Beoordelingen Ambiance Zonwering van der Wal

• Nazorg en garantie 8,1

j uit: bunnik

26-04-2017

Positieve ervaring:
vlot geplaatst tot nu toe bevalt het prima verkeers lawaai veel minder,ben wel benieuwd als het warm wordt?

Patriek uit: Huizen

23-04-2017

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, rolluiken

Positieve ervaring:
Vriendelijke adviseur en monteurs. Mooie producten en snelle levering.

Tips en verbeterpunten:
Er was een verkeerd onderdeel (motor) geleverd. Pakbon had zorgvuldiger verwerkt kunnen worden.

02-04-2017
7,0

Ervaring met product: buitenzonwering

Tips en verbeterpunten:
Laat klanten geen middag van ook hun kostbare tijd thuis wachten, als een montageafspraak niet kan worden nagekomen. En informeer een klant dus tijdig (minimaal een dag van tevoren) als een afspraak niet door kan gaan.

c.p.m. uit: utrecht

29-03-2017
5,9

Positieve ervaring:
de mensen die bij me kwamen werken waren beleefd en de afspraak werd op tijd nagekomen. Ik ben tevreden over de kwaliteit van de geleverde spullen.
Waar ik minder over tevreden ben is dat ik vier keer monteurs over de vloer heb gehad. Dat had volgens mij met de overdracht van de monteurs onderling te maken.
De eerste keer was een gordijn niet goed geplaatst er zat ruimte in, een andere keer ontbrak een bepaald onderdeel. een andere keer wist men niet precies wat de bedoeling was en moest een bepaald onderdeel in de werkplaats opgezocht worden. Nogmaals iedereen was beleefd en aardig. Maar als ik gewerkt zou hebben en niet gepensioneerd was zou ik dus vier vrij hebben moeten nemen van mijn werk. Bovendien vraag ik me af of jullie uberhaupt wel aan me verdiend hebben. 4x voorrijkosten niet gerekend.
met vriendelijke groeten.

Tips en verbeterpunten:
beter onderling werkoverleg of werkoverdracht.

J.A. uit: Bussum

29-03-2017

Ervaring met product: buitenzonwering

Positieve ervaring:
coulant, klantvriendelijk, belang van de klant prevaleert.

geen

14-01-2017
5,7

Ervaring met product: binnenzonwering

Tips en verbeterpunten:
aftersale is niet goed. bijvoorbeeld luxaflex zonwering zijn de koorden veel te lang. Ophang haken worden op de vensterbank gelegd maar niet gemonteerd.
De monteur is weinig mededeelzaam.

Koos en Hetty uit: Muiderberg

9,8

Ervaring met product: binnenzonwering

Positieve ervaring:
Een saai lijstje dus. Vraag 10 kan nu nog niet beantwoord worden. Wij zijn er echter van oivertuigd, dat wij de llaatste 2 blokjes zullen kunnen invullen als de garantie periodce voorbij is.

F uit: Hilversum

Positieve ervaring:
Het vervangen van de motor -- buiten de officiele garantietermijn - tegen een coulance-prijs, ervaar ik als prima service.

Els uit: Soest

5,5

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met product: buitenzonwering, horren

Vriendelijke monteurs

Tips en verbeterpunten:
In 1 x goed inmeten. Moesten 4 of 5 keer terugkomen en omdat ik alleen ben en full time werk als erg lastig ervaren
De 1e keer hele dag thuis nog gebeld of ik het wel goed had begrepen of ze kwamen. Uiteindelijk eind vd middag en met 10 minuten weg omdat de werkdag erop zat.

Pieter uit: Nederhorst den Berg

Ervaring met product: overige

Positieve ervaring:
Na definitieve oplevering (na een tweede gecorrigeerde installatie) kunnen we thans genieten van een goed geïsoleerde garage.
T.a.v. het personeel hebben we geen enkele negatieve opmerking.
Ook de correctie is door het bedrijf van der Wal naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Tips en verbeterpunten:
Helaas moesten de garagedeuren (na het verkeerd inmeten, opnieuw besteld worden. Blijkbaar kunnen er toch onnauwkeurigheden bij opmeting insluipen.