde dag door monteurs ondanks de drukte veilig gesteld en opnieuw bevestigd. Gevaarlijke situatie snel en uitstekend verholpen.

Peter uit: Den Bosch

16-05-2017
9,6

Ervaring met product: buitenzonwering

Positieve ervaring:
Uiterst vriendelijk en behulpzaam. Adviezen in de winkel en ook ter plaatse thuis waren uitstekend; er werd daadwerkelijk, integer en vooral niet-opdringerig meegedacht. Ook goede tekeningen en adviezen m.b.t. aanvraag vergunning. Montage door Ray en Mario perfect, zeer consciƫntieus, keurig werk.

Jos en Vivian uit: Den Dungen

19-04-2017

Ervaring met product: buitenzonwering

Positieve ervaring:
Goed advies, mooie producten, prettige service, zeer klantvriendelijk !

bernard uit: sint michielsgestel

12-04-2017

Ervaring met product: rolluiken, overige

Positieve ervaring:
ik ben een zeer tevreden klant.

04-04-2017
8,5

Ervaring met product: overige

Positieve ervaring:
Het hele traject van advies tot montage is vloeiend verlopen.

E. uit: Den Bosch

16-02-2017
3,6

Ervaring met product: rolluiken

Positieve ervaring:
Kundige en aardige monteurs, niet lang op uitvoer reparatie hoeven wachten.

Tips en verbeterpunten:
Omdat het factuur altijd achteraf komt, vraag aan monteur hoe hoog totaalkosten zijn. Dit om latere verassingen te voorkomen.De materiaalkosten wegen in mijn ervaring niet af met de reis/reparatiekosten.Het laatste wordt niet gespecificeerd dus kan het bedrijf vragen wat ze wil.Je weet niet wat je voor reis en reparatie apart betaald.Als ze met 2 man komen repareren dien je als consument 2 keer reiskosten ( voor/na) betalen terwijl ze 1 rit met twee man in busje zitten. Realiseer je dit als consument!!!!!!

Thea uit: Boxtel

10-10-2016

Ervaring met product: rolluiken, overige

Positieve ervaring:
Uw medewerkster heeft zeker met ons mee nagedacht en goed advies gegeven betreffende de rolluiken en de vitrages.

De monteurs waren erg vakbekwaam, vriendelijk en hulpvaardig. Hebben geen troep achter gelaten, ook een goed punt!

Tips en verbeterpunten:
Misschien een wat kortere levertijd ? !

Sven uit: 's-Hertogenbosch

11-08-2016

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, horren

Positieve ervaring:
Zeer vriendelijk en geduldig geholpen voor de aankoop, met goed en eerlijk advies. Alle gemaakte afspraken zijn keurig nagekomen en er is vooraf goed nagedacht over de wijze van montage. Die is ook nog eens perfect uitgevoerd, dus wij zijn zeer blij met onze keuze voor Ambiance Van Leeuwen!

Tips en verbeterpunten:
afspraak voor installatie iets eerder inplannen.

Wim uit: Boxtel

26-04-2016

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: terrasoverkappingen, buitenzonwering, besturingen, terrasverwarming

Positieve ervaring:
Eerste klas werk geleverd.

Nvt