Beoordelingen Ambiance Zonwering van der Wal

Anneke uit: Hilversum

02-12-2018

Ervaring met product: binnenzonwering

Positieve ervaring:
Er is goed met ons mee gedacht.

Tips en verbeterpunten:
De hoeksteunen waaraan de rails gemonteerd is zijn zo in het zicht dat er wellicht over nagedacht kan worden hoe dit anders kan. Nu zelf materiaal zo geknipt en er tussen gezet zodat de lelijke schroeven niet meer te zien zijn. Het moet toch mogelijk zijn om hierover een soort van kapje te fabriceren?

Truus uit: bussum

30-11-2018
9,9

Ervaring met product: rolluiken

Positieve ervaring:
Wij vonden het in alle opzichten een prima gebeuren. Vooral een heel zorgvuldig en vakkundig advies. Daarbij heel duidelijke afspraken en een een hele goede en nette uitvoering.

Gewoon zo blijven presteren

Frederik uit: Naarden

30-11-2018

Ervaring met product: buitenzonwering

Positieve ervaring:
Goed advies om uitvalscherm te wijzigen in knikarmscherm.

n.v.t.

10-11-2018
6,0

Ervaring met product: overige

Positieve ervaring:
Alles ging goed behoudens de afwikkeling met de betonnen drempel. Die afwikkeling laat nog altijd op zich wachten ...

Zie boven.
Waar blijft de afwikkeling?
Afspraak is dat voor de winterperiode de drempel wordt hersteld.
De persoonsgegevens zijn niet voor gebruik door derden.

Corrie uit: Houten

09-11-2018
9,5

Ervaring met product: overige

Positieve ervaring:
Goed luisteren naar wat het probleem was met mijn dakramen.en de goede oplossing.
De monteur dacht ook mee,en heeft het perfect geplaatst.
ik ben tevreden

Simone uit: Maartensdijk

09-11-2018
6,1

Ervaring met product: binnenzonwering

Positieve ervaring:
Prima service in de winkel

Tips en verbeterpunten:
Ik kreeg telefoon dat de duette klaarlag in de winkel, toen ik kwam laf t in ander filiaal... op zich weer prima geregeld door de medewerker in mijn filiaal, wel slordig
Maanden na aflevering krijg ik mail met opnieuw de nota, die bij afhalen al was betaald. Nu een week nadat ik keurig een mail terug had gestuurd, heb ik nog niks gehoord. Heeeel slordig en klantonvriendelijk!

Rolinka uit: Bussum

08-11-2018
3,8

Ervaring met product: rolluiken

Positieve ervaring:
de eerste kennismaking met opmeten van de dakkapel ivm verduisteringsrolgordijn was veelbelovend.
Ook positief dat ene Wim S de luxaflex (het open en dicht draaien van de lamellen) dacht te kunnen repareren door een dingetje te vervangen (van Multi Sol)

Tips en verbeterpunten:
communicatie is erg slecht, ik krijg monteurs uit Hilversum? geloof ik, die niet wisten wat er afgesproken was, ik heb meerdere keren gebeld en krijg iemand uit Hilversum aan de telefoon, die het wel doorgeeft aan De Bilt, daarna krijg ik vage antwoorden. Ik heb gezegd dat het rolgordijn niet goed hing en hoor daarna niets meer. En het reguleer dingetje van Multi Sol heb ik destijds bij de balie afgegeven en is nooit vernieuwd...zou vervangen worden tegelijk met het rolgordijn,en is nu weg waarschijnlijk? Ook daar heb ik nooit meer wat op gehoord helaas. Wel vaak gebeld!
Het rolgordijn voldoet niet aan mijn verwachtingen. Het hangt tegen de "handel" om het raam open te doen waardoor er een vouw in komt en de stok onderin is zo stijf dat hij lawaai maakt als die tegen het kozijn komt (als raam open staat). Mijn vraag aan de Hilversumse monteurs of ze wat aan het gekraak van mijn buitenzonwering konden doen leverde ook niets op. (lagers zijn versleten?)Kortom: geen succes!